❄Special ❄

6.5K 378 326
                                    

Więc na początku pytania.

Husky8225: Skąd pomysł na Hiszpana?

SorA: Pomysł na Hiszpana pedofila wziął się z tond, że miała być scena gdzie właśnie Sapnap ratuje Googiego przed gwałtem. A że Sapnap jest z teksasu, to tam coś z hiszpańskim się skojarzył i wyszedł Hiszpan.


| George POV |

Chłopak rzucił mnie na łóżko, zaraz zawisając nade mną. Uśmiechnąłem się do niego, całując jego szczękę delikatnie oraz wplątując dłoń w jego włosy. On zacisnął dłoń na moim udzie, na co stęknąłem w jego skórę. Chwilę później jego dłoń powędrowała do moich dresów, zdejmując je z moich bioder.

- Dream, czy mogę być w koszulce? - spytałem, rumieniąc się mocno.

- Jasne, że możesz, byle abyś ty się dobrze czuł. - powiedział, podnosząc delikatnie moją koszulkę, aby pocałować mój tors. Chwilę później poczułem, jak chłopak zaczyna ssać mój sutek, co jakiś czas podgryzając go delikatnie. Wygiąłem się w łuk, czując obezwładniającą mnie przyjemność. Chłopakowi musiało się spodobać to jak moje ciało zareagowało na tą pieszczotę.

- Lubisz, jak się z tobą droczę, skarbie? - spytał chłopak, szepcząc prosto do mojego ucha, nakręcając mnie jeszcze bardziej. Podniosłem się do siadu, przez co nasze twarze były na równej wysokości. Wystawiłem przed siebie swoje dłonie, równocześnie siadając w dobrze znany mi sposób przed chłopakiem. On widząc mnie, siadającego jak dziewczynki z anime uśmiechnął się lekko, przejeżdżając seksownie kciukiem po swojej dolnej wardze.

- Zwiąż mnie. - powiedziałem, przygryzając swoją wargę. On rozpiął swój pasek od spodni i uderzył mnie w udo, zostawiając na nim czerwony, piekący ból. Podobało mi się, jak Dream dominuje mnie. Blondyn związał moje nadgarstki ciasno, przez co nie mogłem już go dotykać. Chłopak całował wnętrze moich ud, powoli kierując się coraz bliżej mojego wejścia. Dream chwycił moją koronkę delikatnie zębami, a następnie zsunął ją ze mnie.

- Jesteś taki piękny, a równocześnie seksowny, pieprzony kusicielu. Będę się z tobą kochał, aż nie będziesz błagał, abym przestał. Sprawię, że zobaczysz pierdolone gwiazdy, tracąc czucie w nogach gdy będę cię podduszał. - powiedział chłopak, całując moje podbrzusze, równocześnie patrząc na mnie podnieconym wzrokiem.

- Chce cię ujeżdżać, tak mocno i szybko, że zapomnisz swoje imię. - powiedziałem, obracając nas. Z pomocą chłopaka ściągnąłem z niego spodnie razem z bokserkami. Chłopak otworzył szafkę przy łóżku, z której wyciągnął lubrykant. - Teraz się przygotowałeś? - powiedziałem, patrząc na niego z zadziornym uśmiechem.

- Mam w zapasie jeszcze 3 takie tubki. - powiedział chłopak, nakładając trochę na swoje palce.

- Chce bez rozciągania. - powiedziałem, kładąc dłonie na jego torsie. - Nie chce jutro chodzić. - powiedziałem, ocierając się swoim wejściem o krocze chłopaka, na co on stęknął. Dream rozprowadził substancje po swoim penisie, a chwilę później nakierował go na moje wejście. Podniosłem się na kolanach, a następnie opadłem na niego mocno, od razu biorąc go całego. Zatrzymałem się, czując ból, ale równocześnie przyjemne wypełnienie. Chłopak odchylił głowę do tyłu, też czując przyjemność. Poczekałem chwilę i zacząłem się powoli podnosić i opadać na niego. Przyjemność, jaką czułem, była nie do opisania. Chciałem płakać, błagając, aby chłopak nie kazał mi przestawać. Przyśpieszyłem mocno swoje tempo, chcąc dać nam więcej przyjemności. Uśmiechnąłem się, słysząc, jak chłopak stęka oraz częściej i głośniej. Ruszałem się tak czując jak powoli w moim podbrzuszu zbiera się więcej przyjemnego uczucia gdy Dream wziął moje związane dłonie w swoją dłoń i przyłożył je do mojego brzucha. Czułem, jak penis chłopaka zanurza się we mnie głęboko, co tylko podnieciło mnie bardziej do działania. Poruszyłem się delikatnie, chcąc znaleźć swoją prostatę. Nabijałem się na niego, aż w końcu trafiłem na nią, krzycząc głośno. Chłopak, widząc, że na chwile odjęło mi się, sam podniósł swoje biodra, podnosząc mnie delikatnie do góry, zaraz po tym ruszając się szybko we mnie. Jęczałem bez przerwy, a ciało odmawiał mi posłuszeństwa. Chciałem powiedzieć chłopakowi, że zaraz dojdę kiedy on nabił mnie mocno na siebie, uderzając z niesamowitą siłą w moją prostatę, tak, że doszedłem obficie na jego brzuch, krzycząc jego imię. Chłopak nie pozostawał mi dłużny i tez po jeszcze paru pchnięciach doszedł we mnie.

✅ Pretty boy // Dreamnotfound [Zakończone] ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz