"Kiminle gideceksin birtanem?" Valeria sevimlice gülümsedi ve cevap verdi.
"Wade, Wanda ve ben."
"Emin misin üç kişi gideceğinize?" Valeria kaşlarını çatarak Clint'e baktı. Peter'ın mezuniyetine gitmek için aynı akşam Wanda ve Wade'le dışarı çıkıyor gibi yapacaktı. Ama her şeyden bir şekilde haberdar olan Clint Barton pek rahat duracak gibi değildi."Eminim Clint. Neden soruyorsun?" Clint onu kıvrandırmanın keyfiyle sırıttı.
"Yok mu bir üçüncü kişi falan? Böyle yakışıklı, kaslı ve ör-"
"Yok." Bu kez herkesin kaşları çatılmıştı. Wanda ve Valeria masanın altından aynı anda Clint'in ayağına vurdular. Ancak Clint'in yüzünde mimik bile oynamadı. Fazla sinir bozucuydu. Onun az daha örümcek diyecek olması Valeria'nın sinirlerini katlıyordu.Peter'ın kendi yüzünden Avenger olamamasını kaldıramazdı. Ya da Tony'nin Valeria'yı korumak için ayrılmalarını istemesini. Bu yüzden sessiz kalıyordu. İpin ucunda Peter vardı. Bir de kız babası Tony Stark.
Tony, Clint'e aldırmadan kızına döndü. Clint'in her zamanki gibi saçmaladığını düşünüyordu.
"Nereye gideceksiniz?" Valeria omuz silkti.
"Bilmem. Güzel bir mekan buluruz. Canlı müzik fena olmaz." Clint hemen lafa atladı.
"Kesinlikle çok iyi olur, bizde gidelim! Uzun zamandır ekiple birlikte eğlenmeye gitmiyorduk." Valeria sinirle elini alnına vurmak istiyordu. Şu an Clint'i bir kaşık suda boğabilirdi."Başka bir akşam hep birlikte gideriz." Clint abartı oyunculuğuyla Valeria'ya cevap verdi.
"Neden başka bir akşam gidelim? Sizin çıkacağınız akşamın ne özelliği var?" Valeria sinirle ona döndü.
"Oldukça basit aslında. Seni yanımızda istemiyoruz Clint." Clint dramatik bir tavırla elini kalbinin üzerine koydu.
"Valeria.. beni incitiyorsun.." Steve onun bu haline gülerken Valeria ve Tony aynı anda göz devirdiler."Seni incitmek isteseydim yediğin yemeklerden biriyle zehirlerdim. Emin ol çok keyifli olurdu." Natasha kızına gururlu anne bakışları atarken Tony gülüyordu. Onların kızına ne denilebilirdi ki?
Tony konunun kapanması için olaya el attı.
"Tamam, yarın akşam arkadaşlarınla dışarı çıkabilirsin. Ama çok geç dönmeyin. 12'de evde olun." Valeria gülümsedi.
"Tamamdır, söz." Aynı zamanda Clint'e, sana rağmen ayaktayım, bakışları atmayı da es geçmedi.***
Valeria üzerine giydiği şampanya rengi elbiseyi düzeltti ve küpelerini taktı. Kapı tıklatıldı ve hemen ardından Wade'le Wanda odaya girdi.
"Mükemmel görünüyorsun kızılın en güzel tonu!" Valeria sırıttı ve onları incelerken cevap verdi.
"Biliyorum Wade. Ama siz de çok iyi görünüyorsunuz. Wanda.." Wanda ona öpücük yolladığında Wade hızlıca eliyle Valeria'ya ulaşmadan yakalamıştı. Bu, Wanda ve Valeria'nın göz devirmesine sebep oldu."Hadi gidelim. Peter daha fazla beklemesin." Birlikte çıkıp önce salona indiler. Tony onları görünce bir ıslık çaldı. Sırıtarak ayağa kalkıp Valeria'ya ilerledi ve elini onun beline koydu.
"Fazla güzel görünüyorsunuz küçük hanım?" Valeria gülümsedi ve teşekkür edeceği sırada Clint araya girdi.
"Bu hazırlık kime diye sorsana Tony." Valeria sinirle Clint'e döndü.
"Lila sürekli başka erkeklere hazırlanıyor galiba Clint. Bu konuda bu kadar ısrarcı olduğuna göre."Herkesin ağzı 'o' şeklinde açılırken Clint'in kaşları çatıldı.
"Hiç de bile! Sen benim kızım hakkında bu şekilde konuşamazsın." Valeria omuz silkti.
"Sen benimle bu şekilde konuşuyorsun ama." Clint hemen Tony'ye döndü.
"Valeria Peter'la sevgili. Şu an da onun mezuniyetine gidiyor." Herkes şokla onlara dönerken ortamda bir sessizlik oldu. Herkes Tony'ye bakıyordu.Tony, Valeria ve Natasha aynı anda gülmeye başlayınca kafa karışıklığı diğerlerinde hakim olan duyguydu.
"Ne oluyor?" Tony yüzündeki ukala sırıtışla Clint'e döndü.
"Sence ben, kızımın ilişkisini bilmeyecek bir adam mıyım Barton?" Natasha onun cümlesini devam ettirdi.
"Bizim en başından beri her şeyden haberimiz vardı." Bu kez Clint kalakalmıştı.
