konečně pravda

118 12 0
                                    

Pišta po nějáké chvíli donesl Leo
sendvič a Bellatrix se pousmála.
Leo se na sendvič před ní chvíli koukala jako na zjevení,potom se podívala na Bellatrix,která se mračila na Pištu a přikázala mu,aby se jí klidil z očí.

Leo:

Ona mě chce otrávit,že? Kousnu si a omráčí mě to. Zas tak hloupá nejsem.
Stará se o mě jen proto, abych jí řekla o všem, co vím o mámě a tátovi.

"Neboj Leo,nechci tě otrávit. Chci abys netrpěla hladem!"

"Já..jo..ehm..děkuji ma-mami.."

"Neboj Leo,vážně se ničeho nemusíš bát. Já jí to možná někdy řeknu..."

"Nebude na mě zlá,že ne?"

"Neboj se..vážně se neboj"

Leo se pustila do sendviče a jakmile dojedla,podívala se jakoby toužebně na Bellatrix.

Leo:

Nepoznám jestli to na mě jen hraje a nebo to myslí vážně. Budu tu hru hrát s ní a možná na to příjdu

"Copak Leo?"

"N-nic..jen..já..nemůžu tomu uvěřit..tomu všemu.."

"Já vím,být u Grangerové a Weasleyho bylo o hodně jiné,ale tady se budeš mít o hodně lépe Leo..uvidíš"

"A..a co ona?"

"Neboj..jak už jsem říkala..já jí to jednou možná vysvětlím zlato.."

"Vy..teda ty jsi mi..řekla zlato.."

"Co? To ti vadí?"

"Ne,ne vůbec...jen..já..vy jste Bellatrix Lastrangeová..ehm..Hermiona o vás škaredě mluvila..ale vy jste..na mě hodná..."

"Podívej Leo..na své vlastní dítě přece nebudu zlá! A určitě jsi vyřízená, nechám tě trochu prospat,ale musíš vstát dřív než Delphi. A dala bych asi přednost oslovení mami a né Bellatrix, co?"

"Jo..ehm..promiň.."

Další dlouhé týdny byla Leo zavřená v malé místnůstce v sídle a Auguron prožívala úplně obyčejné dny,na kterých nebylo nic neobvyklého či zvláštního. Jediné co Auguron pořád vrtalo hlavou bylo to,proč jí Leo nazvala sestrou, když přeci Auguron žádnou sestru neměla.

Auguron na to neustále myslela, pár nocí kvůli tomu dokonce ani nespala. A něják divně se poslední dobou chovala i Bellatrix, to však Auguron vždy přehlížela a nevěnovala tomu žádnou pozornost. Jednoho dne ovšem vše vyvrcholilo a Bellatrix chtěla jít s pravdou ven. S pravdou,kterou tajila před všemi po celým 13 let.

Bellatrix se posadila na postel vedle Auguron,zhluboka se nadechla a začala k ní promlouvat.

Auguron:

Co jsem zase provedla? Zase zaracha na měsíc? Nebo rovnou na dva? Nechcou se mi číst její myšlenky, matka na to vždycky příjde a nedopadá to dobře

Auguron...Něco ti musím říct...máš sestru a já ti to celou tu dobu tajila",Bellatrix se na chvíli odmlčela a Auguron na ní vytřeštěně hleděla a nebyla schopna jediného slova či pohybu.

Auguron:

Já..asi brzy omdlím! Sestra! Asi bych si všimla kdyby měla další dítě! A navíc proč to sakra tajila?! Mohla mi to říct rovnou!!

Obě chvíli mlčky seděly a potom se Auguron zeptala: "A-a kde je?" Bellatrix začala vyprávět

"Víš Delphi...před třinácti lety, když jste se narodily...nechtěla jsem dvě děti...vždy jsem chtěla jen jedno a proto jsem si jedno nechala,tebe. Pán zla ví jen o tobě,o tvé sestře jsem mu zalhala,řekla jsem mu že mám jen tebe...a tak jsem Leo,tvou sestru jsem dala někomu, o kom jsem věděla,že se o ní dobře postarají,do teď jsem toho litovala, byla to obrovská chyba...nechala jsem jí u..U těch kamarádíčků od Pottera, U Grangerové a Weasleyoho...A před pár týdny mi Pán zla přikázal,abych chytila Grangerovou a Weasleyho a potom je zabila,proto jsem zašla za tvou sestrou a řekla jí pravdu. Chtěla jsem aby šla se mnou do sídla,Leo odsud však utekla a tak si jí našla ty....Okamžitě jsem jí poznala,ale nevěděla jsem jestli ti to mám říkat..."

Auguron:

U merlina....ona dala své dítě, své vlastní dítě k Weasleyům?!! Vím že je šílená, ale že až takhle?!!

Sestry zla 🖤 [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat