İyi okumalar😘
Valeria sabah evinde duyduğu tıkırtılarla uyandı. Valeria, Tony'yi ve Natasha'yı affettiğini söyleyemezdi ama dün geceden sonra birbirlerine bir adım atılmıştı. Onlar, Valeria'yı kuleye götürmek istese de Valeria ağırdan almayı seçmişti. Henüz bir anne-babası olduğuna alışmadan onlarla aynı evde yaşayamazdı. Kalkıp banyodaki işlerini halletti ve tıkırtıların geldiği mutfağa ilerledi.
Valeria mutfağın eşiğinde durup baktı. Tony ve Natasha ona kahvaltı hazırlıyordu. Onların bu eve anahtarsız da girebileceğini zaten biliyordu. Bu yüzden nasıl olduğuna kafa yormadı. İkiside yaptıkları şeye odaklanmışlar Valeria'yı fark etmemişlerdi. Valeria ise şaşkındı. Bugüne dek onu böyle düşünen sadece Wade vardı. Şimdi birden bire bir anne babası olmuştu.
Kapının çarpma sesiyle Nat ve Tony irkilerek arkalarını döndüler. Valeria'ya gülümseyip konuşacakken duydukları sesle kaşlarını çattılar. Evin içinde adım sesleri duyuluyordu. Nat ve Tony, Valeria'ya bakarken Valeria duruma alışık olduğunu için öylece durmaya devam etti. İçinden saymaya başladı. 3-2-1.
"Günaydın kızılın en güzel tonu!"
Wade'in sesi evde yankılandığında Nat ve Tony kaşlarını çatarken Valeria gülümseyerek arkasını döndü.
"Bu sabah erkencis- siktir." Wade, salonun girişinde durup gördüğü manzarayla şaşkınca kalakaldı. Natasha ona sakince cevap verdi.
"Günaydın Wade." Valeria Wade'e göz devirip kolundan tutup salona sürükledi. Masayı hazırlarken Wade'i yanında tutacaktı.
"Sana da günaydın bebeğim."Bunu duyan Tony iyice kaşlarını çattı ve anında Natasha'ya dönüp kısık sesli konuştu.
"Sevgilisi mi?" Natasha onun yüz ifadesine göz devirip işine devam ederken konuştu.
"Sakın çocuğa saçma sorular sorup Valeria'yı kızdırma. Bunu daha sonra da konuşabiliriz." Tony homurdanarak omletine devam etti. Bir an önce buradaki işini bitirmeli ve kızıyla onu yalnız bırakmamalıydı.Valeria kahvaltı için Wade'le masayı hazırlamaya başladı. Wade hala şoku atlatamamıştı. Kısık sesli konuştu.
"Mutfakta sizi üç kişi görünce dün gece grup yaptınız sandım. Bekaretini grup yaparak kaybettiğini düşününce seni tebrik edecektim. Ama sonra kıyafetlerinizi ve onların kim olduğunu fark ettim. Ve hayal kırıklığına uğradım Val. Ne zaman birinin altına gireceksin bebeğim?"Valeria ona göz devirdi.
"Natasha Romanoff içeride ve bunu duyarsa seni hadım eder. Muhtemelen Tony Stark da seni kuleye götürüp zenci erkek ajanlarla grup yapmana vesile olur." Wade korkuyla ağzına görünmez bir fermuar çekti.Tony, Natasha, Valeria ve Wade birlikte kahvaltı ederken Tony kötü bakışlarını Wade'in üzerinden çekmiyordu. Natasha sürekli Tony'yi ayağıyla dürtüp onu uyarmaya çalışıyor ancak Tony onu görmezden geliyordu. Valeria ve Wade de bu bakışların farkındaydı. Valeria bunu şimdi konuşmak istemezken Wade de Tony'yi görmezden gelip kahvaltısına büyük bir afiyetle devam ediyordu. Yüzsüz olduğu kadar arsızdı da.
"Az önce eve nasıl girdin Wade?" Tony kendini daha fazla tutamamıştı. Wade omuz silkti.
"Anahtarla." Tony ve Natasha'nın kaşları çatıldı. Tony, Wade'in rahatlığına iyice sinir olmuşken Valeria araya girdi.
"Ben sürekli anahtarımı kaybediyorum da o yüzden yedek anahtarların biri Wade'de duruyor." Tony yapmacık bir şekilde gülümsedi."Çıkarken anahtarı bıraksın ama tatlım. Biz senin aileniz, yedek anahtarın bizde de durabilir." Wade aklına gelen şeyle güldü.
"Sizin bu eve anahtarsız da girebileceğinize çok eminim." Tony dişlerinin arasından konuştu.
"Olsun sen yine de bırak." Wade omuz silkti. Bu anahtar mevzusu onun pek umrunda değildi. Gerçi çoğu şey Wade'in umrunda değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Criminal
FanfictionTamamlandı. "Sana kızıl melek diyeceğim." "İşlediğim suçları bilseydin bana melek demezdin!" 🎖#1 marvel 🎖 #1 peterparker 🎖 #1 tomholland 🎖 #1 spiderman 🎖 #1 örümcek adam 🎖 #1 tonystark