Pocit viny

57 5 0
                                    

Auguron po svém otci zdědila jednu zvláštní schopnost. Uměla totiž létat. Jednoduše se dokázala vznést do vzduchu, bez koštěte, bez testrála i jiných kouzelnických dopravních prostředků.
Vznesla se tedy na větev a posadila se vedle Leo,která si jí ještě nevšimla.

"Leo?"

Leo se na ní zprudka otočila,otřela si ubrečené oči a pevně svou sestru objala. Auguron se zatvářila nechápavě a po chvíli od sebe Leo odtrhla.

"Není ti zima Leo? Máš ledové ruce a celá se chvěješ..."

Leo:

Nechci aby se o mě starala! Nejsem batole! Mám ségru ráda, ale nemusí se o mě starat!

"Jen...trochu.."

Auguron znova zašmátrala v batohu a  vytáhla šedou huňatou deku. Deka patřila Bellatrix,která s ní vždycky přikrývala Auguron, když byla menší a když jí byla zima.
Leo si otřela oči a Auguron přes ní deku přehodila.
Leo se usmála,ale za moment se jí do očí zase vhrnuly slzy jako hrachy,které pomalu dopadaly na šedou deku,do které byla Leo zachumlaná.

"Jsem k ničemu Didi....zabíj mě..nic jiného si nezasloužím..."

"To nikdy neříkej, seš silná...Jenom...jsi uvnitř měkká. Nesmíš takhle fňukat,odvedla jsi skvělou práci."

Leo se na Auguron usmála,Auguron se na ní však jen zamračila a podrbala se na nose.
"Necháš mě ještě chvíli o samotě Didi?...
Auguron se na nic dalšího neptala, seskočila z větve a přemístila se do svého pokoje.
Bellatrix seděla na její posteli a měla v obličeji výraz, který mívala vždy, když se něco stalo.
Auguron se posadila vedle ní a Bellatrix se jí chystala něžně pohladit po jejich bílých dlouhých vlasech. Auguron to však nesnášela a tak rychle uhla a Bellatrix jí místo pohlazení plácla po čele.

Auguron:

Zase mě hladí! Nenávidím když to dělá! A jediný člověk, od kterého jsem to měla ráda...Je po smrti...

"Stalo se něco matko? A už mě nehlaď, víš že to nesnáším!"

"Nic se nestalo, zabila jsem tu šmejdku Hermionu,jen abys věděla. Ronald ještě žije,je v Azkabanu,ale asi tam už dlouho nepobude."

"Fajn",řekla bez zájmu Auguron a Bellatrix se na ní zakoukala s kamenným výrazem ve tváři.

"A o té šmejdce Hermioně..prosím pomlč o tom před Leo...ranilo by jí to...nechci aby snad měla Grangerovou ráda nebo tak,ale nechci aby byla chudinka smutná..."

"Delphi jsi šíleně hubená, měla bys víc jíst.."

"Já nechci!"

"Astoria ti vždycky říkávala že jsi vychrtlá a máš vyzáblé kotníky!"

"Ale ona mě nenáviděla mami! Draco se mě musel zastat!"
Při poslední větě se Bellatrix otočila,zhluboka se nadechla a odkráčela pryč.

Auguron si sedla na okenní parapet a vyčkávala,až přiletí její věrný přítel,její fénix.
Když přiletěl,Auguron ho začala hladit po hlavě a ani si nevšimla dopisu, který jí fénix donesl a položil jí ho do klína.

"Copak to neseš kamarádíčku?"

Fénix nevinně zahoukal a přátelsky klovnul Auguron do tváře.
Auguron dopis vzala do ruky,rozpečetila ho a začetla se do něj. 
Nebylo v něm napsáno od koho je,ale jisté bylo to,že byl pro Leo.

"Moje milá Leo,
Jak se máš? Doufám,že jsou na tebe ségra i mamka hodné.
Doufám,že jsi v pořádku, protože už ses mi dlouho neozvala.
V Bradavicích je nuda a starej Snape je čím dál tím mrzutější.
Už dal snad polovině Bradavic školní trest a pořád přitvrzuje.
Mám pro tebe překvapení, tak se zastav až budeš mít čas."

Auguron se nad dopisem uchechtla,smuchlala ho do kuličky a zahodila ho.

Auguron:

Posadila jsem se na postel a dvakrát lehce zapískala, abych přivolala Augurona, svého irského fénixe.
Kdo by Leo posílal takový dopisy?
Ona má snad kluka?
I když bych se ani nedivila.
Leo je narozdíl ode mě pěkná.
Má modrý oči, kratší černé vlasy a je celkem vysoká.
Já bych o kluka ani nestála.
Jsem nejradši sama a stejně je Draco mrtvý, kvůli mě, takže si nemám s kým povídat.

Sestry zla 🖤 [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat