Tráva byla mokrá,ale Auguron to nevadilo, nevadilo jí ani to,že byla venku celkem zima a ona na sobě měla jen košili,kravatu a školní hábit.
Ležela tam a přemýšlela."Promiň že jsem nepřišel dřív Auguron...mamka mě držela doma a nechtěla mě pustit..."
Auguron sebou škubla a otočila hlavu na bok. Byl to Griff. Lehl si do trávy tak,že se jejich hlava navzájem dotýkaly.
"To nic, hlavně že jsi přišel..."
"Nemáš hlad Auguron?..."
Auguron docela hlad měla a tak zakývala hlavou.Grif se posadil vytáhl ze svého batohu deku,položil jí na zem a posadil se na ní.
Potom podal Auguron ruku, ona se posadila naproti němu chvíli ho se zájmem sledovala.
Griff mávla hůlkou a objevil se před nim talíř plný sushi. Sushi bylo Auguronino nejoblíbenější jídlo,což Griff moc dobře věděl." A co budeš jíst ty Griffe?"
"Já...asi...dám si pudink..."
Auguron mávla hůlkou a před Grifem se objevila miska pudinku."Díky...."
Oba se na moment zadívali na toho druhého a potom se pustili do jídla.Jakmile dojedli,Auguron nechala zmizet prázdný talíř i misku a podívala se na hodinky.
"U Merlinových vousů! Grife,promiň,už musím jít...",Auguron ani nečekala na nějákou odpověď,prostě se zvedla a zmizela.
Další týdny se nic zvláštního nedělo.
Eli stále dolézal za Auguron a ta měla nejednou chuť ho na místě zabít.
A věděla,že Leo musí zabíjení trénovat,pro Auguron je to hračka..."Leo!"
"Didi? Volala jsi mě?..."
"Něco pro mě zařídíš Leo..."
"A co Didi?..."
"Zabiješ pro mě Elijaha!"
"To je ten hnědovlasý pitomec z Mrzimoru?..."
"Jo,to je přesně on. Zabiješ ho!"
"Ale...já nechci zabíjet..."
"Leo! Uděláš to! Otec chtěl,abych tě naučila zabíjet a teď máš jedinečnou příležitost!"
"Tak...tak dobře Didi...."
Leo se otočila na podpatku a Auguron jí následovala.
Elijah se právě chystal za Snapem."Ehmm...Eli?",začala Leo stydlivě promlouvat k Elimu a Eli na ní otočil hlavu.
"Je ahoj...ty jsi...Leo,že jo?",Eli si hodil na záda svou brašnu a popošel blíž k Leo.
"Něco ti musím...ukázat...",Leo byla absolutně bezradná,netušila co má říkat.
"A copak to je?"
"Něco ve sklepení...jen ti...to ukážu a potom můžeš zase jít..."
"Dobře,ale rychle,musím ke Snapovi."
"Slibuju že to bude jen na chvilku..."
Leo vedla Eliho stále níž a níž do sklepení a Eli jí zvídavě následoval."Už to bude? Musím opravdu za Snapem..."
"Ještě kousek a už můžeš jít..."
Leo se znenadání prudce otočila na Eliho a Eli se zasmál.
Namířila na něj svou hůlku a Eli se začal smát ještě víc."Co to děláš Leo?.."
"Promiň mi to Eli....AVADA KEDAVRA!!"
Eli se zakymácel a padl bezvládně k zemi...bylo po něm...
Leo si zakryla dlaní pusu a začaly jí téct slzy. Cítila takovou bolest,i když vlastně Eliho skoro vůbec neznala,stejně si nepřála jeho smrt...
Auguron s úsměvem na tváři přicupitala k plačtící Leo a dala jí ruku na rameno.
Obě tam chvíli jen tak nehybně stály a hleděly na mrtvého Eliho...Auguron ho nebylo ani malinko líto,byla ráda že je pryč a že už nebude muset poslouchat jeho řeči.
Leo si otřela rukávem své ubrečené oči,chytla svou sestru za ruku a obě pomalu odkráčely pryč od Elijova těla."Nemůžeš takhle fňukat Leo! Vždyť to byl idiot!"
"Já...já vím Didi...ale...nezasloužil si smrt..."
"Ale zasloužil!"
"No...no tak...dobře.."
"Konečně je po něm!",zakřičela Auguron a zasmála se,přesně tak,jako to dělávala Bellatrix, když byla šťastná z toho,že někoho zabila.
"Ty jsi ho opravdu tak strašně nenáviděla?"
"Ze začátku byl fajn,byl to můj kamarád.....potom začal být neskutečně otravný...a taky se do mě tak trochu zamiloval..."
"Ale ty...ty jsi ho nechtěla, to mi je jasné Didi..."
"Přesně tak Leo"
"A co budeme dělat teď Didi?"
"Co by jsme měli dělat? Za měsíc budou prázdniny...pojedeme domů,za matkou"
"No jo..."
Leo a Auguron odešly do lesa, čekat na Voldemorta. Voldemort si dával na čas a Leo z nudy málem usnula.
ČTEŠ
Sestry zla 🖤 [POZASTAVENO]
Fiksi PenggemarKaždý člověk má svou světlou a stinnou stránku, dokonce i nechtěná dcera toho nejmocnějšího černokněžníka na světě, která musí jako jedináček vyrůstat v temném sídle a vše hrozné co se odehrává pozorovat přímo z první řady. Vše se změní když potká...