I saw you

5K 506 223
                                    

İyi okumalar😘

"Valeria Milena Stark." Valeria annesinin sesiyle uyandı. Başındaki keskin ağrı yüzünü buruşturmasına sebep olurken Valeria yüzünü yastıktan kaldırıp annesine döndü. Tam adını kullanmış olması, Valeria'nın bir haltlar yediğine işaretti. Ama gelin görün ki Valeria'nın zihni tertemizdi.

"Günaydın dünyanın en seksi annesi." Natasha yatakta onun yanına oturdu. Onun hiçbir şey hatırlamadığının farkındaydı.
"Günaydın dünyanın en akşamdan kalma kızı." Valeria o ana dek dün geceki etek-bluzuyla uyuduğunu fark etmemişti. Yatağına nasıl geldiğine dair hiçbir fikri yoktu. Aslında dün geceye dair hiçbir fikri yoktu.

"Üzgünüm. Sadece eğlenmek istemiştik."
"Dün geceye dair en son ne hatırlıyorsun?" Annesinin çatık kaşları üzerine Valeria yutkundu. Annesinin neyi kast ettiğini bulmak için zihnini yokladı. Ancak gecenin sonu yine yoktu.
"Imm.. Peter, Wade ve Wanda'yla çatıya çıktık. Oyun oynadık, içtik, sonra.. sonrası yok." Natasha'nın bakışları yumuşadı. Dün gece onların ortadan kaybolduğunu fark etmişti. Gecenin sonunda onlara bakmak için Tony çatıya çıkacaktı ancak Natasha her ihtimale karşı onu ikna edip kendi çıkmıştı. Peter ve Valeria'nın öpüştüğünü de görmüştü.

Şimdi bunu Valeria'ya söyleyip söylememe kararsızlığı içindeydi. Dün akşam Peter, Valeria'yı kucağında odasına taşırken karşılaşmış gibi yapıp onunla konuşmuştu.

"Bu haliniz ne Peter?"
"Endişelenecek bir şey yok bayan Romanoff. Valeria içkiye pek dayanıklı değilmiş." Natasha anlayışla başını salladı. 
"Valeria saçma şeyler yaptı mı?"
"Yoo.. h-hayır yapmadı. Zaten yarın son bir saati hatırlayacağını sanmıyorum."

"Saçma bir şey yapmadım değil mi?" Valeria'nın emin olamayarak sorduğu soru üzerine Natasha bir iç çekti.
"Peter'ı öptün. Bu saçma bir şey mi emin değilim."
"Ne?!" Valeria'nın gözleri ardına dek açılmıştı. Başından aşağı kaynar sular dökülürken ne yapacağını bilemedi. Peter'ı gerçekten öpmüş müydü? Bu saçmalığı nasıl yaptığını hatırlamayı çok istese de olmadı.

"Siktir. Sakın bana herkesin içinde öptüğümü söyleme anne." Natasha onun bu panik haline güldü.
"Hayır. Sizi sadece ben gördüm."
"Babamda görmedi o zaman?"

Natasha kafa salladığında Valeria biraz rahatlamıştı. Ama hala Peter'a ne söyleyeceğini düşünüyordu.
"Baban öpüştüğünüzü görmedi ama kameralardan Peter'ın seni kucağında odana taşıdığını görmüş. Sana biraz kızgın. Dua et, çatıda kamera yok." Valeria ellerini yüzüne kapatıp küçük çaplı bir çığlık attı.
"Anne ne yapacağım ben?"

Natasha gülerek ona yaklaştı ve ellerini yüzünden çekti.
"Babana açıklayacağın kısımda çok suçlu olduğun söylenemez. Eğlenmek sizin de hakkınız. Sadece içkiyi abarttığın için özür dilemelisin. Bir de Peter'la konuşman lazım." Natasha ona bir ağrı kesici verdi. Valeria annesini odadan yollayıp bir duş almak üzere banyoya ilerledi. Bugün yapılacak iki zor konuşması vardı.

***
"Baba?" Valeria elindeki kahvaltı tepsisini Tony'nin masasının üzerine bıraktı ve arkadan kollarını babasının boynuna sardı.
"Valeria." Tony'nin mesafeli sesi üzerine kendini affettirmek için daha çok çabalaması gerektiğini fark etti. Önce Tony'nin yanağını öptü hemen sonra yanağını onun yanağına sürttü. Tony'yi güldürmeyi başarıyordu neredeyse.

"Özür dilerim." Tony ona dönüp kızını dizlerine çektiğinde Valeria bir elini onun yanağına koydu.
"Sadece eğlenmek istemiştik. Normalde kendimi kaybedecek kadar içmem. Ama dün güvende olduğumu hissettim. Evimdeydim ve yanımda güvendiğim insanlar vardı. Bu yüzden abartmış olabilirim." Tony sıkıntılı bir nefes aldı.

Criminal Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin