İyi okumalar😘"Valeria Milena Stark." Valeria karşısında oturan anne-babasına sırıttı.
"Efendim?" İkiside şüpheli bakışlarla Valeria'ya süzüyorlardı.
"Neden buradayız güzelim?" Valeria önüne konan yemeği işaret edip cevapladı.
"Yemek yemek için babacığım." Natasha masada öne eğilip bir açığını aramak ister gibi dikkatlice süzdü Valeria'yı."Bir sorun yok yani?"
"Yoo. Neden olsun?" Valeria, Tony ve Natasha'yı dışarıda yemek yemek istediği için peşinden sürüklemişti. Tabi onlara söyleyeceği bazı şeyler de vardı. Ama asıl amaç birlikte yemek yemekti. Tony ve Nat ise rahat olmak istiyorlar ancak bir türlü tamamen rahat da olamıyorlardı. Bir sorun olduğu düşüncesi onları rahatsız ediyordu."Neden sürekli bu şekilde düşünüyorsunuz anlamıyorum." Valeria'nın sitemi üzerine Nat ve Tony aynı anda konuştular.
"Başın beladan kurtulmadığı için olabilir mi?" Bu cümle üzerine Valeria göz devirdi.
"Yani tamam, geçmişte birkaç şey yaşamış olabiliriz. Ama bu sürekli belada olduğum anlamına gelmiyor ki. Avenger değilim ve size söz verdiğim üzere beladan uzak duruyorum, Wade'le yasa dışı şeylerin peşinde de koşmuyorum, okulumun bitmesine de çok az kaldı. Yani bela için hiçbir sebep yok."Valeria böyle konuşunca her şey yolunda gibiydi. Ve sanki bu da belaya yatkınlık gibi geliyordu. Ancak paranoya yapmamaya karar verdiler. Natasha bu konuyu kapatmak için gülümsedi ve aklına ilk gelen şeyi söyledi.
"Yakında mezun oluyorsun. Bundan sonrası için ne yapmayı planlıyorsun?" Bu, Tony'nin de oldukça merak ettiği bir konuydu. İkiside biliyordu ki Valeria'nın çoktan bir planı vardı. Onun hep bir planı olurdu.Valeria elindeki çatalı bıraktı ve yerinde dikleşip ciddi bir ifade takındı.
"Aslında biraz da bunu konuşmak için bu yemeği organize etmek istemiştim." Natasha ve Tony de önce birbirlerine kısa bir bakış atıp sonra tekrar kızlarına döndüler.
"Seni dinliyoruz birtanem." Valeria hiç uzatmadan aklındaki şeyi direkt olarak söyledi."Bugüne kadar kendi geçimimi sağlamak için birçok uygulama yazılımı yaptığımı biliyorsunuz. Birtakım oyunlardan, mimarların çizim uygulamalarında, spor ve fitness uygulamalarına dek birçok yazılım yaptım ve şimdi hepsini tek bir çatı altında toplamak istiyorum." Valeria durup onların yüz ifadesini süzdü ve devam etti.
"Yani, profesyonel bir yazılım şirketi açmak istiyorum."Tony keyifle gülümserken cevapladı.
"Stark endüstrilerinde yeni bir departman hiç fena olmaz." Valeria derin bir nefes aldı ve ekstra tatlı bir yüz ifadesi takındı.
"Kesinlikle çok iyi olurdu ama..."
"Ama ne?"
"Ben şirketi kendim açmak istiyorum. Stark adı olmadan." Natasha durakladı ve Tony'ye döndü. Tony ise şaşkındı ve biraz da bozulmuştu. Stark adının tek varisi şimdi şirketten bağımsız olmak istiyordu."Neden?" Kızının kalbini kırmak istemiyordu ama bunun nedenini de öğrenmeden durmayacaktı. Valeria onun bozulduğunu fark etti tabiki.
"Çünkü ben yaptığım her şeyi kendim yaptım bugüne dek. Beni yanlış anlamayın, geç de olsa yanımda olmanızı seviyorum ve buna minnettarım. Ama bu yazılım işine kendim girdim ve eğer bunun için bir şirket açıyorsam bunu da kendim yapmalıyım. Tamamen kendi sermayem ve emeklerimle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Criminal
FanfictionTamamlandı. "Sana kızıl melek diyeceğim." "İşlediğim suçları bilseydin bana melek demezdin!" 🎖#1 marvel 🎖 #1 peterparker 🎖 #1 tomholland 🎖 #1 spiderman 🎖 #1 örümcek adam 🎖 #1 tonystark