İyi okumalar😘"Şimdi elime düştünüz çocuklar."
Valeria ve Peter şaşkınca kapıya baktılar. Peter'ın gözleri şokla açılırken Valeria sadece şaşkındı. Babasından aldığı zekasının yanında annesinin sinsiliği ve kurnazlığını da taşıyordu. Bu yüzden hızlıca düşünmeye başladı. Babası şu an her şeyi öğrense tabiki kızardı. Ama bu abartı bir kızgınlık olmayacağı gibi kime ne şekilde olacağı da belli olmazdı. Ancak Peter'ın buna hazır olmadığını düşündü. Kendi yüzünden Peter'ın Avenger olması rafa kalkamazdı. Bu yüzden Clint'in onları tehdit etmesine izin vermemeliydi. Zeytinyağı gibi üste çıkmak aklındaki en mantıklı seçenekti.
"B-bay Barton?"
"Clint? Bizi dikizlemeye mi karar verdin?" Peter'ın aksine Valeria'nın sesi meydan okur bir havadaydı. Tony durumu öğrense tabiki biricik kızına bir şey yapmazdı ama Peter için aynı durum geçerli değildi.Clint sırıtarak mutfağa girdi ve onların etrafında dairesel şekilde dolanırken cık cıklamaya başladı. Bu ikili eline düştüğü için fazlasıyla keyifliydi. Tony'nin öğrendiğindeki yüz ifadesi aklına geldikçe Clint daha fazla keyif alıyordu.
"Bizim küçük örümcek Stark'ın kızını kapmış demek?" Valeria bir elini beline koyup sinirle ona baktı.
"Beni kimse kapamaz Barton. Neyim ben? Eşya mı, mal mı?" Clint gözlerini devirdi.
"Şu an feminen tavrını takınma vaktin mi sence Valeria? Babana söylememeden korkmuyor musun?" Peter da merakla Valeria'ya bakıyordu. Valeria'nın söyleyeceği şey Peter'ın da tavrını belirleyecekti.Valeria omuzlarını silkti.
"Hayır korkmuyorum. Ama babama kendim söylemeyi tercih ederim." Clint, avuçlarına düşen bir Stark'ı ve Tony'den fazlasıyla korkan, ekibe girebilmek için kırk takla atan örümcek çocuğu kıvrandırmadan bırakmazdı. Ancak biri onlara fırsat vermedi.
"Neyi bana kendin söylemeyi tercih edersin birtanem?" Bu kez kapıdaki kişi Tony'ydi ve büyük bir merakla Peter-Valeria-Clint üçlüsüne bakıyordu.Peter, kelimenin tam anlamıyla kalp krizi geçirmek üzereydi. Ancak şimdi Clint her şeyi söylese Peter asla inkar etmeyecekti. Avenger olmaya bu kadar yaklaşmışken Tony Stark'ı karşısına almak hiç akıl kârı değildi. Ama Valeria'ya olan sevgisini de inkâr edemezdi. Bu daha berbat bir şeydi.
Valeria'nın babası arası düzelebilirdi, Tony'nin Peter'a olan kızgınlığı da geçebilirdi. Ama Peter, Valeria'ya olan sevgisini inkar ederse Valeria bir daha onun yüzüne bakmazdı. Onu kaybetmek Peter'ın istediği son şey bile değildi. Bu yüzden Peter yerinde dikleşti ve yüzüne kendinden emin bir ifade yerleştirdi. Valeria söylerse de hazır olmadığı için söylemezse de onun kararına saygı duyacak ve yanında olacaktı.
Valeria bu esnada akıllılık edip araya girdi ve Clint'e hiç fırsat vermeden konuşmaya ve aynı zamanda babasına doğru yürümeye başladı.
"Wakanda'yı görmek istiyorum. Clint de baban tek başına olmana izin vermez diyor." Tony, Clint'e bir bakış attı. Valeria babasının koluna girip onu tatlı tatlı salona yönlendirirken devam etti.
"Yani kısacası Clint gözümü korkutmaya çalışıyor babacığım." Tony kızının saçlarına bir öpücük bıraktı. Hiçbir şey duymadığı belliydi."Onu takma kızım. Tabiki Wakanda'ya gidebilirsin. Hatta T'Challa ve Shuri buradayken onlarla da konuşalım." Onlar birlikte salona geçip otururken Peter da derin bir nefes aldı ve hala elindeki buzla o da salona ilerlemeye başladı. Clint ise gözlerini kısmış Valeria'nın arkasından bakıyordu.
"Annesinin kızı değil mi? Sinsi Valeria."***
"Bu sizden dilediğim kaçıncı özür bilmiyorum. Ama yapacak bir şeyim de yok." Valeria, son zamanlarda yediği her vukuattan sonra olduğu gibi annesinin ve babasının karşısında özür diliyordu.
"Eğer bir yerde tehlike varsa uzak durman gerekiyor Valeria. Bu anlaması o kadar da zor bir şey değil."
"Baban haklı. Sen daha 17 yaşındasın. Bu tarz işlerden uzak durmanı ve iyi olmanı istiyoruz."Valeria derin bir nefes aldı. Anne-babasına karşı o kadar savunma yapmıştı ki önceki savunmalarını kullanmamak için ayrı bir çaba sarfediyordu.
"Bende tehlikeden uzak kalmak istiyorum. Ama o istemiyor." Tony gözlerini devirirken Natasha, gerçekten mi, bakışları attı kızına. Valeria en sonunda omuzlarını düşürdü."Ben nasıl tehlikeden uzak kalabilirim? Teknoloji dahisinin ve bilinen en tehlikeli ajanlardan birinin kızıyım. Evet beni medyadan saklıyorsunuz ama ben hep sizinleyim ve bu kadar uzak kalabiliyorum. Bundan önce de tehlikeden uzak kalamıyordum ki. Daredevil'dan dövüş dersleri alıyordum siz düşünün. Elimden geldiğinde tehlikeden uzak kalacağıma ve her zaman kendimi olabilecek en iyi şekilde koruyacağıma söz veriyorum."
Natasha ve Tony birbirlerine baktılar. Valeria'nın tehlikeden uzak kalması demek Tony ve Natasha'dan uzak kalması demekti. Ve 17 yıl sonra üçü de bunu istemiyordu. Bu yüzden karşılarındaki küçük cadıya güvenmekten başka şansları yoktu. Valeria onların pes ettiğini hemen anladı ve yüzüne ukala bir gülüş yerleşti.
"Bilginiz olsun diye söylüyorum; burası sarılmamız gereken kısım." Anne ve babasının kızgın bakışlarıyla Valeria sevimlice sırıttı. Natasha ona ilerleyip önce öldürücü bakışlar atmış, sonra da sarılmıştı. Tony de Valeria'nın onu çekiştirmesi üzerine onlara sarılmıştı.
"İkinizinde bana sarılmasını seviyorum."Bu durum da Valeria'nın sinsiliği, ölümcül tatlılığı ve dramalarıyla tatlıyla bağlandığı için Valeria rahatlamıştı. Annesinin Steve'e dönmesini istemediği için onu kendiyle uyumaya ikna etmişti. Aklındaki tilkiler yüzünden babasını da buna ikna etmiş ve ikisinin arasındaki yerini almıştı. Onların tekrar bir araya gelme ihtimali varsa Valeria bunu sonuna dek denerdi.
"5 yaşındaki kız çocukları gibisin Valeria. Niye ikimizle birlikte uyumak için tutturuyorsun?" Natasha hafif bir sitemle sorduğunda Valeria sırıttı.
"5 yaşımdayken benimle uyumadığınız için istiyorum." Buna ikisinin de bir şey diyemeyeceğini biliyordu. Valeria Stark kendini her daim haklı çıkarmanın bir yolunu bulurdu. Yüzündeki sırıtışla devam etti.
"Hadi ben hala 5 yaşımda olduğum için istiyorum. Siz niye çocuğunu odasına yolladıktan sonra işi pişirecek ebeveynler gibi beni aranızda istemiyorsunuz?"Natasha şaşkınca ona bakarken yüzünde biraz da kızgınlık vardı. Valeria'nın ne yapmaya çalıştığının farkındaydı. Ama şimdi bunu söyleyip gitmek istese Valeria'yı daha fazla kırardı. Üstelik onu bırakmış olan ve Tony'nin de ondan haberi olmasını engelleyen kendiyken yeterince suçlu hissediyordu.
"Annenin benimle ilgili fantezileri olabilir bebeğim. Unutulmaz bir adamım çünkü." Natasha kızgınca Tony'ye baktı.
"Sen de hiç şikayetçi değilsin bu durumdan? Sanırım sen de beni unutamadın?" Valeria'nın yüzüne sinsi bir sırıtma yerleşti. İşler ona kalmadan ilerliyordu. Sessizce odadan çıksa fark edilir miydi? Onlar birbirine bu kadar odaklanmışken?Denemekten zarar gelmez diyerek bir adım geriye attığında Nat ve Tony aynı anda ona dönüp konuştular.
"Orada dur Valeria!" Sonra tekrar birbirlerine dönüp atışmaya devam ettiler. Valeria sessizce yatağın ortasına yerleşip ikisini de kendisine sarılmaya mecbur edince susmak zorunda kaldılar. Stark'lar kaç yaşında olursa olsun her daim ilgi isterdi. Valeria bunun canlı bir örneğiydi.Sizce Clint olayı tamamen kapandı mı🙄
Nat ve Tony yeniden birlikte olur mu?😏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Criminal
FanfictionTamamlandı. "Sana kızıl melek diyeceğim." "İşlediğim suçları bilseydin bana melek demezdin!" 🎖#1 marvel 🎖 #1 peterparker 🎖 #1 tomholland 🎖 #1 spiderman 🎖 #1 örümcek adam 🎖 #1 tonystark