"možná"

44 3 0
                                    

"A Vypadni Delphini! A to ihned!"

"Ne", řekla Auguron drzým tónem. Šibalsky se zaculila a ruce si dala na protest v bok, aby Voldemorta co nejvíc rozhodila.

"Nikdo mi nebude odporovat a říkat ne! Ani má vlastní dcera!

Auguron se začínala bát. Nehnula však ani brvou.

"Takže ty si nedáš říct?! Samodřejmě že ne, jsi přece moc paličatá, stejně jako Bellatrix. Jak roztomilé"

Auguron ironicky přetočila oči v sloup a Voldemort už pomalu ale jistě ztrácel trpělivost.
Chytl Auguron za límec, namířil na ní tak prudce hůlku, až jí zajel pod kůži. Z rány postupně začaly vytékat pramínky teplé krve a křikl to ohavné slovo, které dokáže způsobit tolik bolesti a lidského utrpení.

Auguron si klekla na kolena a zoufale prosila o slitování.
Pěsti měla pevně zaťaté.
Snažila se bolest nevnímat, ale bylo to takřka nemožné.
Voldemort týrání své dcery postupně stupňoval a navyšoval, až ho to zcela omrzelo.
Nechal vysílenou bělovlasou dívku na pokoji a vytratil se.

Auguron se vyškrábala na nohy a sklíčeně zakřičela.
Měla v sobě tolik vzteku a rozhořčení.
Potřebovala se zkrátka odreagovat, na což jí nejlépe fungovala právě Voldemortova oblíbená činnost- Zabíjení.
Už se chystala překročit domovní práh, když do ní narazila její sestra.

Leo byla vyšší než Auguron a její černé havraní vlasy jí spadaly na ramena.
Měla na sobě pletený svetr, z velkým zlatým L, ve kterém dokonale vynikala její postava.
Tvářila se shovívě a v ruce svírala kroužkový skicák.

"Jejda Didi, kam se chystáš?"

"Pryč"

"Za Griffinem?"

Leo se zaculila a žduchla svou sestru přátelsky do ramene.

"No a?! Vadí ti to snad?!"

"Tady se nám někdo zamiloval."

"Griffin není můj kluk!! Jen kámoš!"

"No to ti tak budu věřit, jen mu řekni že ho miluješ"

"Já ho nemiluju! Nechci z nikým být!"

"Vsadím se o tisíc galeonů že mi lžeš"

"Nelžu ti!"

"Fajn, tak kdopak se ti líbí? Lastrange? Merlin Lastrange?"

Merlin byl kdysi Auguronin velice dobrý kamarád. Byl to vysoký hnědovlasý chlapec s velkýma hnědýma očima. Syn Rodolphuse Lastrange, bratr od Elijaha.
Auguron mu věřila, ale on jí zradil.
Když jim bylo 12 tak se rozhádali a od té chvíle se ani jedinkrát nesetkali.
Auguron si však každou chvílí uvědomovala, že bez něj nemůže být a chystala se s nim po té dlouhé době setkat.

"Možná"

"Možná znamená jo nebo ne"

"Jo"

"Do Merlina Didi....vážně?"

"Jestli se to kdokoli dozví tak věz, že dopadneš hůř než Skoro bezhlavý Nick!"

"Nikomu ani muk!", zašeptala Leo a pousmála se.

Auguron se vražedně zakoukala na Leo a gestem jí naznačila, že jí sleduje.
Potom zmizela zpátky na svém oblíbeném místě- v lese.

Sestry zla 🖤 [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat