Za týden končil školní rok a to znamenalo závěrečné ročníkové zkoušky.
Auguron zkoušky a testy nesnášela a ani by jí nenapadlo se na ně učit.
Leo byla přesný opak. Na zkoušky se připravovala a učila už od ledna. Ne protože by byla hloupá a musela se všechno hodiny učit,spíš jí prostě bavilo číst knížky a šprtat se zaříkadla,formule,lektvary,protijedy, magické tvory, astronomii, bylinkářství i ostatní věci vyučované v Bradavicích. A byla navíc Nebelvírská šprtka,stejně jako Hermiona, takže to nešlo jinak,než s Výborný za každý test a za každou zkoušku.Auguron jako obvykle seděla u černého jezera a pročítala si knihu Temně černá magie.
V tom k ní znenadání a jakoby naprosto nenápadně přišel Griff.
Měl na sobě Zmijozelský školní hábit a vypadal jako každý jiný student.
Chvilku jen tak zaraženě stál a sledoval Auguron zabranou do staré v kůži vázané knihy.
Po chvíli tichého civění k ní zezadu přistoupil a zakryl jí svými dlaněmi oči.Auguron se tak lekla až její kniha odletěla pár stop daleko a okamžitě vyskočila na nohy.
"Griffine Jamesi Rowene!!!"vypískla z plna hrdla a Griff se malinko otřásl.
"Promiň...nechtěl jsem tě vyděsit...a jak si věděla že to jsem já?"
"To je přece jasný že to jsi ty,kdo jiný by za mnou přišel? A proč si tady?! Jestli tě někdo uvidí tak bude problém!"
"Musel jsem za tebou zajít,potřebuju ti něco říct. A neboj ,snažím se vypadat nenápadně"
"Snažíš se vypadat nenápadně?!"
"Jo"
"Hlavně ať tě nevidí moje sestra!"
"Neboj,nezdržím se dlouho..."
"A co jsi mi vůbec přišel říct?!"
"No...příjdeš na schůzi?"
"Na jakou schůzi?!"
"No je zítra...nás...stoupenců Pána zla..."
"Otec mi nic neřekl..."
"A zeptáš se ho?"
"Fajn..a..
Než stačila Auguron doříct větu,prudce otočila svou hlavou na pravo,kde těsně vedle ní stála vysmátá Leo a pár stop za ní stála partička Nebelvírských třeťaček,které se tak moc smály až se za břicha popadaly a některým se aji smíchy podlamovaly kolena.
Auguron myslela,že zlostí vybouchne."Co tady chceš Leo?!!!!!"
"To je tvůj nový kluk Didi?"
"Ne!!! A vypadni ode mě!!"
"Tak kdo to je,ten albín?"
"Jenom kamarád!! A už běž pryč!"
Auguron nechtěla, aby Leo věděla o Griffovi. On byl takové její tajemství.
A navíc si teď Leo myslela,že spolu Griff a Auguron chodí, což nebyla vůbec pravda, byli jen kamarádi....nejlepší kamarádi."Běž pryč Leo!!!"
"Chceš být osamotě se svým novým klukem?"
"Není to můj kluk!!! Jen kamarád!!!"
Leo se snažila udržet,aby nechytla záchvat smíchu a pomalu odcupitala zpátky ke své Nebelvírské partičce, která celou situaci sledovala z povzdálí.
Leo jim vše začala vysvětlovat a všechny si začaly mezi sebou šuškat a šeptat.
ČTEŠ
Sestry zla 🖤 [POZASTAVENO]
FanficKaždý člověk má svou světlou a stinnou stránku, dokonce i nechtěná dcera toho nejmocnějšího černokněžníka na světě, která musí jako jedináček vyrůstat v temném sídle a vše hrozné co se odehrává pozorovat přímo z první řady. Vše se změní když potká...