Azkaban

36 0 1
                                    

"Konečně se znovu shledáváme má milá", řekl někdo stojící po Auguronině pravici a ona se snažila jen marně vzpomenout, kde onen vlídný ženský hlad slyšela.

"S tvým otec bude brzy konec a svět bude v lepších rukou"

"Pusťte mne!"
Auguron sebou pořádně škubla, ale nemělo to jediný efekt.

"Vidím že jsi nebojácná, jako tvá matka, tvá malá sestřička se radši beze stopy vypařila, protože mě prý nechtěla vidět", řekla žena a Auguron jí vší silou dupla na nohu.

"Ginevra? Ginny Weasleyová?!", zakoktala Auguron a žena se zrzavými vlasy, pihovatým obličejem a hnědýma očima, stojící po její pravici se pobaveně pousmála.

"Tak tak, jsem to já. Jsem ráda žes mě poznala, myslím že jsem se dost změnila"

"Máš pravdu, jsi čím dál tím šerednější", zamumlala potichu Delphi a Ginny se po ní prudce ohnala.
Auguron jen tak tak stihla uhnout a vyhnout se její ráně pěstí.

"Co po nás chceš?!", zavrčela potichu Auguron a Ginny jí svázala ruce za záda, aby se už nemohla tak dobře bránit.
Auguron se jí dívala přímo do kaštanových očí, plných odhodlání a přesně věděla, na co právě Ginny myslí.

"Brzy ty, a celá tvoje rodina zabijáků padne. Nebo budete mít z pekla štěstí a zavřeme vás do Azkabanu"

"Ne!", zaječela s plných plic Delphi, ale jakmile jí Ginny zakryla pusu dlaní, nechala křiku a zaposlouchala se do naprostého ticha, které v sídle panovalo.
Hrobové ticho bylo jen občas přerušeno Bellatrixiným šíleným smíchem, ozývajícím se z hlavní chodby.

"Nechte matku na pokoji!", zavrčela malá Delphi a Ginny se musela sladce usmát.

"Měla by ses z Bellatrix rozloučit, už jí totiž jen tak neuvidíš, maličká"
Dala si pečlivě záležet na každém slově, aby tím Delphi ještě víc naštvala.
Auguron sebou škubala jak nejvíc dovedla, ale bylo to k ničemu.
Ginny jí křečovitě popadla za zápěstí a přemístila se s ní na místo, které Auguron dobře znala, ale nikdy tam nebyla, protože to měla přísně zakázáno.

"Myslím že se ti bude v Azkabanu líbit, Delphi", prohlásila Ginny a odvedla před jednu z cel, které zdobilo Auguronino jméno.

Delphi neřekla už ani slovo.
Vyděšeně hleděla na Azkabanskou celu a silně doufala, že Leo utekla a Ginny jí nikdy nenajde.

Ginny otevřela dveře cely, zle se na Delphi zazubila a bez jakéhokoliv slitování jí silně žduchla do zad.
Delphi dopadla na studenou zem a Ginny jí v cele zamkla.
Zamávala jí a zmizela o pár cel dál, kde nejspíš věznila další ze smrtijedů.

Delphi si sedla do nejtmavějšího rohu malé cely a stočila se do klubíčka.
Byla jí zima, ale snažila se na nepříznivé podmínky Azkabanu nemyslet.
Myslela na všechno ostatní.
Na Leo, které se nejspíš podařilo někam schovat, na Bellatrix, která musela být dávno mrtvá a nebo v lepším případě o několik cel od Delphi a taky na Merlina.

Z přemýšlení jí přerušil dobře známý
přátelský hlas.

"Didi?"

Před celou stála Leo. Tváře měla ošlehané větrem a vlasy měla jako obvykle rozcuchané, tentokrát však stažené do dvou malých drdůlků.

Auguron se na ní vyděšeně hleděla, neřekla však ani slovo.

"Didi? Jsi v pořádku?"

Sestry zla 🖤 [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat