Bir önceki bölümde Tony'nin Valeria&Peter ilişkisinden haberdar olmasıyla ilgili. Olayı geçiştirdiğimi düşünenleriniz varmış. Okursanız sevinirim.İyi okumalar😘
"Artık gözlerimi açabilir miyim?"
"Sabret tatlım." Valeria bir eliyle göz makyajını bozmadan gözlerini kapatırken diğer eliyle sağındaki annesinin elini tutuyordu. Tony ise Valeria'nın hemen solundaydı ve onun belini tutup ona yön veriyordu. Valeria topuklu ayakkabılarla temkinli adımlar atıyordu ama anne-babasının onun düşmesine izin vermeyeceğini biliyordu. Sonunda durduklarında Tony ve Natasha ellerini onun üzerinden çektiler."Şimdi açabilirsin." Valeria yüzünde gizleyemediği sırıtmayla elini çekti ve gözlerini açtı. Karşısında gördüğü son model araba donakalmasını sağlarken kısa sürede kendine geldi ve keyifli bir kahkaha attı.
"Bu benim mezuniyet hediyem mi şimdi?" Tony ve Natasha onun hemen yanında gülerek onu izliyorlardı.
"Evet beğendin mi?"Valeria bir kahkaha daha attı ve dönüp hızlıca onlara sarıldı.
"Bayıldım! Bu-bu çok güzel!"
"Sen yakında bir şirket CEO'su olacaksın. Bu araba az bile." Valeria önce Natasha'yı sonra Tony'yi öptü.
"Sizi seviyorum." Nat ve Valeria'nın duygusal bakışması üzerine Tony göz devirdi.
"Duygulanmaya vaktimiz yok geç kalıyoruz." Valeria heyecanla onlara döndü.
"Benim arabamla gidiyoruz değil mi?""Evet."
"Hayır." Natasha'nın hayır demesi üzerine iki Stark da ona döndü.
"Nasıl yani?" Natasha, Tony'yi diğer arabaya iteklerden cevap verdi.
"Peter ve sen birlikte gidiyorsunuz. Bizde babanla, canım." Tony tam kaşlarını çatmış itiraz etmeye hazırlanırken Natasha ona öldürücü bakışlarını yolladı.
"Bu onun en mutlu günü ve Peter da bizimle olacak."Valeria, garaja giren Peter'ı görünce ona doğru yürümeye başladı. Natasha da Tony'yi diğer arabaya binmeye zorladı.
"Hani kızının ilişkisine saygı duyuyordun?" Tony emniyet kemerini takarken gözünü sarılan Valeria ve Peter'dan çekti ve homurdanarak arabayı çalıştırdı.
"Saygı duymam Peter'ın gözümün önünde kızımı götürmesini izleyeceğim anlamına gelmiyor." Natasha göz devirdi."Abartma Tony. Sadece sarıldılar. Valeria artık yetişkin bir kız, onunla bu çerçevede konuş ve kalbini kırma sakın."
"Ben kızımın kalbini kırar mıyım?" Onların yolculukları birbirine kızmakla, laf sokmakla geçerken Valeria ve Peter'ın ki müzik dinleyerek, şarkı söyleyerek geçmişti. Bu akşam Valeria'nın MIT'de mezuniyeti vardı. Peter da son baharda MIT'ye katılacağı için onun kadar heyecanlıydı."Araba kullanmayı bildiğini bilmiyordum." Valeria güldü ve cevap verdi.
"Önceden Wade'in suç ortağı olduğumu biliyorsun. Bazen bazı yerlerden hızlı kaçmamız gerekiyordu. Bu yüzden Wade öğretti. Bir araba ya da motor ayarlıyorduk. Ben onu arabada bekliyor ve Wade yaklaşınca gaza yüklenip onunla kaçıyordum." Peter güldü. Onların yaptıkları işlerin yasal olmadığını biliyordu. Ama genelde doğru olanı yaptıklarını da biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Criminal
FanfictionTamamlandı. "Sana kızıl melek diyeceğim." "İşlediğim suçları bilseydin bana melek demezdin!" 🎖#1 marvel 🎖 #1 peterparker 🎖 #1 tomholland 🎖 #1 spiderman 🎖 #1 örümcek adam 🎖 #1 tonystark