New friend

4.3K 465 386
                                    

İyi okumalar😘

Valeria önündeki bilgisayarda Iron Man zırhının yeni görünümü için çalışıyordu. Tüm ekibi Fury bir toplantıya çağırmıştı. Valeria yalnızdı. Peter da derste olduğu için kendini çalışmaya vermişti. Üzerinde babasının dolabından çaldığı siyah bir tişört ve yine siyah bir şort vardı. Tişörtü göbek hizasından bağlamış kendiyle uyumlu hale getirmişti. Uzun saçlarını masanın üzerinde bulduğu bir kalemle özensiz bir topuz yapmıştı. Tüm dikkati önündeki bilgisayardaydı.

Bir yanı Iron Man zırhını klasikleşmiş kırmızı-gold renklerinden koparmak istiyor; diğer yanıysa bunun ikonikleştiğini ve bu yüzden babası için tasarlanan zırhların daima kırmızı-gold renklerini taşıması gerektiğini düşünüyordu. Her ne kadar Tony birçok farklı renk kombinasyonlarında zırhlar yaptıysa da kendi hep kırmızı olanları tercih etmişti. Bu yüzden Valeria yine aynı renkleri seçip detaylarıyla uğraşmaya başladı.

"Tişörtlerimi senden kurtarmanın bir yolunu bulmalıyım." Tony yüzünde sahte bir kızgınlıkla garaja girdiğinde Valeria güldü.
"Neden? Bence gayet güzel oldu." Tony onun sandalyesinin arkasında durup bilgisayarda ne yaptığına bakarken bir kolunu Valeria'nın beline sarmıştı.
"Bu tişörtü böyle bağlıyorsun sonra bağladığın yer kırışıyor. Bu benim en sevdiğim."
"Benim de senin tişörtlerinde en sevdiğim."

Tony gülerek başını sağa sola salladı.
"Neden kendine de aynı tişörtü almıyorsun? Kartlarımın biri sende duruyor. Senin yerinde başkası olsa kartı verdiğime pişman eder beni. Ancak sen bir şeyler almak yerine benim dolabımdan giyiyorsun." Valeria güldü.
"Böyle daha zevkli oluyor."

Tony ayakta durmaktan sıkıldığı için Valeria'yı belinden tutup kaldırdı ve masanın üzerine oturttu. Kendi de sandalyeye yerleşirken Valeria'nın yaptıklarını ayrıntılı incelemeye başladı.
"Bunu sevdim." Valeria onun işaret ettiği yere bakarken sırıttı.
"Seveceğini biliyordum."
"Oldukça iyi iş çıkartmışsınız bayan Stark."

Valeria gururla gülümsedi. Tony'nin onun yaptığı şeyleri beğenmesini seviyordu.
"Senin yaptığın her şeyi severim ben ve bu yüzden bir şey daha isteyeceğim." Valeria meraklı bakışlarını babasına çevirdi.
"Nedir o?"
"Wakanda kralı T'Challa buraya geliyor. Bizim halletmemiz gereken bazı sorunlar var." Valeria kaşlarını çattı.
"Umarım benden istediğin şey uslu durmam değildir." Tony bir kahkaha attı.

"Hayır değil ama uslu dursan hiç fena olmaz." Valeria omuz silkti. Uslu durmak bu hayattaki en sıkıcı şeydi.
"Lütfen benden yapabileceğim şeyler iste baba." Tony başını sağa sola salladı.
"Keşke bu kadar bana benzemeseydin." Valeria görünüş olarak Tony'ye pek benzemiyordu. Sadece gözlerini babasından almıştı. Ancak buna zıt olarak huylarının büyük çoğunluğu babasındandı. Onun kadar egoist, zeki, sorumsuz ve bazen bencildi. Valeria'nın da tıpkı babası gibi kaçtığı fobileri vardı. Bazen onun bu kadar Tony'ye benzemesi Tony'yi korkutuyordu.

Valeria sırıttı. Babasına zıt olarak bu durumdan hiçbir şikayeti yoktu.
"Ben halimden memnunum."
"İşte benim kızım. T'Challa'nın kardeşiyle anlaşabileceğinizi düşünüyorum. Aynı yaştasınız ve ikinizde geleceğin teknolojisine yön verecek beyinlere sahipsiniz. Shuri'yle biraz ilgilensen fena olmaz."

Valeria ilk başta bakıcılık yapacağını düşündüyse de laboratuvarda eğlenebileceklerini anladıkları için rahatlamıştı.
"Tamam. Umarım eğlenceli biridir." Tony bir an durup düşündü.
"İkinizde birbirinize benziyorsunuz. Hata mı yapıyoruz acaba?" Valeria güldü.
"Bence çok harika şeyler yapıyorsunuz." Valeria odasına gidip üzerini değiştirmek için garajdan ayrıldı. Ancak yaptığı ilk şey Peter'ı aramak oldu.

"Peter!"
"Milena! Napıyorsun?" Valeria onun nefes nefese kalmış sesine güldü. Arkadan gelen rüzgar sesine bakılacak olursa Peter ağlarıyla uçmakla meşguldü.
"Babam minik bir görev verdi. Hazırlanıyorum. Sanırım yeni bir arkadaş edineceğim. Sende bize katılsana." Valeria artık laboratuvarda geçirmediği tüm vaktini Peter'la geçirmek istiyordu. Sorumsuz bir ergen olmak (sanki çok sorumluymuş gibi), film geceleri yapmak ve Peter'la olmak istiyordu.

