navždy věrné

83 6 0
                                    


Leo:

Nejsem jeho dcera! Já nechci být jeho dcera! A odmítám žít pod jednou střechou s proslulou smrtijedkou, která vraždí lidi na potkání!!

"Já nemůžu být Voldemortova dcera! Jsem na to moc..moc zbabělá, jsem hloupá,jsem moc měkká!"

"Nejsi hloupá, jsi jen trochu.no..jak bych to řekla...jiná... Všechno se naučíš. Naučím tě to,když budeš chtít..ale musíš mě poslouchat na slovo a dělat přesně to,co ti řeknu,rozumíš?! Před otcem se takhle chovat a fňukat nemůžeš! Otec požaduje řád a slušné chování na úrovni!"

Auguron se všemožně snažila Leo uklidnit,ale Leo jen stále brečela a nic neodpovídala.

Auguron:

Nechápu proč brečí. Nikdo jí nic neproved. No možná. A ani si asi neuvědomuje, jaké to je být dcerou Pána zla!

Po chvíli si Leo odhodlaně otřela své červené ubrečené oči a zadívala s pocitem obrovské viny na Auguron.
"Tak dobře Didi...chci se to naučit, opravdu, ale nemůžu jen tak zapomenout na Hermionu! Ani na Rona. Vychovali mě,starali se o mě,měli mě oba rádi,brali mě jako vlastní ..."

"Už o nich nikdy nemluv! Prostě na ní zapomeň! Je to mudlovská šmejdka a Ronald je z te největší rodiny krvezrádců na celým širým světě a ty jsi dcera Pána zla,toho největšího a nejmocnějšího kouzelníka na planetě! A jak si mi to řekla?!",zavrčela po Leo Auguron a Leo jen se skloněnou hlavou sklesle  odpověděla.

"Didi...Jen mě tak napadlo že když jsi Delphini...tak bych ti ve zkratce mohla říkat Didi..."

Leo:

Nemůžu zapomenout na Hermionu..
Ona a Ron byli celý můj svět! Oni se o mě a o Huga starali nejlépe jak mohli a udělali by pro nás všechno...
Ale asi má Auguron pravdu. Měla bych na ně zapomenout a žít přítomností a né minulostí, Hermionou a Leou Weasleyovou..odedneška jsem Raddleová..

Auguron se zamračila,otočila se na podpatku a odešla se napít do kuchyně.

Další dny zase probíhaly vcelku  normálně,všechno bylo jak má být.
Auguron se zrovna chystala na to,že za chvíli představí svou sestru Voldemortovi. Už mu o Leo řekla,věděl že existuje, nikdy jí však neviděl. Poslední dny byl Voldemort velice zaneprázdněný a neměl moc času. Měl se s Leo poprvé setkat dnes večer,někdy okolo půlnoci.

Leo byla velice nervózní,ale strašně se chtěla se svým otcem setkat. Nikdy svého otce na živo neviděla. Hermiona o něm sice často hovořila, vždy však ve špatném,vlastně v tom úplně nejhorším. Leo moc nevěřila tomu,že by byl Voldemort opravdu tak moc zlý a špatný. Kdyby ale soudila podle toho,jak se po většinu času chová Auguron, asi by věřila tomu, že je opravdu takový.

Leo zrovna seděla na své posteli a srdce jí bušilo jako o závod.
Měla na sobě pletený bledě modrý svetr a černé kalhoty. Nohy měla opět bosé a do svých černých kudrnatých vlasů měla vpletených pár sponek.
Ruce se jí samou nervozitou třásly a v klíně jí poklidně dřímala černá kočka.

Byla to Leina kočka,kterou kdysi dávno,když byla ještě hodně malinkatá dostala od Rona na své třetí narozeniny. Leo jí pojmenovala Bella,což bylo celkem zvláštní, protože to vlastně bylo jméno její matky. Leo se však jméno své matky dozvěděla až poté,co jí bylo 12 let. Předtím o tom neměla ani zdání.
Kočka byla černá jako uhel a měla žluté oči,které vypadaly jako dvě malinké světýlka.
Leo kočku hladila po zádech a kočka spokojeně předla.
Potom,když do pokoje vletěla naštvaná Auguron,Leo kočku naposledy pohladila,potom se zvedla a šla si pro boty.

Sestry zla 🖤 [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat