"Ano otče.."
Auguron při těchto slovech obrátila oči v sloup, jakoby jí to bylo naprosto lhostejné.
Voldemort jí nasupeně pozoroval a v jeho rudých zvířecích očích byla vidět nenávist. Auguron drze pokrčila rameny a v obličeji udělala směšnou grimasu. Voldemort ke své dceři natáhl ruku a vší silou jí vlepil pohlavek.
Auguron zasyčela bolestí pohladila si hřbetem ruky svou tvář.Auguron:
Čekala jsem že to udělá. Nic jiného totiž ani neumí! Jen mi dá úkol, já ho musím splnit a jakmile chci aby mě třeba pochválil, tak jak to normální tátové dělají, tak mě hned zmlátí!
Však já ze sebou nenechám takhle zametat! Pěkně mu řeknu něco od plic!!Auguron se zamračila a podívala se svému otci přímo do jeho očí.
Voldemort ledově klidně stál a ve tváři měl podobný výraz jako Auguron."Vypadni",řekl nejvlídněji, jak jen Voldemort dovedl a pevně si ve své pravé ruce uchopil Bezovou hůlku.
Auguron se rozhodla k tomu, co v tomhle případě není správné- zahrávat si s ním.Jednou nohou vykročila vpřed, aby to vypadalo že má namířeno pryč tou druhou však zůstala pevně stát na místě.
Překřížila si na hrudi své ruce a odfoukla si z obličeje pramínek svých bílých vlasů."Řekl jsem Vypadni! Kliď se mi z očí!"
Auguron se kousla do spodního rtu a ledově klidně zůstala stát na místě.
Zavřela oči a snažila se číst Voldemortovy myšlenky.
Vůbec to nebylo jednoduché.
Ale po pár minutách námahy se jí to opravdu povedlo.Voldemort:
Měl jsem jí zabít už dávno! Věděl jsem že to bude takové budižkničemu když mi Bella řekla, že čeká dítě!
Musíme holčičce vysvětlit, kdo tady rozdává rozkazy a kdo se tady bude poslouchat!Auguron silně polkla a udělala pár neparných kroků vzad.
Voldemort jí chytil za bradu, namířil jí bezovou hůlku na čelo, div jí hůlkou nezajel pod kůži.
Auguron se snažila zůstávat klidná, ale moc se jí to nedařilo.
Pozorovala každý Voldemortův pohyb a začínala se bát sama o sebe."Crucio!!"
Auguron padla zebvládně na zem a začala se až nepřirozeně svíjet bolestí.
"Otče....prosím...nech...toho..."
Auguron ucítila v puse hnusnou pachuť krve.
Bylo jí z toho špatně a přála si aby nikdy nebyla tak hloupá a paličatá.
Voldemort z trestem však nehodlal končit nebo ho mírnit, ba naopak.
Metal po Auguron jednu kletbu za druhou a přitom se radoval a zle smál.Potom naposledy vyslovil to ohavné slovo a beze stopy zmizel.
Auguron ležela na tvrdé zemi uprostřed lesa.
Měla oči umáčené od slz a od špíny, celý hábit měla potrhaný a měla rozseknutý spodní ret.
Nebyla schopna ani se pohnout.
Ležela a vše na co dohlédla viděla rozmazaně a zamlženě.Auguron:
Nemůžu se hnout. Necítím ani jednu nohu a hlava mi třeští jako po ráně odrážečskou holí.
Auguron se zhluboka nadechla a vyčerpaně zavřela oči.
Byla naprosto bezradná a neočekávala, že by jí někdo uprostřed našel a pomohl.Otevřela oči. Stále viděla rozmazaně a absolutně netušila, kde se zrovna nachází.
Viděla před sebou něčí siluetu a začínala se malinko bát.Někdo k ní přistoupil a posadil se vedle ní. Nejspíš měl dlouhé vlasy a byl asi stejně vysoký jako ona.
"Delphi?"
"Kde...To jsem..."
"Neboj se drahoušku, jsi v bezpečí, už ti nikdo neublíží"
Auguron se v bolestech posadila a promnula si oči.
Seděla vedle ní její matka.
Měla na sobě noční košili a vypadala nesmírně vystrašeně."Delphi?"
"Mami..."
"Co se ti u Merlina stalo?!"
"Otec..."
"Tom ti ublížil? Zase ti ublížil?"
"Jo.."
"On to z tebou myslí dobře, má tě rád, ale musíš být poslušná"
"Nemá..."
"Delphinko...Já s ním nic nezmůžu.."
"Chci normálního tátu! A neříkej mi Delphinko!!!"
"Delphi..."
"Co?!"
"Nemůžeš takhle o Tomovi mluvit.."
"Já o tátovi budu mluvit jak se mi zachce! Chová se ke mě jako k mudlovi!! Nesnáším ho!!"
Bellatrix vytřeštila oči a Auguron se na ní provinile podívala.
"Promiň mami..."
"Delphi já vím jaký je.
Moc dobře to vím!""Já...nechci aby byl takový..."
"Už jsem ti to jednou řekla, musíš k němu promluvit!"
"Já chci..ale On mě neposlouchá! Je bezcitný a já jsem mu ukradená!"
Auguron začala zhluboka dýchat a Bellatrix jí lehce poplácala po zádech.
"Je to tak a nic s tím neuděláš"
"Delphi..."
"Chtěla bych Draca..."
"Myslíš Draca Malfoye?"
"Jo..."
"Bohužel, toho jsi zabila"
"Já vím.."
Auguron se vzpřímeně posadila, přitáhla si kolena k tělu a začala se kolébat dopředu a dozadu.
Bellatrix se hluboce zamyslela.
Potom strčila ruku do své kapsy a zašmátrala v ní.
Nejdříve vytáhla náhrdelník, který chytla a sevřela ho ve dlani."Matko?"
"Ano?"
"Co to máš?"
ČTEŠ
Sestry zla 🖤 [POZASTAVENO]
FanfictionKaždý člověk má svou světlou a stinnou stránku, dokonce i nechtěná dcera toho nejmocnějšího černokněžníka na světě, která musí jako jedináček vyrůstat v temném sídle a vše hrozné co se odehrává pozorovat přímo z první řady. Vše se změní když potká...