Bylo nádherné odpoledne a na obloze nebyl ani mráček.
Chvíli jen tak seděla a zaujatě si pročítala knihu Temně černá magie.
Po chvíli k ní zezadu přistoupil pohledný hnědovlasý chlapec. Byl nejspíš z Mrzimoru, měl na sobě školní hábit a kanárkově žlutou šálu.
Auguron si ho příliš nevšímala a byla
přesvědčená o tom,že za chvíli odejde.Chlapec se nechytal odejít,naopak se rozhodl zůstat, posadil se vedle Auguron a začal se představovat.
"Ahoj já jsem Elijah...vlastně Eli a ty?"
Eli:
Líbí se mi. Její rodiče budou určitě nějaký bohatý kouzelníci.
Počkám si až se se mnou začne bavit.
Nikam nepůjdu"Vypadni!!!",zavrčela Auguron, ale Eli vypadal, jako by si toho nevšímal.
"Až mi řekneš,jak se jmenuješ..."
"Nikdy!!! A běž pryč!!"
"Jsi tady jediná normální...všichni ostatní jsou...divní..."
"Vypadni!!"
"Ne! Zůstanu tady a ani se nehnu..."
"Dobře...tak já ti řeknu jak se jmenuju...Ale slib mi...že to nikomu neřekneš!! Jinak tě vlastnoručně zabiju!!"
Auguron nasadila rozzuřený úšklebek, knížku,kterou držela v ruce hodila surově do svého batohu a Eli si upravil kanárkově žlutou šálu,kterou měl na krku.
"Slibuju že to nikomu neřeknu, opravdu..."
Auguron se naklonila blíž k Elimu aby nikdo jiný neslyšel co říká a pošeptala: "Tak dobře, jsem....Auguron...""Auguron? A jak se jmenuješ dál? Jakože příjmením..."
"Proč to chceš vědět?! Já ti to nechci moc říkat"
"Já nevím...jsi tady jediná normální, ostatní jsou divní...jsou prostě divní"
"Fajn...celým jménem..se jmenuju...Delphini Raddleová...a opovaž se to někomu říct a je po tobě!"
"Vždyť máš úplně normální příjmení, tak proč je to tak tajné?"
"To si myslíš ty...Jen se zamysli...Raddle.."
Eli se zamyslel a na chvíli zavřel oči."Raddle...Raddle..to byl..Tom Raddle...Tom Raddle je...on je...ehm..Voldemort...Lord Voldemort..A to je....Pán zla!!!",snažil se uhodnout Eli a Auguron si povzdychla.
Uhodl to. Přišel na to a věděl o Auguron to,co ví jen opravdu málo kdo,jak se doopravdy jmenuje."Ty jsi dcera Pána zla?!"
"Jo...a opovaž se to někomu říct!!!"
"Slibuju,nikomu ani muk..."
"A ty chodíš do Mrzimoru?"
"Jo...podle mého otce jsem obrovská ostuda rodiny...moje rodina....je asi malinko zvláštní...
"Proč?"
"Protože jsem...jsem Lastrange...
Elijah Lastrange..."
Auguron trochu zrudla. Její matka přeci byla Lastrangeová, to znamenalo...že...Auguron:
Jeho otec je Rodolphus Lastrange.
Toho znám moc dobře. Když mi bylo pět, skoro mě uškrtil.
Kdyby mě Draco a matka nezachránili, už bych asi byla tuhá.
Matka tehdy tak zuřila, že musel strávit dva měsíce u Svatého Munga.
Teď je myslím v Azkabanu nebo už je po něm. Kdo ví. Chybět mi rozhodně nebude
ČTEŠ
Sestry zla 🖤 [POZASTAVENO]
FanfictionKaždý člověk má svou světlou a stinnou stránku, dokonce i nechtěná dcera toho nejmocnějšího černokněžníka na světě, která musí jako jedináček vyrůstat v temném sídle a vše hrozné co se odehrává pozorovat přímo z první řady. Vše se změní když potká...