bubák nebubák

43 5 0
                                    


"Tak jo,ahoj..."
Grif se taky uměl přemísťovat a tak se přemístil pryč.
Auguron tam chvíli seděla jen tak sama a po chvíli za ní přišla Leo.
Její černé kudrnaté vlasy měla příšerně rozcuchané, vypadala na chlup stejně jako mladá Bellatrix.

"Co tady chceš Leanor?!"

"Ty ani nevíš jak se jmenuju? Nejsem Leanor, jsem Leonne!"

"Hmm,to je jedno. Běž pryč!!"

"S kým si to tu mluvila?"

"S nikým Leo! S kým bych tu jakože měla být?!"

"Co já vím...třeba s tvým klukem?!"

"Já nemám kluka,rozumíš mi?!!!"

"Nevěřím ti!"

"Tak nevěř,ale já kluka opravdu nemám!! Nejsem jako ty!"

"Já?! Myslíš že by mě někdo někdy chtěl?! Vždyť vypadám jak šílenec!!"

"Vypadni odsud Leo!!!"

"Ne!"

"CRUCIO!!"
Leo na tresty nikdy nebyla moc zvyklá a špatně je snášela,jak od Voldemorta,tak aji od Auguron , proto omdlela a bezvládně zpadla ze stromu až na zem. Auguron si jí nevšímala, nechá jí tam jen tak ležet....

Auguron se rozběhne hlouběji do lesa a čeká,jestli za ní nepříjde Voldemort,ten totiž vždycky věděl,kde se Auguron zrovna nachází. Jako by jí snad sledoval...
Voldemort se však tentokrát neobjevil.
Auguron vzdala čekání a rozběhla se do Bradavic.
Na půli cesty narazila na Leo, stále nehybně ležela na zemi a vypadalo to,že má rozbitou hlavu.
Auguron se jí snažila probrat, bylo to marné a tak křikla "Enervate!" a Leo se probere.

"Točí se mi hlava Didi..."

"To bude dobrý, neboj,musíš na ošetřovnu..."
Leo si šáhne na čelo,teče jí krev.

"Pojď,vstávej Leo,pomůžu ti.."
Auguron pomůže Leo vstát a dovede jí na ošetřovnu.
Potom se Auguron rozběhne na svou kolej a jde spát.

Hned ráno mají péči o kouzelné tvory,potom černou magii s Nebelvírem, astronomii a nakonec bylinkářství.
Na péči o kouzelné tvory se nic neobvyklého nestalo,jen Hagrid málem zabil tři Zmijozelské kluky,když nehlídal klofana.
Na černé magii dnes probírali bubáky.

Tak kdo nám řekne co je to bubák? Třeba ty Auguron?",zavelel Lupin a Auguron se zamračila.

"Bubák je zvláštní tvor,který má podobu toho,čeho se nejvíce bojíme, pokaždé vypadá jinak."

"Výborně, 10 bodů pro Zmijozel"
Lupin naznačil Auguron aby se postavila před starou rachotící skříň , ve které byl onen bubák.

"A jak se dá bubák zneškodnit?"

Leo a jedna z jejích nebelvírských kamarádek se přihlásily.

Lupin počkal,až bude ve třídě ticho a pak kývl na dívku sedící vedle Leo,aby odpověděla .

"Prosím pane...kouzlem Riddikulus.."

"Přesně tak,slečno Grangerová "

Auguron se malinko napřímila a zadívala se na dívku sedící vedle Leo.
Měla pestrobarevné vlasy,stažené do dvou tenoučkých zapletených copů.
Byla to Mika,Mika Grangerová, byla to neteř Hermiony Grangerové.
Byla to Leina nejlepší kamarádka a Leo se s ní bavila,protože jí Mika připomínala právě Hermionu,kterou Leo zbožňovala.

Auguron se na Lupinův příkaz postavila pár stop od skříně a Lupin jí mávnutím hůlky otevřel.
Chvíli se nic nedělo a v celé třídě zavládlo hrobové ticho.

Po chvíli ze skříně vyšel Voldemort s namířenou hůlkou na Auguron. Celá třída včetně Lupina zatajila dech a Auguron stála na místě jako přikovaná.
"Riddikullus!",zakřičela Auguron a Voldemort zmizel, místo něj se před Auguron objevil obyčejný plyšový medvěd.
Všichni Nebelvírští se začali chichotat a Auguron skoro vybuchla zlostí .

"Počkat...nejsi ty náhodou dcera Pána zla?....",zeptal se Lupin a Auguron zalhala

"Ne! To teda nejsem!!"
Nechtěla aby to všichni věděli,zvláště v Bradavicích...

Sestry zla 🖤 [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat