Sleep with us

5.9K 545 199
                                    

İyi okumalar😘

Valeria kucağındaki bir kova patlamış mısırla odasına girdi. Bilgisayarının başına oturup kendini hayalet moduna aldı. Peter'ın kim olduğuyla ilgili şüphelerinin bugün son bulmasını umuyordu. Film izlemese bile bilgisayardan yapacağı her şeyde patlamış mısır olmasını seviyordu. Babasının gizli dosyalarını açtı ve daha önce gördüğü Avengers başlıklı dosyaya girdi.

Herkesin bilgilerini en ince ayrıntısına dek inceledi. Steve Rogers'ın yanında başka bir adamla fotoğrafı vardı. Gençlik yıllarından kalma olduğu oldukça belliydi. Ve Rogers'ın serumsuz hali. Valeria onun yanındaki adamı inceledi.
"İyiymiş." Sonra 100 yaşında ve muhtemelen çoktan ölmüş biri hakkında düşündüğünü fark edince yüzünü buruşturdu. Ancak bu adamı da daha sonra araştırmak için aklına yazdı.

Peter'ın adını görünce yüzüne bir gülümseme yerleşti. Sonunda, dedi. Ancak dosyada sadece Stark Stajına geldiği yazıyordu. Tony tabiki ondan önce bir şeyleri fark edip önlemini almıştı. Karşısındaki hem kendinin hem de Natasha'nın kızı olduğu için zekada ve sinsilikte çok iyi olabilirdi ama Tony Stark daha formdan düşmemişti.

"Peter Parker, Oueens'te yaşıyor. Midtown lisesi son sınıf öğrencisi." Valeria yüzünü buruşturdu. Bulabildiği tek şeylerin bu olduğuna inanmıyordu. Sayfanın altında Örümcek Adam'ın bilgileri vardı. Yani maskeli bir fotoğraf, güçleri.
"Örümcek adam Queens'te yaşıyor. Güçleri; her yüzeye yapışabilme, çeviklik, orantılı güç, hızlı iyileşme, ağ fırlatabilme, tehlikeleri önceden haber veren örümcek hissi mi?" Valeria'nın kafası son derece karışırken kapısının tıklanması üzerine hızlıca bilgisayarı kapattı.

"Gelebilirsin." Tony içeri girdiğinde mısırı görünce güldü.
"Birilerinin film gecesi var sanırım?" Valeria ağzına bir avuç mısır tıkarken güldü.
"Evet. Katılmak ister misin?" Tony onun yatağına ilerlerken Valeria da kalkıp babasının yanına ilerlemeye başladı.
"Evet. Ne izliyoruz?"
"Yüzüklerin efendisi?" Tony'nin yüzüne bir sırıtma yayıldı.

"Asla eskimez. İzleyelim." Bu esnada kapı çalındığında Valeria tekrar konuştu.
"Gelebilirsin." Natasha kızının uyuyup uyumadığına bakmak için gelmişti.
"Film geceniz mi var?" Eğer onların bir film gecesi varsa neden onu çağırmamışlardı? Natasha buna biraz bozulsa da belli etmedi ancak Valeria güldü.

"Film izleyecektim, az önce babam da dahil oldu. Hala yerimiz var bayan Romanoff." Valeria iyice babasına yaklaşıp yatağın boş kısmını işaret edip sevimlice gülümsediğinde Natasha ona hayır diyemeyeceğini biliyordu. Kapıyı kapatıp o da yatağa ilerlerken Jarvis büyük bir film ekranı açtı ve ışıkları kapattı.

***
"Çok iyiydi."
"Kesinlikle." Natasha bakışlarını baba-kıza çevirdi.
"Bu filmi birçok kez izlediğinize eminim." İkisi de omuz silkti.
"Evet izledik."
"Ve bu, sonucu değiştirmiyor." Tony kızının kucağında duran boş mısır kovasını alıp yere bıraktı.

"Bence bugün seninle uyuyabilirim Valeria." Tony'nin asla bıkmayacağı şey kızını kolları arasına çekip uyumaktı. Valeria onu onaylayacağı esnada Natasha araya girdi.
"Kendi odanda uyu Tony."
"Nedenmiş Romanoff?"
"Belki bende kızımla uyumak istiyorum?" Natasha sinirle konuştuğunda Valeria sırıttı.
"Yatak yeterince büyük. İkinizde benimle uyuyabilirsiniz."

Natasha derin bir nefes alıp kızına döndü.
"Valeria hayır."
"Annenin 100'lük sevgilisinin kollarına koşması gerekiyor bebeğim. Sevgilisi benimle uyumasını istemez." Tony alayla konuştuğunda Valeria bu konuşmayı sonlandırmak için araya girecekti ki Nat ona fırsat vermedi.
"Ben kimsenin isteğine göre hareket etmem." Tony'nin alaycı ifadesi kaybolmadığında Nat kızına döndü.