"Kızım bizden bir şey saklamaz. Biz sadece seninle dalga geçiyorduk. Bunu yapacağına emindik."Tony gururla konuştu ve sonra Valeria'nın şakağına bir öpücük bıraktı.
"İyi eğlenceler birtanem." Valeria, Clint'e orta parmak gösterdi ve hemen sonra Tony'ye döndü.
"Teşekkür ederim babacığım." Valeria hızla annesine de sarıldı ve Wade'lerle salondan ayrıldı. Clint ise hala şoktaydı."Nasıl yani? Sen ne zamandır biliyorsun?" Tony'nin keyfi şimdi çok yerindeydi işte.
"Kral T'Challa'nın geldiği zamandan beri. Valeria bize en başından anlattı." Clint kandırılmış hissediyordu. En büyük eğlencesi elinden alınmıştı. Tüm keyfi az önce kaçmıştı.
"Ve ilişkilerini onayladın mı yani?" Tony kaşlarını çattı.
"Ben kızıma ve kararlarına saygı duyarım. Ayrıca Peter'a da güveniyorum." Clint kaybetmenin hazımsızlığıyla ofladı ve Tony'yi daha da keyiflendirdi.***
"Harika görünüyorsun Milena." Valeria gülümsedi kollarını Peter'ın boynuna sardı.
"Sen de çok yakışıklı görünüyorsun Peter." Peter'ın gözleri Valeria'ya bakarken parlıyordu. Onun güzelliğinin giydiği elbiseyle ya da nasıl göründüğüyle bir ilgisi yoktu Peter'ın gözünde. Valeria onu seviyordu, ona değer veriyordu ve en önemlisi bunu ona hissettiriyordu. Birinin sizi sevdiği değil, nasıl sevdiği hep daha önemli olmuştur. Peter da bunu seviyordu. Milena'sının ona hissettirdiği güzel şeyleri.Valeria, Peter'ın ona verdiği çiçeği sıkıca tutuyordu. Onun ince fikirli oluşunu seviyordu. Peter'ın yaşıtlarına karşın bedenleri değil içindeki ruhu önemsemesini seviyordu.
Valeria bir elini onun yanağına koydu ve gecenin ilk öpücüğünü başlatmak için Peter'a uzanmıştı ki Wade'in sesi onları durdurdu.
"Sürtük panda avına sessizce yaklaşıyor, önce şirinlikler yapıp ona kendini sevdiriyor ve avını büyülüyor. Avının ondan tamamen etkilendiğini anlayınca da saldırıya hazırlanıyor. Sürtük pandalar sürtüktür. Avlarını asla önemsemezler. Ama eğer-""Ne saçmalıyorsun Wade?!" Valeria sahip oldukları tatlı an bozulduğu için oldukça kızgındı. Wade bir şeyi bozmadan rahat edemiyordu. Özellikle işin sonunda Valeria'yı kızdırmak, onu rahatsız etmek ve utandırmak varsa. Wade Wilson'ın başlıca çalışma koşulları bunlardı. Wanda, Wade'in yanında duruyor ve onu sürüklemeye çalışıyordu. Etrafta insanlar olduğu için kızıl sislerini çıkaramıyordu.
"Çiftleşme belgeselinizi çekiyorum sürtük panda. Sen?" Valeria sinirle ona bakarken Peter'ın gözleri ardına dek açılmış, yanakları kızarmaya başlamıştı. Wade'in bu kadar açık sözlü olmasından nefret ediyordu. Valeria elini sinirle saçlarından geçirdi.
"Ben, Wanda'yla senin belgeselini çekiyor muyum?" Wade'in gözleri kocaman oldu.
"BÖYLE BİR İYİLİK YAPAR MISIN?!"Valeria ve Wanda aynı anda ona vurunca Wade'in ağzından bir acı nidası kaçtı.
"Kimse size elinizin ağır olduğunu söylemedi mi?" Wanda da sinirlenmeye başlıyordu.
"Tüm gücümü seni dövmek için kullanacağım Wade?" Wade ise gözlerindeki heyecan parıltısıyla Wanda'ya döndü.
"Kıçımı tokatlamak ister misin bebeğim?!"Valeria ve Peter yüzlerindeki iğrenmiş ifadeyle birbirlerine bakıp hızla oradan uzaklaşmaya başladılar. Wanda ise Wade'i yalnız bırakıp onlara ters bir yöne yürümeye başladı. Wade de peşinden.
"Ya Wanda dur bu biraz hızlı bir başlangıç oldu galiba."Peter ve Valeria onları gerisinde bırakıp el ele okula ilerlerken oldukça iyi görünüyorlardı. Peter, ona hediye ettiği çiçekten küçük bir tane de yakasında taşıyordu.
"Geldiğin için teşekkür ederim Milena. Umarım bu lise eğlencesi seni sıkmaz." Valeria başını sağa sola salladı.
"Yaşıtlarım gibi eğlenme fırsatı geçti elime. Bu gece bir lisesi gibi eğleneceğim." Peter güldü. Ve onun tuttuğu eline bir öpücük bıraktı.
"Harika o zaman."Hiç kaos havamda değilim 🙂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Criminal
FanfictionTamamlandı. "Sana kızıl melek diyeceğim." "İşlediğim suçları bilseydin bana melek demezdin!" 🎖#1 marvel 🎖 #1 peterparker 🎖 #1 tomholland 🎖 #1 spiderman 🎖 #1 örümcek adam 🎖 #1 tonystark