İyi okumalar😘
Masadaki herkesin bir anlık donakalması üzerine bir sessizlik oluştu. Tony ve Natasha göz göze geldiler ve sanki sözleşmiş gibi aynı anda ayağa kalktılar.
"Siktir!" Natasha'nın gözleri dolarken asansöre binip garaja adımlamaya başladılar. Ekip de panikle arkalarından geliyordu.Natasha ve Tony ilk defa bu kadar kötü görünüyordu. İkiside ağlıyordu ve kalplerinde tarifi mümkün olmayan bir sızı vardı. Tony hızla arabalarından birine atladı ve yanına Natasha bindi. Diğerleri de arkalarından geliyordu. Tony, Jarvis'e Valeria'yı aramasını söyledi. Bir ihtimal, küçük bir ihtimal sesini duymak istemişti.
"Telefonu kapalı efendim." Tony sinirle elini direksiyona vurdu. Henüz kalbini kazanamadığı kızını tamamen kaybetmeye dayanamazdı. Natasha'nın sessiz ağlamaları arasından hıçkırıklar kaçıyordu.
*Birkaç Dakika Önce*
Valeria, Wade'le vedalaşıp evine adımladı. Ancak bu esnada Wade sokağın köşesindeki kişiyi fark etmişti. Adam panikle elindeki kumandaya basarken Wade, Valeria'yı kendine çekmiş; kendini ona siper ederek sırtını eve döndü.
Valeria ne olduğunu kavrayamazken patlamanın etkisiyle ikisi birlikte metrelerce ileri savruldular. Hem düşmenin hem de patlamayla etrafa savrulan cam kırıklarının bedenini çizmesiyle Valeria acıyla inledi. İkisi de bir süre şoktan konuşamadılar. Derin nefesler alıp sakinleşmeye çalıştılar.
Ambulans sireniyle irkilerek kendine gelen Wade oldu.
"Valeria. Valeria iyi misin?" Valeria'nın bakışları ona döndü ancak cevap vermedi. Hala ne olduğunu kavrayamıyor gibiydi. Patlama sesinin kulaklarında bıraktığı çınlama sesi onu daha kötü yapıyordu. Sağlık görevlileri Valeria'nın şoka girdiğini fark edip onu sedyeye aldılar.Bu esnada ileride duran Tony'nin arabasından Tony ve Natasha indi. İkisi de şok olmuş bir şekilde eve bakarken ilerideki ambulansı fark ettiler ve oraya yöneldiler.
"Valeria!" Valeria öylece etrafa bakıyor; kimseye cevap veremiyordu. Tony ambulansa döndü.
"Stark kulesine götürüyorsunuz. Hemen."Sağlıkçılar onu onaylarken kimseyi Valeria'nın yanına almadılar. Wade de Tony ve Natasha ile birlikte kuleye döndü.
Şimdi herkes medikalin koridorunda öylece bekliyordu. Natasha, Steve'in omzunda ağlıyor; Tony koridorda volta atıp duruyordu. Kendi kendini sakinleştirmeye çalışıyordu. Valeria'nın o acı çeken, korkmuş ifadesi gözlerinin önünden gitmiyordu. Onu koruyamamış olmak Tony'nin canını sıkıyordu.
Valeria bir anne-babası olduğunu öğrendiğinde öyle söylemişti.
"Benim başıma onca şey gelirken neredeydi annemle babam?" Kızlarının başına yine bir şey gelmişti ama Tony onun yanında olamamıştı.Bruce'un içerden çıkmasıyla bakışlar onu buldu.
"İyi mi?" Bruce kafa salladı.
"İyi ama çok korkmuş. Şoktaydı geldiğinde. Şu an uyuyor. Sol kolda bir kırık var. Başını sert çarpmadığı için şanslı ama bir süre baş dönmeleri olacak. Cam kırıklarından kaynaklı sıyrıklar var. Onun dışında bir şeyi yok." Herkes derin bir nefes alırken Nat ve Tony odaya yöneldi.Tony, yatağın kenarına oturup Valeria'nın elini tuttu. Alınına, yanağına birkaç öpücük bıraktı. Elinin arasında kaybolan küçük eli sıkıca tuttu. Onun saçlarını oynarken Natasha da kızının yanağına öpücükler bıraktı. İkisi de birbiriyle konuşmuyordu. Ortak oldukları şey yanlarındaydı. Konuşmasalar da olurdu. İkisi de birbirinin dinlenmeye çıkmayacağını gece boyunca burada olacaklarını biliyordu.
***
Valeria sabah sıçrayarak uyandı. Tony ve Natasha anında onun yanına giderken Valeria alçıda olmayan elini göğsüne koyup derin nefesler aldı. Tony elini onun yanağına koyup sakinleşmesini sağladı.
"Geçti güzelim. Geçti."
"Buradayız kızım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Criminal
FanfictionTamamlandı. "Sana kızıl melek diyeceğim." "İşlediğim suçları bilseydin bana melek demezdin!" 🎖#1 marvel 🎖 #1 peterparker 🎖 #1 tomholland 🎖 #1 spiderman 🎖 #1 örümcek adam 🎖 #1 tonystark