| George POV |
Ubrałem się w ubrania, które zostawił mi Dream. Były to czarne, damskie dresy (które okazały się trochę mocno opinające mnie) oraz bardzo duża bluza należąca do chłopaka. Wziąłem ją delikatnie do rąk. Była bardzo miękka i wydawała się być bardzo ciepła. Na przodzie miała zwykłą uśmiechniętą buźkę. Jej kolor przypominał letnią trawę, jednak także bardzo pasował do Dreama. Założyłem ją na siebie, od razu czując zapach chłopaka. Momentalnie serce zabiło mi szybciej, a na policzkach pojawiły się rumieńce. Zatopiłem nos w bluzie, rozkoszując się jej wonią, jednak przerwało mi pukanie do drzwi.
- George, wszystko okej? Jesteś już tam prawie pół godziny. - powiedział chłopak, na co natychmiastowo otworzyłem mu drzwi.
- Już miałem wychodzić. - odpowiedziałem, uśmiechając się lekko do niego.
- Zamówiłem te pizze, pół z pieczarkami i szynką a pół tylko z pieczarkami. - powiedział, na co wywróciłem oczami.
- Mówiłem, że nie mogę jej zj- Nie dokończyłem, bo chłopak zatkał mi usta swoją dłonią.
- Mówiłem ci coś o tej diecie. - powiedział, przyszpilając mnie do ściany, na co nieświadomie wstrzymałem oddech. - Jeszcze coś usłyszę, a się pogniewamy jasne? - powiedział chłopak, na co pokiwałem głową od razu.
Znowu przyłapałem chłopaka na patrzeniu na moje usta. W nerwach nawilżyłem je delikatnie, także patrząc na jego wargi. Dream zdjął dłoń z moich ust i oparł ją obok mojej głowy, przybliżając się bardziej do mnie. Podniosłem wzrok, patrząc w jego oczy. Czułem, jak powietrze gęstnieje między nami. Chłopak chciał się odsunąć, jednak przytrzymałem go przy sobie, trzymając delikatnie końcówkę jego koszulki. Spuściłem wzrok, czując większe rumieńce na moich policzkach. Chłopak powoli przybliżał się do mnie, zacisnąłem dłonie na jego koszulce, delikatnie przymykając oczy. Chwilę później poczułem delikatnie usta Dream na swoich. Dało się wyczuć, że chłopak robił to niepewnie, bojąc się, że pewnie go odepchnę od siebie. Chciałem dodać mu trochę odwagi, więc przyciągnąłem go do siebie, stając na palcach przez naszą różnicę wzrostu. Widocznie musiało to zadziałać, bo chłopak położył dłonie najpierw na mojej tali, a następnie zjechał nimi na moje uda, podnosząc mnie z zadziwiającą lekkością. Oplotłem go nogami w biodrach, równocześnie przybliżając się do niego bardziej. Chłopak przycisnął mnie mocniej do ściany, przez co zamruczałem cicho. Na chwilę odsunęliśmy się od siebie, aby wsiąść oddech. Chłopak miał mnie jeszcze raz pocałować kiedy usłyszeliśmy, jak ktoś wchodzi do mieszkania. W panice zszedłem szybko z jego rąk, a później uciekłem do pokoju, w którym miałem spać zatrzaskując za sobą drzwi. Rzuciłem się na łóżko, piszcząc z emocji w poduszkę. Uśmiechałem się jak głupi do siebie, wiedząc, że właśnie przeżyłem swój pierwszy pocałunek ze swoim crushem. Obróciłem się na plecy i spojrzałem w sufit. Całowałem się z Dreamem. Całowałem się. Chyba mi stanął.
CZYTASZ
✅ Pretty boy // Dreamnotfound [Zakończone] ✅
Fanfiction✅ - książka została poprawiona Dream - jako mistrz świata w biegach przełajowych. Pewnego razu podczas treningu zauważa uroczego chłopaka, jak dalej potoczy się ich historia? Xxx youtuberzy nie mają tutaj swoich kont xxX Początek - 08/01/2021 Konie...