İyi okumalar😘
"Kendini iyi hissetmediğinde benim yanıma da gelebilirsin Valeria." Valeria, kafa sallayarak Natasha'yı onayladı.
"Gelecektim ama Rogers'ın yanındaymışsın. Rahatsız etmek istemedim." Natasha yutkundu ve uzanıp Valeria'nın elini tuttu.
"Sen beni asla rahatsız etmezsin kızım. Tamam mı?"
"Tamam."Valeria onu onaylasa da Steve'in yanındayken Natasha'ya gitmeyeceğini biliyordu. Bunu Natasha da biliyordu. Ve biraz canını sıkıyordu. Valeria'nın Tony'ye baba dediğini duymuştu. Ama kendi için anne kelimesi çıkmamıştı.
"Sabaha karşı bir göreve gideceğiz, haberin olsun. Biz dönene dek tek başınasın. Burası senin evin, canın ne istiyorsa onu yap." Seni taciz eden piçi öldürmeye gidiyoruz.
"Merak etme ve kendine dikkat et."
"Endişelenme."Odanın kapısı tıklanıp Tony'nin girmesi üzerine Natasha kızının yanağına bir öpücük bırakıp odadan ayrılmak üzere ayaklandı.
"İyi geceler."
"İyi geceler." Tony kızının yanına kurulurken Valeria merakla onun getirdiği kağıtlara baktı.
"Bunlar ne?"
"Senden bir şey isteyeceğim Valeria." Valeria şaşkınca ona baktı."Dinliyorum." Tony onun tepkisinden çekinse de bunu ertelemek istemiyordu.
"Bu aslında her babanın istediği bir şey." Valeria'nın merakı gittikçe artarken Tony devam etti.
"Ben artık bir Stark olmanı istiyorum Valeria. Benim kızımsın ve benim soy adımı almanı istiyorum. Eğer sende istersen tabi." Valeria, bunun bu kadar çabuk olmasını beklemiyordu. Ne düşünmesi gerektiğini de bilmiyordu.Eğer kabul ederse Stark soy adının ve babasının sunduğu dünya kadar seçeceğin onunla olmasıyla birlikte Natasha'yı üzeceğini biliyordu. Kabul etmezse de Tony'yi üzecekti. Valeria derin bir nefes aldı. Bugüne dek üzülen hep kendi olmuştu. Bu kez kendi istediğini yapabilirdi.
"Peki."Tony büyük bir gülümsemeyle evrakları ona uzattı. Bir an kabul etmeyeceğini düşünüp üzülmüştü ama Valeria onu şaşırtmıştı. Valeria evrakları imzalayınca Tony onun saçlarına bir öpücük bıraktı.
"Teşekkür ederim kızım."
"Ben de."
"Hayır, sen teşekkür etmiyorsun. Bu zaten olması gerekendi. Bu belgeleri Happy'ye veriyorum ve her şeyi hallediyor. En kısa zamanda Valeria Stark oluyorsun.""Valeria Milena Stark. Güzel oldu." Tony ona güldü.
"Çünkü sen bir Stark'sın." Buna ikisi de güldüler.
"Yarın görevde olacağız bebeğim. Garaja inip karıştırabilirsin. Her şey senin. Dışarı çıkmak istersen mutlaka Happy'yle git. Ne olacağını bilmiyoruz. Dikkat et."
"Tamamdır. İyi geceler baba." Tony ona baktı."Bir daha söyle."
"Neyi?"
"Bir şey söyledin bana az önce." Valeria başta anlamasa da sonra güldü.
"İyi geceler babacım." Tony keyifle gülümsedi.
"Bak bu daha güzelmiş. Sık sık kullan hiç çekinme."
"Çekinmem babacım."
"İşte böyle." Tony büyük bir keyifle kızının odasından çıktı. Çıkar çıkmaz Natasha'yla karşılaşmayı beklemiyordu."Ne oldu Romanoff? Şimdi de kapı dinlemeye mi başladın?" Natasha kollarını göğsünde birleştirip ona baktı.
"Yine ne planlıyorsun Tony?" Tony omuz silkti.
"Hiçbir şey. Kızımın hak ettiği gibi babasının soy adını alması için yasal işlemleri başlatıyorum." Natasha bir an bozuldu.
"Valeria kabul etti mi?"
"Stark soy adına kim hayır der ki?"Tony keyifle hemen yandaki kendi odasına giderken Natasha da alt kattaki odasına inmeye başladı. Bu katta sadece iki oda vardı. Her açıdan diğer odalardan daha güzel olan bu iki oda tabiki iki Stark'a aitti. Natasha, Valeria yanına gelmekten çekinmesin diye kendi odasına geçti. Valeria ve Tony'nin arası iyidi. Yarınki görevden dönünce kızının ağzından anne kelimesini duymak için çaba sarfedecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Criminal
FanfictionTamamlandı. "Sana kızıl melek diyeceğim." "İşlediğim suçları bilseydin bana melek demezdin!" 🎖#1 marvel 🎖 #1 peterparker 🎖 #1 tomholland 🎖 #1 spiderman 🎖 #1 örümcek adam 🎖 #1 tonystark