| Dream POV |
Wróciliśmy do domu kiedy na dworze było już ciemno. Chłopak rozebrał się z kurtki i zabrał nasze zamówienie uciekając do salonu.
- Wracaj tu! Ja za nie płaciłem! - powiedziałem biegnąc za nim. On okrążył kanapę próbując uciec z jedzeniem jednak szybko przeskoczyłem przez nią przez co stałem tuż przed chłopakiem. Nie pomyślałem, że miałem za mało miejsca przez co chłopak upadł razem ze mną na kanapę, tak, że wisiałem nad nim opierając się dłońmi obok jego głowy. George popatrzył na mnie rumieniąc się. Usłyszałem jak torba delikatnie upada na ziemię.
Wpatrywałem się w jego oczy zbliżając się powoli do niego. On nie chcąc dłużej czekać przyciągnął mnie do siebie całując mnie delikatnie. Od razu przejąłem pałeczkę i zdominowałem chłopaka całując go odważniej. On wplótł swoją dłoń w moje włosy ciągnąc delikatnie ich końcówki na co zamruczałem cicho. Przygryzłem jego dolną wargę prosząc o dostęp do jego ust na co chłopak prawie od razu pozwoli rozchylając swoje usta. Nasze języki ocierały się delikatnie o siebie podniecając nas obu. Jeździłem swoimi dłońmi po jego chudych udach co jakiś ściskając je lekko przez co chłopak sapał w moje usta. Oderwaliśmy się od siebie aby zaczerpnąć trochę powietrza. Popatrzyłem na niego i momentalnie zaparło mi dech w piersi. Chłopak wyglądał pięknie i seksownie równocześnie. Jego ciemno brązowe włosy, nadal lekko mokre, opadały na jego czoło. Oczy w których miał iskierki podniecenia wpatrywały się we mnie prosząc o więcej, a usta lekko opuchnięte od wcześniejszych pocałunków teraz brały wdechy próbując przywrócić zabrane powietrze. Pocałowałem go znowu, tym razem delikatnie schodząc ustami w kierunku jego szyi. Chłopak czując to odchylił ją do tyłu chcąc dać mi więcej miejsca na składanie pocałunków.
- Dream, zrób mi malinki proszę. - powiedział chłopak cicho. Uśmiechnąłem się zadziornie, robiąc pierwszy ciemno czerwony ślad na szyi chłopaka. On oplótł moje biodra swoimi nogami, przyciskając nasze krocza do siebie na co mimowolnie stęknąłem niskim głosem w jego szyję zostawiając na niej więcej śladów. Osunąłem się od skóry chłopaka czując jak ciągnie on mocniej moje włosy. Popatrzyłem na niego trzymając swoje dłonie na jego jędrnych pośladkach. George przybliżył się do mnie.
- Weź mnie do sypialni, kochanie - wyszeptał do mojego ucha przygryzając delikatnie jego płatek. Przełknąłem ciężko ślinę podnosząc chłopaka i wstając z kanapy. Chłopak całował moją szyję też zostawiając mi na niej ślady, kiedy ja szedłem w kierunku swojej sypialni. Otworzyłem drzwi szybko tak aby nie upuścić chłopaka. Zamknąłem drzwi z hukiem, i przycisnąłem do nich chłopaka, zamykając drzwi na zamek. Włożyłem dłonie pod koszulkę chłopaka dotykając jego ciała. On cicho jęknął obejmując moją szyję swoimi ramionami przytulając mnie mocniej. Odsunąłem się od niego, trzymając jego koszulkę w dłoni. On pokiwał lekko głową pozwalając mi ściągnąć z niego jego koszulkę. Położyłem chłopaka na swoim łóżku równocześnie całując jego obojczyki. On również nie był mi dłużył i też ściągnął ze mnie moją bluzę. Z przyzwyczajenia nigdy nie noszę nic pod bluzą więc w tym momencie byliśmy już oboje bez koszulek. odsunąłem się na chwilę od niego aby zobaczyć jego ciało w lepszej okazałości.
George jest idealny. Jego skóra jest jasna, trochę zbyt blada jednak nie przeszkadzało mi to w zupełności. Widziałem jak jego brzuch unosi się przy każdym wdechu i wydechu. Chłopak nie był jakoś zbyt gruby ale także nie był kościotrupem. Przyznaje, że osobiście ucieszyłbym się gdyby przyszłoby mu trochę wagi. Bez problemu widziałem jego obojczyki co cholernie mnie podniecało. Czuję, że to jest rzecz dla której mógłbym simpować. Zbliżyłem się do jego brzucha szepcząc, że jest piękny na co on się bardziej zarumienił. Zostawiałem więcej malinek na jego ciele oznaczając je coraz bardziej, słyszałem ciche jęki chłopaka które próbował zdusić swoją dłonią. Zabrałem jego dłonie i przytrzymałem je swoją dłonią.
CZYTASZ
✅ Pretty boy // Dreamnotfound [Zakończone] ✅
Fanfic✅ - książka została poprawiona Dream - jako mistrz świata w biegach przełajowych. Pewnego razu podczas treningu zauważa uroczego chłopaka, jak dalej potoczy się ich historia? Xxx youtuberzy nie mają tutaj swoich kont xxX Początek - 08/01/2021 Konie...