Auguron:
Já jsem tak pitomá! Tak blbá! Kdyby jí teď našel otec, jak zachraňuje Hermionu, tak by jí zabil!!
Že já za nim nezašla a neřekla mu o ní už před týdnem!Auguron se společně s Bellatrix přemístily k Bradavicím, Auguron to totiž dovedla,mohla se přemísťovat i na místa,na které nikdo jiný nemohl,jako například Bradavice.
Obě se rychle rozběhly do sklepení, kde měli být uvězněni Ron s Hermionou.
Teď tam však byl jen Ron,který měl děs ve tváři a bylo na něm jasně vidět,že je týraný a mučený."Kde je Leo a Hermiona Ronalde?!"
"Obě utekly...doufám že se jim podařilo někam pořádně schovat před váma hloupýma smrdijedama!"
Zakřičel Ron naštvaně na Auguron a Bellatrix mávla svou hůlkou,aby umlčela ho."Nechte mojí ženu a dceru na pokoji!!",rozkřičel se znova Ron a Bellatrix i Auguron se začaly z plna hrdla smát.
"Opravdu jsi tak neskutečně hloupý a myslíš si že je Leo tvoje dcera?!",pokřičela Bellatrix Rona a Ron absolutně nechápal jak to myslí.
"Matko...kde by mohly být?!
Auguron se zhluboka zamyslela a podívala se Ronovi do jeho vyděšených hnědých očí.
Chtěla se mu dostat do hlavy, aby zjistila to,co potřebovala.
Zavřela oči a viděla před sebou Leo,jak utíká. Potom se obraz změnil a Auguron viděla Leo,která stále vedle Hermiony a něco jí šeptala do ucha.
Potom zase změna a Auguron se dívala na to,jak Hermiona popadla Leo za ruku a obě se někam přemístily.
Potom další změna. Auguron se tentokrát hleděla na rušnou ulici,plnou mudlů. Auguron nevědla,kde přesně se tohle místo nachází, po momentě to zjistila,když uviděla veliký nápis New york."Mám to mami! Mám je!!"
"Co? Víš kde je Leo? Nebo Grangerová?!"
"Jo"
řekla Auguron,popadla Bellatrix za ruku a obě se přemístily do centra nějákého obrovského velkoměsta, právě do New yorku.
Bellatrix se nechápavě rozhlédla kolem sebe a nasadila kyselý výraz.
Auguron na moment zavřela oči,ihned je ovšem otevřela."Tamhle jsou matko!",křikla nahlas Auguron a ukázala prstem před sebe, na přelidněnou ulici,po které běžela Leo a hned vedle ní Hermiona Grangerová. Auguron se rozběhla za nimi,doběhla Leo,podkopla jí nohu a Leo spadla na zem. Auguron chytla za límec,zvedla jí,chytla za ruku a obě se přemístily do sídla. Hermiona mezitím nejspíš utekla,nebo jí chytila Bellatrix.
"Pusť mě Delphini! Chci za Hermionou!"
Auguron chytla Leo a svázala jí ruce za záda. Leo malinko zabědovala a chvílí se zmítala,potom to však vzdala a nechala toho.
"Nepustím tě! Jsi dcera Pána zla chápeš ?!"
Leo začala plakat, zakryla si dlaněmi své ubrečené oči a rychle zamrkala. Auguron se na ní hleděla a ani trochu nechápala, proč brečí.
"Jsi silná Leo,jsi dcera Pána zla, všechno se naučíš,jen musíš prostě a jednoduše na Hermionu a Rona nadobro zapomenout,navždy! Oni pro tebe nic neznamenají,nemají z tebou nic společného a navíc jsou na Potterově straně."
Leo naznačila Auguron, aby jí pustila a Auguron tak tedy udělala.
Pustila Leiny ruce,které jí spoutala za záda. Leo si ruce strčila do kapes a zadívala se do země. Byla bosá a začínala jí být zima od noh.
ČTEŠ
Sestry zla 🖤 [POZASTAVENO]
FanfictionKaždý člověk má svou světlou a stinnou stránku, dokonce i nechtěná dcera toho nejmocnějšího černokněžníka na světě, která musí jako jedináček vyrůstat v temném sídle a vše hrozné co se odehrává pozorovat přímo z první řady. Vše se změní když potká...