"Bu gece seninle uyuyacağım bebeğim." Tony omuz silkti.
"Ben zaten buradaydım." Valeria keyifle sırıttı.
"Harika olacak." Üçü de yatağa yerleştiğinde Valeria ortaydı ve Tony'nin göğsüne yaslamıştı. Babasının güçlü kolunu belinde hissediyordu. Natasha da yüzünü kızının boynuna koymuş onun kokusuyla uykuya dalmıştı. Valeria bu kadar sevgiye alışık değildi ama bu, onu rahatsız da etmiyordu. Bu kolların arasında hissettiği güvenle uzunca bir süre yaşabilirdi.

***
Natasha sabah uyandığında kimseye görünmeden odasına geçmeyi planlıyordu. Steve'i incitmek istemiyordu. Valeria'nın ona sardığı kollarını sakince çekerken onu uyandırmadığını düşünüyordu. Yataktan kalkıp bir adım atmıştı ki Valeria uykulu sesiyle konuştu.
"Şifonyerin üzerine para bırakmayı unuttunuz bayan Romanoff."

Natasha onun ima ettiği şeyle kızına dönerken Valeria ona kızgın gözlerle bakıyordu. Natasha konuşacağı anda Valeria araya girdi.
"Bir şey söyleme." Ona sırtını dönüp babasının boynuna yattı ve uykuya dönmeye çalıştı. Natasha ise kendine kızarak odasına ilerledi. Dışarıdan basit gibi görünebilen bu durum 17 yıl sonra ailesini bulan bir kız için basit olmuyordu, bunu düşünmeliydi. Steve'e durumu açıklayabilirdi ama kendi kızını üzmesine gerek yoktu.

Bir saate yakın bir süreden sonra Tony uyandı. Valeria'nın uyuduğunu düşünüyordu ve onu uyandırmak için saçlarını yavaşça oynamaya başladı. Onun kızıl saçlarına bir öpücük bıraktı.
"Valeria."
"Günaydın." Tony onun bu kadar çabuk uyanmasına şaşırmıştı. Valeria yüzünü yastığa gömüp uyumaya devam etmeliydi.
"Günaydın. Ne zaman uyandın?"
"Annem giderken." Tony onun sesinden konunun ne olduğunu anlamıştı. Ama bunu hiç kurcalamamayı seçti.

"Bugün dışarıda kahvaltı yapalım mı? Sonra seni okula bırakırım."
"Olur." Valeria babasının üzerinden yana kaydığında Tony yerinde doğruldu. Kalkmadan Valeria'nın saçlarını karıştırdı. Onun sızlanmasına gülerek kendi odasına gitti.

Valeria ve Tony birlikte kahvaltı yaparken onların fotoğraflarını çeken magazincilerden habersizlerdi. Ayrıca mekanın içindeki başka birinden de. Tony, Valeria'nın Thor'a nasıl yumruk attığını hatırlayıp gülüyordu ama Valeria yapmasa muhtemelen bunu yapmayı kendi denerdi.
"Wade eski bir arkadaşın. Başka eski arkadaşların var mı böyle?" Valeria tatlı bir gülümseme sundu.

"Var." Tony bunu merak ediyordu. Kızının nasıl tiplerle arkadaşlık ettiğini bilmek istiyordu.
"Kimler?"
"Dert etme babacığım. Bir gün tanışırsın. Ayrıca endişelenme. Wade'den daha aklı başında insanlar. Daha rasyonel, daha makul." Belki daha tehlikeli. Tony iç çekti.
"Bu biraz rahatlattı işte." Onlar Tony'nin endişeli yüz ifadesine gülerken biri onlara yaklaştı.

"Bay Stark?" Tony bu ses üzerine belirgin bir şekilde yüzünü buruşturdu.
"Bay Hammer." Valeria sadece ikisine bakıyordu. Tony'nin bu adamdan hoşlanmadığını anlamak için onu tanımaya gerek yoktu. Adam Valeria'ya elini uzattı.
"Justin Hammer." Valeria pek istekli olmasa da kendisine uzatılan eli sıktı.
"Valeria Stark."
"Valeria benim kızım." Tony bu konuda oldukça gergindi. Kızını düşmanlarından sakınıyordu.

"Öyle mi? Memnun oldum bayan Stark. Ben de babanız gibi silah üretiyorum." Valeria kaşlarını çattı.
"Babam silah üretmiyor." Hammer hoş olmayan bir sırıtma takındı.
"Zırh üretiyor ya." Tony sinirle dişlerini sıkarken Valeria masanın üzerinden babasının elini tuttu sakinleşmesi için. Babasına fırsat vermeden devam etti.
"Ve bildiğim kadarıyla sizin zırh taklit etme girişiminiz sonuçsuz kalmıştı?" Hammer sinirini bastırmaya çalışıyordu.
"Sadece üretmek istemedik."
"Anlıyorum."
"Size iyi günler. Afiyet olsun."

Tony sinirle homurdandı.
"Gelmeseydin afiyet olacaktı." Valeria ve Tony daha fazla oturmayıp kalktılar.
"Bu adamdan uzak dur Valeria. Hiç tekin biri değil."
"Merak etme babacığım."

Oy verip yorum yapmayı unutmayın😘

Criminal Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin