Snapův trest

41 4 0
                                    

"Zůstaneš tu se mnou po vyučování Auguron, ano?",rozkázal Lupin a Auguron by se nejradši propadla do země,nebo zmizela a už se nikdy neobjevila...

Po hodině Auguron počkala, až všichni zmizí a šla za Lupinem.
"Co po mě chcete?!"

"Jsi dcera Voldemorta?!"

"Ano,ale nemusíte to roztroubit po celých Bradavicích! Nechci aby to všichni věděli!!!"

"Dobrá,můžeš jít"
Auguron hodila nohy na ramena a rozběhla se k černému jezeru a chystala se utéct,prostě odejít z Bradavic.

Zbalila si tedy pár věcí do svého malého batohu a byla definitivně rozhodnutá,už v Bradavicích nesnese ani sekundu. Všichni jí nenáviděli, skoro celé Bradavice už věděly co je zač. Auguron už to zkrátka nesnesla.  Přemístila na Příčnou ulici,s doměním, že tam nikoho nepotká, nebyla to však vůbec pravda.
Na Příčné ulici zrovna byla Bellatrix.
Měla na sobě černé šaty,které nosívala a vlasy měla trochu učesanější než kdy předtím.

"Co tady děláš Delphini?!",křikla rozčíleně Bellatrix. Vystřelila smrtící kletbu proti kouzelníkovi stojícímu naproti ní a popadla svou dceru prudce za paži.

"Odcházím, už tam nesnesu ani sekundu!!",rozkřišela se Auguron na celé kolo a snažila se vyprostit s Bellatrixina sevření. Ale marně.

"To asi těžko! Prostě půjdeš pěkně zpátky do Bradavic a žádné přemlouvání ani odmlouvání!!"

"Ale matko..."

"Řekla jsem žádné přemlouvání ani odmlouvání!

"Mami......"
Bellatrix čapla Auguron za límec a obě se přemístily do Prasinek.

"Delphini!!, dovedu tě zpátky! Musíš poslouchat!!!"

"Neříkej mi Delphini!! A proč tam musím být?! Nesnáším to tam!!"

"Ale Delphi..vždyť je to tam nádherné.."

"Ale já to tam nesnáším! Horší místo snad ani neexistuje!"

"Delphi...Pán zla si to přeje,abys tam chodila..."

"Mami prosím... to tam nesnáším.."

"A proč Delphi?"

"Šikanují mě.."

"Kdo?!"

"Leo,její úchylný kamarádky,kluci,profesoři, úplně všichni!!"

"Ale Delphi..."

"Je to tak!"

"Tak to musíš říct Snapeovi, já ti z tím moc nepomůžu "

"Já...nechci mu říkat o svých problémech..."

"Delphi... bych ti ráda pomohla,ale jak?"

"Já...nevím.."

"Ještě pár měsíců Delphi a potom pojedeš zase domů,co ty na to?"

"Co mám dělat..."

"Pojď,já se do Bradavic vážně neumím přemísťovat!"

Auguron se vznesla pár centimetrů na zem a Bellatrix se na ní vytřeštěně hleděla. Věděla že to dovede,ale nechápala, proč to dělá zrovna teď.

"Mami! Poletíme?"

"Ne"

"Proč ne?"

"Ne a netrop blbiny "

Bellatrix se na Auguron zamračila a ona s lehkostí dopadla zpátky na zem vedle ní.

"Proč nemůžeme letět?"

"Prostě ne!"

Auguron si naštvaně dupla a její bílé vlasy,které jí zakrývaly skoro celou levou stranu jejího obličeje si dala do obličeje ještě víc.

"Prosimtě co to zase vytváříš?!"

Auguron mlčela, tak trochu chtěla, aby Bellatrix běsnila. Vždycky se při tom totiž výborně bavila.

"Mluv se mnou Delphini!!"

Auguron se nenápadně uchchtla, ale pořád mlčela.

"Sakra mluv se mnou Delphini Riddleová!!!!"

Bellatrix Auguron bouchla mezi lopatky a Auguron zavrávorala.

"Au! To bolelo matko!"

"Výborně, funguje to"

Když už obě došly před hlavní bránu Bradavic, čekal tam na ně Snape.
Bellatrix ho zavedla za roh a něco mu pošeptala,potom se vytratila někam pryč.

Snape přistoupil blíž k Auguron a ve tváři mu panoval stejný kamenný výraz jako u něj bylo zvykem.

"Kde jsi jako byla?!",zavrčel Snape, chytl Auguron za ucho a táhl jí do svého kabinetu.

"Pusťte mě! To bolí!"

"Každý den přesně v 10 hodin večer budeš docházet ke mě do kabinetu a budeš si odpykávat svůj trest,rozumíš mi?!"

"Ano pane..."

Sestry zla 🖤 [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat