Pohledný muž stojící za ní se zachichotal.
"Copak ty mě nepoznáváš, Leo?", otázal se a Leo se snažila zůstat ledově klidná.
"Zmiz odsud Hugo"
Leo se otočila a zamračila se na muže stojícího za ní.
Muž mohl mít něco okolo třiceti.
Byl statný a nejméně o hlavu vyšší než Leo, která už sama o sobě byla dost vysoká.
Jeho delší nazrzlé vlasy měl stažené do rozcuchaného drdolu.
Mile se usmíval na Leo a ta ho propalovala svým smrtelným pohledem."Ahoj sestřičko", zazubil se Hugo a pohladil Leo po hlavě.
Leo se snažila uhnout, ale Hugo byl rychlejší a mrštnější."Co tady děláš?!", zavrčela Leo a Bellatrix se na Huga zazubila.
"Kdo jsi?", zeptala se Bella a Hugo proti ní vyslal kletbu.
Bellu spoutaly pevné provazy a tak zůstala bezbranná ležet na zemi."Jestli jí ublížíš tak já ublížím tobě Wesley!"
Leo se teď k nepoznání podobala Bellatrix. Mračila se a s hůlkou namířenou na Hugův hrudník ztěžka oddechovala.
Hugo byl její nepřítel, ale nikdy nedokázala zapomenout na to, jak se o ní staral.
"Flashback"
"Copak se děje Leo?", otázal se Hugo a malinká dívenka přikrytá dekou zavrtěla s nezájmem hlavou.
Hugo si k ní sedl a sundal z ní deku.
Leo se pousmála, ale stále měla tváře umáčené od slz."No tak. Co se stalo Lee?"
Hugo jí pohladil po hlavě a lehl si vedle ní.
"Nic", špitla a ještě víc k sobě přitiskla plyšového medvídka, kterého celou dobu svírala v náručí.
"Tak proč pláčeš?"
"Protože bych chtěla sestřičku", Leo se podívala do jeho oříškových očí a on se na chvilku zamyslel.
"Říkala jsi sestřičku?", otázal se a na pár minut odešel z místnosti.
Leo se za ním nechápavě dívala a čekala co zas vymyslí.
Když se Hugo po pár minutách vrátil s dlouhou černou parukou na hlavě a pomalovaným obličejem, Leo se zamračila.
"Ahoj Leo, jsem...", víc už převlečený Hugo neřekl.
Leo po něm vztekle hodila polštář a rozeštkala se ještě víc než předtím.Hugo si paruku sundal a obličej mávnutím hůlky umyl. Lehl si k Leo a začal jí konejšivě hladit po zádech.
"No tak Leo. To nejde."
"Nech mě!", zakřičela a Hugo div leknutím nespadl z postele.
"Co to s tebou je?"
"Nech mě!!", zaječela malá dívenka a Hugo se zatvářil překvapeně. Nikdy předtím jí totiž tak naštvanou neviděl.
"No tak. Země volá Leo. Je tam ta hodná Leo?"
Leo si otřela hřbetem ruky své ubrečené oči a usmála se na Huga.
Ten si vzal malou Leo do náruče a ona si opřela hlavu o jeho rameno.Pozorovala Rona, který seděl u stolu v pracovně hned naproti. Jakmile Ron zpozoroval že ho malá Leo upřeně pozoruje, od ucha k uchu se usmál a přátelsky na ní mrkl.
ČTEŠ
Sestry zla 🖤 [POZASTAVENO]
FanfictionKaždý člověk má svou světlou a stinnou stránku, dokonce i nechtěná dcera toho nejmocnějšího černokněžníka na světě, která musí jako jedináček vyrůstat v temném sídle a vše hrozné co se odehrává pozorovat přímo z první řady. Vše se změní když potká...