"Nech ji být Tome, prosím, je to jen dítě"
Bellatrix vzlykala. Se skloněnou hlavou utrápeně plakala a celé tělo se jí třáslo.
Voldemort seděl vedle ní a upřeně jí pozoroval.
Byla bílá jako stěna a její černé havraní vlasy měla slepené krví.Zvedla hlavu a pevně stiskla jeho ruku. On jí klepl přes prsty a Bellatrix toho hned nechala.
"Prosím Tome"
"Je to dívka Bello!"
"Ano, já vím Tome...na tom není nic špatného, věř mi"
"Bude slabá jako mudla! Nikdy nebude mít žádnou pořádnou moc!"
"Bude Tome, bude. Jen je teď malá."
"Nemyslím si Bello"
Bellatrix se opřela o jeho rameno a znova potichu rozvzlykala.
Pevně tiskla Voldemortovu ledovou ruku, ale on dělal jakoby nic."Bude lepší když se jí zbavíme hned, než nadělá spoustu chyb! Vlastně jsem se jí měl zbavit už předtím, měl jsem jí zabít už když se narodila"
"Tome...nemůžeš mi jí vzít, je to moje holčička, za nic nemůže, to já!
Vem si místo ní mě!"Voldemort komicky zakroutil hlavou a Bellatrix ještě pevněji stiskla jeho ledovou ruku, až se její na černo nalakované nehty zaryly do jeho kůže.
"Neublížuj jí, můžeš jí pokárat, ale nic jí nedělej, moc prosím"
"Nech toho Bello"
Do pokoje vešla malinkatá dívenka.
Byla opravdu malá a vlasy měla stažené ve dvou maličkých uzlíčcích.Bellatrix se usmála a Voldemort se instinktivně zamračil.
Malá dívenka sklonila hlavu a vystrašeně se malými krůčky došourala ke své matce.
Bellatrix jí vzala do náruče,posadila si jí na klín a malá dívenka se o ní opřela."Miláčku copak?"
Voldemort vstal, ale jeho oči stále upřeně hleděly na jeho pětiletou dcerku.
"Bellatrix, necháš mě s ní o samotě?"
"A-ano, jistě můj pane"
"Mami prosím, prosím nechoď pryč"
"Nic ti neudělám Delphini, jen ti chci něco povykládat"
Bellatrix vzala Delphi do náruče a posadila jí vedle Voldemorta.
Poté svižným krokem odešla a Delphi
se vyděšeně přikrčila."Proč maminka odešla?"
"Delphini!"
"Co je?"
"Delphini!!!! Jak to se mnou mluvíš?!!!"
"Normálně"
"Crucio!!"
Delphi bolestně zavřeštěla a svalila se na zem.
"Tome, Tome prosím, nech ji být, prosím...trestej za její nevychovanost mě"
Bellatrix sebrala ze země křičící Delphi a přitiskla si její ubrečený a pošramocený obličej k sobě tak pevně, že dívenku málem udusila.
"Je nevychovaná a navíc je to dívka Bellatrix!"
"Tome ona je rozpustilá, nevím si s ní rady, ale neboj, vychovám ji a bude se chovat slušně. Jako naše dcera Tome, jako dcera Pána zla."
ČTEŠ
Sestry zla 🖤 [POZASTAVENO]
FanfictionKaždý člověk má svou světlou a stinnou stránku, dokonce i nechtěná dcera toho nejmocnějšího černokněžníka na světě, která musí jako jedináček vyrůstat v temném sídle a vše hrozné co se odehrává pozorovat přímo z první řady. Vše se změní když potká...