Auguron smutně vzdychla a došlo jí,že už s tím opravdu nic nenadělá a do Bradavic musí jet.
Auguron:
Nenávidím Bradavice!
Kdybych mohla, celé bych je odpálila do povětří a ještě bych si to náramně užila. To by bylo ještě trilionkrát lepší než když mi matka dovolila zničit Weasleyovic doupě!Auguron nasupeně odešla do své ložnice. Sundala si hábit který měla oblečený, odhodila ho přes židli a ze zlosti kopla do rámu postele.
Auguron:
Sakra!!! To bolí!!! Já jsem tak tupá!!
Auguron zaúpěla bolestí. Párkrát bezhlasně zaklela a začala komicky poskakovat dokola po jedné noze.
Auguron se další den probudila hodně brzy ráno,nemohla spát a tak si šla sednout na balkón, na který se nedalo jen tak lehce dostat, dalo se tam jen přemístít, nebo v případě Auguron doletět.
Auguron tam ráda sedávala, protože tam mohla být úplně o samotě a nikdo za ní nemohl.
Auguron tam seděla zhruba 3 hodiny,potom za ní přišla Leo a donutila jí slézt dolů.
Auguron byla naštvaná na celý svět, nechtěla už nic,jen být o samotě.
Bylo však 10:20,to znamenalo, že za chvíli odjíždí Bradavický express a odveze studenty do dalšího ročníku, všechny včetně Leo a Auguron.Zabalila kufr,do svého malého batohu si dala všechny svoje osobní věci,kterých bylo opravdu moc a vzala s sebou i klec svého irského fénixe,Augurona. Byl to její jediný mazlíček a Auguron ho zbožňovala. Nedokázala bez něho být ani jeden den.
Než se sbalila bylo 10:45,to už se s Leo připravovaly na odjezd.
Na nádraží Kigscross proběhly stěnou na nástupiště 9¾,bylo tam šíleně přelidněno. Všude samí kouzelníci, kteří se loučili se svýma ratolestma, které teď celý rok neuvidí,až na prázdniny.
Bellatrix s Leo a Auguron na nástupiště nešla,musely to zvládnout samy.
Auguron nastoupila do vlaku a začala hledat volné kupé. Chtěla najít úplně prázdné kupé, chtěla sedět úplně sama. Leo jí předběhla a našla úplně prázdné kupé na samotném konci vlaku,kde nikdo nebyl. Auguron se posadila a Leo se posadila na sedadlo vedle ní.Auguron:
Chci být sama! A už vůbec nechci sedět se svou Nebelvírskou trapnou sestrou!
"A Didi? Do jaké koleje vlastně chodíš?",zeptala se zvědavě Leo a Auguron tato otázka dost zarazila,protože to bylo snad na první pohled jednoznačně jasné.
"Do Zmijozelu,to je přece jasný!""Já do Nebelvíru Didi...",Auguron nebyla ani moc překvapená,věděla to.
"A vypadni z tohohle kupé Leo! Chci být sama!"
Leo poslechla a vytratila se v kupé,ve kterém seděla parta ostatních Nebelvírských holek,Leiných kamarádek.Auguron tedy strávila celou cestu v kupé sama. Dívala se z okna,hladila po peří svého irského fénixe a nakonec usnula.
Když se probudila, vlak už skoro zastavoval a žáci se začali chystat na výstup. Auguron se nechtěla s nikým dalším setkat a proto si počkala,na chvíli, kdy ve vlaku skoro nikdo nebyl, jen pár posledních opozdilců.
Auguron nemusela jet kočárem taženým testrály, jako všichni ostatní, stačilo jí,když se přemístila.Přemístila se těsně před Bradavickou bránu a odcupitala do velké síně, kde se za chvilku mělo konat zařazování nových studentů do kolejí.
Auguron to připadalo jako včera, když poprvé před třemi lety nasedla do Bradavického expressu,přeplula s ostatními v čele s Hagridem jezero a ve velké síni si na hlavu posadila Moudrý klobouk. Moudrý klobouk v jejím případě ani setinu neváhal, stejně jako to bylo u Draca Malfoye, a ještě než si ho Auguron stihla pořádně posadit na hlavu,klobouk jí zařadil do Zmijozelu.Auguron si nenápadně přisedla na kraj Zmijozelského kolejního stolu a podívala se kolem sebe.
Velká síň byla přesně taková,jakou si jí pamatovala.
V předu,před profesorkým stolem stál hlouček malých prvňáčků, Profesorka McGonagallová připravila malou dřevěnou židličku a rozvinula dlouhý pergament.Hlouček štěbetajících prvňáků stichl a McGonagallová začala číst jména.
Auguron:
Už teď vím, že tu nesnesu ani sekundu.
Vždycky jsem Bradavice nenáviděla!
To je taková otrava, sedět tu a čumět na otravné prvňáky a poslouchat smích mé trapné ségry. Měla by se začít chovat! Patří do té nejčistší a nejurozenější rodiny kouzelníků která ještě žije a chová se jako by byla mudlorozená!!
ČTEŠ
Sestry zla 🖤 [POZASTAVENO]
FanfictionKaždý člověk má svou světlou a stinnou stránku, dokonce i nechtěná dcera toho nejmocnějšího černokněžníka na světě, která musí jako jedináček vyrůstat v temném sídle a vše hrozné co se odehrává pozorovat přímo z první řady. Vše se změní když potká...