Další dny probíhaly vcelku dobře, Leo sice stále čekala na den,kdy se měla setkat se svým otcem, byla však očividně šťastná.
Leo:
Můj táta je Voldemort?! Někdo se tady asi očividně zvencnul. Mamka je asi slepá a nebo nechápu, jak ho může milovat a ještě s nim mít dítě! Dokonce dvě!
Auguron jí už za ty dlouhé dny měla plné zuby a vší silou se ji snažila změnit,aby nebyla taková jaká je a aby zapoměla na Rona a Hermionu. Leo však byla pořád stejná,ať Auguron dělala co dělala,nic se na ní neměnilo. Ani trochu.
Leo stále dokola prosila jak Bellatrix,tak i Auguron,chtěla se s nimi totiž znovu setkat,chtěla se znovu setkat s Ronem a Hermionou.Stáále dokola a dokolečka prosila a naléhala, ale je jasné,že jí to samozřejmě nikdy Auguron ani Bellatrix nepovolily.
Jednou odpoledne, když šly Auguron a Leo na zahradu, Auguron chtěla Leo naučit zabíjet. Leo ovšem byla velice zbabělé a extrémně dobrosrdečné povahy a odmítala ublížit i obyčejnému kvítku,jak jí Auguron nabádala.
Auguron:
Je měkká jak nevím co! Měla by se začít chovat, jinak jí otec zabije! dcera nedcera! Bylo by mu to jedno! On nemá city, takže by mu to vážně bylo jedno
"Dělej Leanor! Zabíj!"
Nejsem Leanor! Jsem Leonne a neudělám to! Proč bych to měla jako dělat?!",Křičela hlasitě Leo a mračila se.
"Nebo víš co Auguron?! Já už toho mám tady dost,nelíbí se mi tady! Jsi na mě zlá! Všichni jsou tu na mě zlí! Mám toho už plné zuby,už tu nechci být ani na sekundu,chci jít za Hermionou!"
Leo se zamračila na Auguron a Auguron jí chytla za rukáv hábitu.Leo jí pleskla po ruce a Auguron její hábit v rychlosti pustila a podrbala se na čele.
V zápětí se Leo v rychlosti otočila zády ke své sestře a rychle se rozběhla k lesu. Auguron jí chvíli stačila a běžela za ní,potom však Leo přidala na rychlosti a Auguron jí ztratila.
Leo:
Ne! Už s Bellatrix tu hru hrát nebudu! Jsem Leo Weasleyová a nezbaštím té šílené smrtijedce už ani slovo o tom, jak mě musela dát pryč, protože chtěl starej Voldy syna a moc by se naštval, kdyby měl dvě dcery! A tak si nechala jen jednu!!!
"Leo! Leo vrať se! Matka se bude zlobit když utečes!"
Auguron chvílí jen tak nervórně stála na místě a němě civěla na místo,kde
Leo před malou chvílí zmizela. Poté se rozběhla na druhou stranu,k sídlu.
A vše běžela říct Bellatrix.Bellatrix v klidu seděla na čalouněné pohovce a koukala se z okna. Auguron k ní obrovskou rychlostí přiběhla, skočila na sedačku vedle ní a začla jí všechno vyprávět. O tom,že je Leo pryč a že utekla za Hermionou a Ronem a chce je osvobodit.
Bellatrix chytla Auguron za hábit a prudce s ní zacloumala,až Auguron vypadlo z kapsy zrcátko. Auguron ho kdysi dostala od Grifa a nosila ho všude s sebou jakoby to byl talisman.
Bellatrix se podívala na malý střep zrcadla a Auguron si ho v rychlosti zastrčila zpátky do kapsy u hábitu."Jak si jí jen mohla nechat utéct svou mladší sestru?! Je to Leo Delphi!! Nevíš,čeho všeho je schopná! Já nevím jestli to víš,ale ona je také mocná! Bůhví,co jí napadne!!"
"Já nemůžu za to že utekla!"
"Tak co jsi jí udělala?!!"
"Chtěla jsem jí naučit zabíjet,co je na tom špatně?!!"
"Delphini! Víš jaká je! Měla si to nechat na mě! Musíme jí okamžitě rychle najít!!"
"Matko musíme do Bradavic!! Tak je přeci Ron z Hermionou!!"
ČTEŠ
Sestry zla 🖤 [POZASTAVENO]
FanfictionKaždý člověk má svou světlou a stinnou stránku, dokonce i nechtěná dcera toho nejmocnějšího černokněžníka na světě, která musí jako jedináček vyrůstat v temném sídle a vše hrozné co se odehrává pozorovat přímo z první řady. Vše se změní když potká...