Aklı başında, sorumluluk sahibi biri için arada kaçamak yapmak ve işleri çığrından çıkarmak zevkliydi. Ancak Valeria'nın genel hayatı bu yönde olduğu için daha ne kadar karışabileceği endişelendiriyordu.

"Bay Stark beni kuleye çağırdı Milena. Ve bir işimiz olduğunu söyledi. Sanırım ona yardım edeceğim." Valeria'nın kaşları şaşkınlıkla havalandı. Tony, Peter'ı olabildiğince bu tarz şeylerden uzak tutardı. Eğer şimdi onunda dahil olmasını istiyorsa önemli şeyler olmalıydı. Fazla önemli şeyler.
"Konunun ne olduğunu biliyor musun?"
"Hayır güzelim. Gelince konuşacağız dedi."

Valeria güzelim kelimesine sırıtırken aynadaki yansımasını gördü ve kendinden iğrenip hemen toparlandı.
"Tamam. Kuleye geldiğinde önce bana uğrarsın değil mi?" Peter güldü.
"Parker Airlines için pencerenizi açık bırakın." Valeria güldü.
"Geldiğinde görüşürüz Pete." Telefonu kapatıp yatağına attı ve giyinme odasına geçti. Peter da geleceği için biraz özenli olmak istedi.

Dolaptan kahverengi şortlu bir salopet çıkarıp içinde de beyaz bir tişört seçti. Üzerindeki tişörtü ve şortu hızlıca çıkarırken aklındaki şeyi unutmamak için Jarvis'e seslendi.
"Babamın bahsettiği kız hakkında ne biliyoruz Jarvis? Shuri?"
"Sizin için dökümanları hazırlıyorum patron."

Valeria üzerini giyinirken Jarvis bildiği her şeyi söyledi. Valeria aynanın karşısına geçti ve saçlarını düzgünce toplayıp tepeden bir at kuyruğu yaptı. Gözlerine hafifçe rimel sürüp dudaklarına lip balm sürdüğünde hazır olduğuna kanaat getirdi. Odasından gelen düşme sesiyle güldü ve odasına geçti.
"Peter?" Peter ayağa kalktı ve maskesini çıkarıp Valeria'ya baktı.

"Pencerenin havalandırma aralığının bu kadar dar olduğunu unutmuşum." Valeria onun mahçup haline güldü ve hızlıca yaklaşıp sarıldı. Peter da ona sarılırken rahatladı. Bir binanın çatısında birbirlerini sevdiklerini söylemelerinin üzerinden üç gün geçmişti. Ekiptekilerin dikkatini çekmemek için Valeria okula gittiği günlerde görüşme kararı almışlardı ve geçtiğimiz üç gün görüşememişlerdi.

"Seni özlemişim." Valeria hafifçe geri çekilip Peter'ın maskenin altında birbirine girmiş saçlarını düzene sokmaya çalıştı.
"Bende Peter." Peter elleri Valeria'nın belinde onu inceliyordu. Sonunda onunla sevgili olduğuna mutluydu. Ned'e her şeyi anlattığında Ned'in yaptığı ilk şey kocaman bir kahkaha atmak olmuştu. Ancak daha sonra Peter'ın şaka yapmadığını fark etmiş ve gözleri ardına dek açılırken fangirl çığlığı atmıştı. Bu yüzden Peter'a sevgili olduklarına inanmak arada zor geliyordu.

Valeria yüzündeki muzip ifadeyle ona yaklaşırken konuştu.
"Hiç özlemiş gibi durmuyorsun." Peter'ın kaşları çatılırken o da aynı aynı alaycılığı takındı. Ancak Valeria'yla aralarındaki mesafe azaldıkça ikisininde kalbi hızlanıyordu.
"Özlediğimi belirtmek için ne yapmalıyım?" Peter mesafeyi en aza indirip Valeria'nın dudaklarının üzerine fısıldadı.
"Bu yeterli olur mu?"

Hemen sonrasında dudaklarını Valeria'nın dudaklarına kapatırken Valeria'nın güldüğünü fark etti. Ancak genç kız hızla kendini toparlayıp onun öpüşüne karşılık verdi. Peter'ın belindeki elleri onu kendine daha yakın tutarken Valeria da onun saçlarını karıştırıyordu. İkiside birbirini öpmekten oldukça hoşnuttu.

Nefeslenmek için ayrıldıklarında Peter alnını onun alnına yasladı. Gözlerini aralayıp Valeria'nın huzurlu yüzünü izledi. Gözleri kapalıydı ancak yüzünde memnun bir ifade vardı. Dudakları hafifçe aralık kalmıştı ve öpücüğün etkisiyle hafif şişmiş ve kızarıktı. Peter bir elini onun belinden ayırıp çenesine koydu nazikçe. Baş parmağını Valeria'nın dudaklarının üzerinde hafifçe gezdirdi.

"Özlediğimi iyi gösterdiğimi düşünüyorum." Valeria gözlerini açıp güldü.
"Evet evet çok iyi gösterdin. İkna oldum." Peter'dan da bir kıkırdama kaçarken odanın kapısının açılmasıyla ikiside yerinde sıçardı. Kapıda gördükleri kızgın bedenle şaşkınca bakakaldılar.
"Valeria dışarı çıkar mısın? Benim pijamalı çocukla konuşacaklarım var."

Bu bölümü öyle zor şartlarda yazdım ki..

Oy verip yorum yapmayı unutmayın😘

Criminal Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin