Welcome to Wakanda🙅🏾‍♀️🙅🏻‍♀️

3.8K 407 181
                                    

İyi okumalar😘

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi okumalar😘

"Valeria.. lütfen dikkatli olun." Valeria gözlerini devirirken bir iç çekti.
"Abartıyorsunuz." Natasha ve Tony aynı anda kaşlarını çatarak ona baktılar.
"Abartıyor muyuz?"
"Başının beladan kurtulmadığını hatırlatalım güzel kızım." Valeria'nın buna diyecek bir şeyi yoktu işte. Ancak hiçbir şey yokmuş gibi sevimlice gülümsedi.

"Bu tatilimin sakin geçmesi için elimden gelen her şeyi yapacağım, söz veriyorum. Sizi sık sık görüntülü arayıp darlayacağım, emin olabilirsiniz. Ama sizde bana birazcık güvenin artık." Natasha ve Tony birbirlerine baktılar. Valeria Stark kesinlikle üst düzey manipülasyon yeteneğine sahip biriydi. Duygu sömürüsünü hobi olarak kullanıyordu ve bunu bilen anne-babası tabiki onun lafına inanmıyordu. Ancak bu kez inanmak istiyorlardı.

"T'Challa'nın sorumluluğunda olacak olmanıza güveniyorum." Valeria babasına göz devirdi.
"Nasıl istersen babacığım." Asansör kapıları açıldı ve içeri bir sırt çantasıyla Peter girdi. Bu tatilin en güzel yani buydu. Valeria, Wakanda'yı görmek istediğini söylemek zorunda kalınca Shuri ve kral T'Challa buna çok sevinmişlerdi. Shuri yeni arkadaşına bir iyilik yapmak için Peter'ı da davet etmişti. Birlikte Wakanda'da geçirecekleri güzel bir haftaları vardı.

"Hoş geldin Peter. Hazır mısın?" Peter, Valeria'yla tatile gideceği için tabiki heyecanlıydı ama bunu belli etmemek için oldukça çaba sarfediyordu.
"Hazırım bay Stark." Natasha, Shuri-Valeria-Peter üçlüsünde bakışlarını gezdirdi.
"Hiç sanmıyorum ama yine de söyleyeceğim. Uslu durun."

Üçü de kafa sallayıp onu onaylayınca Valeria önce annesine sonra da babasına sarıldı.
"Haftaya görüşürüz."
"Kendine dikkat et." Valeria onlara öpücük atıp Peter ve Shuri'nin ardından jete bindi. T'Challa, Wakanda kralı olduğu için erken dönmek zorunda kalmıştı. Yolculukta Peter-Shuri ve Valeria'yı yalnız bırakmıştı. Ancak bundan hiçkimse şikayetçi değildi.

Jetin kapıları kapandığında Shuri, Peter ve Valeria'ya sırıttı.
"Wakanda yolculuğuna hazır mısınız?" Valeria ve Peter birbirine bakıp sırıttılar.
"Hazırız."
"Kesinlikle hazırız."

***
"Ev-vet! Buna dikkatli bakmak isteyebilirsiniz. Herkes Wakanda'ya giremez. Bu bariyeri aşmak büyüleyicidir." Valeria ve Peter, Shuri'nin cümleleri üzerine dikkatle jetin penceresinden dışarı bakmaya başladılar. Wakanda'nın koruma bariyerini aştılar ve az önceki boş Afrika arazisi yerini Wakanda'ya ve onun ileri seviyesindeki teknolojiye bıraktı.

"Vay canına.."
"Bu kadar iyi olacağını düşünemezdim."
"Nasıl saklanmayı başarıyorsunuz?"
"Bu güzelliğin dünyadan mahrum olması haksızlık." Shuri onların tepkileri üzerine gururla gülümsedi. Wakanda dış dünya tarafından geri kalmış bir Afrika ülkesi olarak görülebilirdi. Ancak gerçekte Stark teknolojisinden bile daha ileri bir teknolojiye sahip mükemmel bir ülkeydi.

"Her yeri gezmek istiyorum Shuri. Buradaki her şeyin çalışma prensibini öğrenmek istiyorum." Valeria'nın gözlerinden adeta kalpler fışkırıyordu. Hayatında ilk kez Wakanda'ya geliyordu ve kesinlikle gitmek istediği söylenemezdi.

Jet, Wakanda sarayının önüne iniş yaptığında Peter ve Valeria Shuri'yi takip ederek indiler. Kral T'Challa ve Okoye onları bekliyordu.
"Wakanda'ya hoş geldiniz." Valeria, T'Challa'yla dalga geçmek için hafifçe eğildi ve kral selamı verdi.
"Kralım.." T'Challa ona göz devirse de gülmeden edemedi.
"Hadi Stark, bırak şunu."

Hemen sonra Peter'a elini uzatıp onunla tokalaştı.
"Hoş geldin Peter."
"Hoş buldum efendim." Birlikte saraya girdiklerinde T'Challa ve Okoye onları yalnız bıraktı. Shuri de onları peşinden sürükleyerek odalarına çıkarmaya başladı. 

"Sizin odanızı yan yana hazırlattık. Gece birbirinizin odasına geçerken kimseye görünmezseniz iyi olur." Shuri yarı alayla yarı ciddiyetle konuşurken Valeria gülüyordu.
"Endişelenme Shuri. Dikkat ederiz." Peter, Valeria'nın cümlesi üzerine güldü. Şu bir haftada Valeria'yla yakın olmayı kesinlikle isterdi. Tony Stark yok, Natasha Romanoff yok, Clint yok, gizlenmek yok, yakalanma kaygısı yok. Resmen harikaydı.

"Siz odalarınıza yerleşin. Akşam yemeğinden sonra küçük bir tur atarız Wakanda'da."
"Teşekkür ederiz güzelim."
"Teşekkürler Shuri." Valeria ve Peter kendi odalarına girdiler. Bir hafta kalacakları için yanlarında çok fazla şey getirmemişlerdi. Ayrıca Shuri, Valeria'ya yerli kıyafetlerin sözünü verdiği için Valeria oldukça rahattı. Oda oldukça büyüktü ve büyüleyici Wakanda manzarasını Valeria'ya sunuyordu. Valeria hızlıca kıyafetlerini yerleştirdi ve dolaba kendi için konulmuş bir elbiselerden birini aldı.

Turuncu, çiçek desenli elbise beyaz teninde oldukça hoş görünüyordu. Kalın askılı elbise ayaklarına dek uzanıyordu ancak iki yanında dizlerinin biraz üzerine çıkan yırtmaçları vardı. Valeria kızıl saçlarını da salaş bir örgü yaptı ve sol omzundan sarkıttı. Oldukça güzel görünüyordu.

Odasından çıkmak için kapıya yürüdü. Kapıyı açtığı an karışısında Peter'ı buldu. Peter da Wakanda tarzı bir gömlek ve şort giyiyordu. Valeria gülmeden edemedi ama itiraf etmek gerekirse Peter'a her şey yakışıyordu. Peter da aynı şekilde Valeria'yı süzüyordu. Elbisenin, Valeria'nın saçıyla uyumlu olması ve beyaz teninde parlayışı Peter'ı biraz daha ona hayran bırakmıştı.

"Çok güzel olmuşsun." Valeria kollarını onun boynuna dolayarak gülümsedi.
"Sen de çok yakışıklısın Peter." Peter güldü ve onun yanağını öpüp geri çekildi.
"Hadi Shuri'yi bulalım." Valeria onu onayladı ve Peter'ın koluna girip saray koridorlarında dolaşmaya başladılar.

***
Oldukça eğlenceli bir akşam geçmişti. Yemekte bile T'Challa sayesinde çok eğlenmişlerdi. T'Challa otoriter bir kraldı. Ancak Valeria ve Peter'ın yanında onların yaşıtı gibi konuşuyor, dalga geçiyor ve şakalar yapıyordu. Shuri ise abisinin krallığına laf ediyor, ülkenin başına kendisinin geçmesi gerektiği konusunda şakalar yapıyordu.

Yemekten sonra sarayda küçük bir tur atmışlardı. Küçük turları Shuri'nin laboratuvarında sonlanmıştı. Valeria ve Peter buradaki cihazların ana mekanizması hakkında fikir yürütüyor ve Shuri'yle tartışıyorlardı. Valeria kadar olmasa da Peter da bir dahiydi. İlk kostümünü ve ağ atıcılarını kendisi yapmıştı. Ayrıca okulunun birincisi ve fizik konusunda oldukça iyiydi. Stark stajının halkını veriyordu.

Saat oldukça geç olduğunda herkes odalarına dağıldı. Valeria ve Peter el ele odalarının önünde durdular.
"Belki pijamalarını giyip benim odama gelirsin?" Peter sağa sola bakındı ve kimsenin olmayışı üzerine Valeria'nın tuttuğu elini çekiştirip kendi odasına girdi.
"Bence sen benim odamda kalmalısın."

Valeria onun bu tavrına güldü. Peter herkesin yanında utangaç bir çocuktu ama Valeria'nın yanında kesinlikle tam tersiydi.
"Çok cesursunuz bakıyorum?" Peter güldü.
"Biraz." Valeria, Peter'ın dolabına ilerledi. Peter'ın yanında getirdiği tişörtlerden birini aldı ve odadaki banyoya ilerledi.
"Madem bu kadar burada kalmamı istiyorsun.."

Peter sırıttı ve Valeria banyoya girince o da pijamalarını giydi. Valeria geri döndüğünde üzerinde sadece Peter'ın tişörtü. Peter onu süzdüğünde yutkunmadan edemedi ancak hemen aklındaki şeyleri dağıttı. Yan yana uzandıklarında Valeria, Peter'ın boynuna yattı ve keyifle gülümsedi. Bu anı daha önce hayal ettiği olmuştu. Şimdi yaşıyordu.

Birlikte izlemek için bir dizi bölümü açtılar. Peter birlikte uyudukları için heyecanlıydı ama bunu rahatlıkla gizleyebiliyordu. Valeria'nın saçlarına bir öpücük bıraktı ve dikkatini tekrar diziye verdi.


30 bölüm olmuş ey ahali!

Bu kurgu ne zaman bitecek? Nasıl bitecek?

Valeria ve Peter, Wakanda'da ne haltlar yiyecek?

Bölümü okuyan herkes oy verecek mi?

Criminal Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin