Final

3.3K 311 204
                                    

Son kez

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Son kez..
İyi okumalar😘

"Bütün gün yatağında yatamazsın." Valeria omuz silkti.
"Bütün gün değil, günlerce yatağımda yatabilirim. Deneyelim mi?" Peter derin bir nefes aldı ve yatakta onun yanına oturdu. Valeria son günlerini kendinden beklenmeyecek bir tembellikle geçiriyordu. Uykularını bölen kabuslar hala devam ediyor ancak Valeria kimseye bundan söz etmiyordu. Bunun yerine tüm gece kitap okuduğunu, dizi ya da film izlediğini söylüyor; uykusuzluğunu buna bağlıyordu.

Ekip kulede sessiz günler sürüyordu. Pek üstelemeselerde Valeria için endişelilerdi. Ancak bunu ona belli etmemeye çalışıyorlardı.   Tony, Valeria'nın elinin henüz iyileşmediğini ileri sürerek onun garaja inmesini de yasaklamıştı. Bunun üzerine Valeria ya kendi işlerini yapıyor ya da tembellik yapıyordu. Bugünse tamamiyle tembellik günündeydi.

"Ama ben bütün gün yatmak istemem. Biraz dışarıda dolaşalım, yemek yeriz ve sonra sinemaya gideriz belki." Valeria karasızlıkla ona baktı. Uyuyamadığı için iyi bir ruh halinde değildi ve kendini sürekli yorgun hissediyordu. Ancak bu kulenin duvarları dışında Peter'la vakit geçirmeyi çok özlemişti. Bu yüzden kabul etmesi uzun sürmedi.

"Tamam. Hazırlanıp geliyorum." Peter'ın yüzüne geniş bir gülümseme yerleştiğinde Valeria da gülümsedi. Onun gülümsemesini seviyordu. Onu seviyordu. Hızla Peter'ın yanağına bir öpücük bıraktı ve ayağa kalkıp giyinme odasına yöneldi. Siyah bir etek ve haki yeşili bir tişört giydi. Sırt çantasına telefonunu ve cüzdanını atıp yeniden Peter'ın yanına gitti. Birlikte vakit kaybetmeden kuleden ayrıldılar.

Saat akşama yaklaştığı için öncelikli işleri akşam yemeği yemek olmuştu. Pizzacıda yemeklerini yerken Peter sonrası için plan yapıyordu.
"Sinema mı yoksa başka bir şey mi?" Valeria pizzasından kocaman bir ısırık alırken kaşlarını çattı.
"Başka bir şey?" Peter üç patatesi birlikte ağzına atarken yanıtladı onu.
"Canlı müziğe gidebiliriz. Ya da lunaparka gideriz. Bu harika olurdu!"

Valeria kendisinin aksine Peter'ın bu kadar hevesli olması üzerine güldü. Peter'ın bitmek bilmeyen yaşam enerjisi yavaş yavaş Valeria'ya da bulaşıyordu.
"Gidelim o zaman." Valeria telefon ekranına gelen bildirimi serçe parmağıyla silerken gözü ekrandaki tarihe kaydı. Elindeki pizzayı tabağına bırakırken bakışları tekrar Peter'ı buldu.

"Beni ısrarla dışarı çıkarmak istemenin bir sebebi var mı Peter?" Peter gerildi ama bunu gizlemek için ağzına yemek tıktı.
"Sevgilimle vakit geçirmek istemem dışında mı?" Valeria başını onaylar anlamda salladı.
"Hiçbir şey yok." Valeria o an daha da emin oldu.
"Beni buradan doğum günü kutlamasına götüreceksin değil mi?" Peter yakalandığı için lokmasını zar zor yutabildi. Valeria'nın doğum günü partisinde bu kendisine verilmiş bir görevdi.

"Evet."
"Doğum günümü kutlamak istemediğimi söylemiştim." Peter da onun gibi elindeki pizzayı tabağına bıraktı ve kenardan aldığı peçeteyle dudaklarını sildi.
"Biliyorum Milena. Ama Bay Stark ve bayan Romanoff rica etti. Seninle geçirecekleri ilk doğum gününün özel olmasını istemişler." Valeria ağzına bir patates tıkarken alayla söylendi.

Criminal Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin