složky školních trestů

49 4 0
                                    

Auguron se podrbala za uchem a vystřelila do Zmijozelské ložnice.

Každý den Auguron chodila odpykávat Snapův trest. Odpykávala ho tím způsobem, že přepisovala staré záznamy všech školních trestů Bradavických studentů za posledních
několik desítek,někdy i stovek let.

Docela jí to bavilo,nejvíc,když přišla na řadu složka její matky,Bellatrix Lastrangeové, tehdy ještě Blackové, složka Hermiony Grangerové a nebo složka samotného Harryho Pottera....
Auguron se při tom tak bavila,až se občas zajíkala smíchy.

Leo mezitím proležela spousty týdnů na ošetřovně, kvůli různým zraněním,které jí způsobila Auguron, když jí nechala spadnout ze stromu,jako nějáké přezrálé jablko.
Teď už však Leo byla v pořádku a Auguron se jí snažila velkým obloukem vyhýbat.

"Didi...proč se se mnou nebavíš? Jsi snad naštvaná?.."

"Běž pryč Leo! Chci být sama!"

"Ale no tak....od koho byl ten dopis Didi?!"

"Nevím od koho byl,chápeš?!!!!"

"Vím že to víš Didi. Ty se stydíš mi to říct?"

"Nevím to, a i kdybych to věděla,tak bych ti to stejně nikdy neřekla!! v
Vypadni ode mě a už mi nikdy neříkej Didi!!!!!!!!!!",zakřičela Auguron na celé kolo a Leo o pár stop uskočila.

"Běž pryč Leo!!!"
Leo uraženě sklonila hlavu,prohrábla si své černé,příšerně kudrnaté vlasy a vypálila pryč. 
Auguron se podívala na hodinky a zjistila, že zameškala Snapův trest...

Neměla ani čas utíkat a tak se prostě přemístila před Snapův kabinet a rozhodla se předstírat, že se jakože nic nestalo.
Zaklepala na dveře kabinetu a dveře se dokořán otevřely.
Snape seděl za stolem a jakmile se dveře otevřely  a ve dveřích se objevila Auguron, Snape vyskočil na nohy z hůlkou v ruce a Auguron silně polkla.

"Kde jsi byla?! Vždycky chodíš v čas!!!"

"Omlouvám se pane...neuvědomila jsem si kolik je hodin..."

"Posaď se Auguron! A začni psát!!!"
Auguron se jako obvykle posadila ke starému dřevěnému stolu.vzala si z police další složku k přepisování a otevřela jí.
Byla to složka Severuse Snapea.

Auguron si musela dát ruku před pusu aby nedostala hlasitý záchvat smíchu.
Byla zvědavá a začala číst záznamy ze složky.

25.5.- Severus Snape nazval Lily Evansovou mudlovskou šmejdkou

4.12.- Snape sebral Lily Evansové deník

6.1.- Porušuje pravidla a obtěžuje Nebelvírské děvčata

Auguron si ještě silněji zacpala pusu dlaněmi aby nebyla slyšet a Snape si nevšiml že se směje.

Auguron složku se smíchem přepsala, položila jí před Snapea, rozloučila se s ním a odešla do lesa.

V lese samodřejmě nebylo ani živáčka. Jen občas Auguron narazila na testrály, kentaury a nebo akromantule. Studentům byl podle školního řádu vstup do lesa zakázán, ale Auguron to vlastně každý den porušovala.
Sedla si na větev starého stromu a čekala až se objeví Grif.

Dlouho tam jen tak seděla a smutně hleděla do země, měla zvláštní pocit, právě si na někoho vzpomněla, na Draca Malfoye. Draco byl od malička jako její nejlepší kamarád a Auguron ho zbožňovala.
On byl jediný komu se mohla svěřit, kdo jí porozuměl a snažil se jí všemožně pomoct.
Vždycky jí brával na Příčnou ulici, četl jí knížky, než šla spát, nosil jí dobroty a byl tu vždycky pro ní...
Auguron se při těch vzpomínkách rozslzely oči.

Utřela si oči do svého rukávu, slezla ze stromu a lehla si do mokré trávy u černého jezera.

Sestry zla 🖤 [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat