55.Bölüm : Güne seninle başlamak o kadar güzel ki...

545 46 30
                                    

........::::::::__EYLÜL__::::::::........


Uykumun en tatlı yerinde kulağıma gelen ses alarmın sesi mi gerçekten? Arkadaş biz niye alarm kuruyoruz ya alarm bizim neyimize şu an! Hiç abartmıyorum gerçekten öleceğim uykusuzluktan. Gözlerimi de açamıyorum ki telefonun nerede olduğunu göreyim.


Yattığım yerden kalkmadan etrafı yoklarken sağ elimin Ahmet'in göğsünde durduğunu hissedince parmaklarımı belli bir düzende tenine vurup "Doktoor..." diye seslendim. Cevap gecikmediğine göre o da alarm sebebiyle uyanmış ama benden çok da farklı bir durumda olmadığı için sese müdahale edememiş.


"Efendim Eylül?"

"Alarm çalıyor"

"Duyuyorum"

"Duyuyorsan kapatsana arkadaşım!"

"Arkadaşım mı? Biz bu arkadaşlık müessesesini biraz yanlış yorumladık galiba çünkü şu an hiç de arkadaşmışız gibi görünmüyoruz"


Aksi bir şey diyemeyeceğim çünkü haklı ama benim de ağzım alışmış yapacak bir şey yok. Gözlerimi açmadan çenemi omzuna yaslayıp kulağının dibine sokulduğumda eminim ki birazdan ne duyacağını adı gibi biliyordu.


Beklentisini doğru çıkarıp bu defa son derece şuh bir tonlamayla "Başlatma şimdi arkadaşlık müessesenden!" dediğimde ikimiz de gülmeye başladık ama tam Ahmet kolunu omzuma sarıp beni kendisine doğru yaklaştırarak alnımı öpmüştü ki şu lanet alarm yine çalmaya başladı. Hay akrebini yelkovanına dolayıp ümüğünü sıktığımın alarmı bir rahat vermedi diyeceğim de telefondan çalıyor o yüzden diyemiyorum.


Yalnız başka bir şey diyeyim mi? Biz niye alarm kuruyoruz falan dedim ama bu alarm sesi benim telefonumdan geliyor galiba. Dün çekimler geç saate kadar sürer sabah saatlerindeki çekime de uyanamadığım için yetişemem diye ben kurmuştum. Jeton köşeli olunca düşüş de gecikti tabii.


"Ahmet hadi uğraştırma beni kapat da gel" derken bir yandan da başımı göğsüne yaslayıp bu ne perhiz bu ne lahana turşusu dercesine ona sarılarak uykuma kaldığım yerden devam etmeye çalıştım. Adamın kalkacağı varsa da vazgeçecek. Ben olsam kesin vazgeçer Ahmet'e sarılarak uyumaya devam ederdim ki o da şu an aynı yoldan gitti ve beni iki kolunun arasına alıp başını da başıma yasladı. Yalnız bunu yaparken bir falsoya imza atıp "Sen daha yakınsın hadi sen kapat da gel" demese iyi olurdu çünkü bunu der demez kaşlarım hafiften bir çatılmadı değil. Nereden biliyor benim daha yakın olduğumu anlamadım ki gören de metreyle ölçüm yaptı zanneder. 


"Hayrola Atahan daha dün herkesin içinde poz keserek atıp tutuyordun müstakbel karıcığım diye ne oldu ilk günden cicim zamanlarımız sona mı erdi? Tevekkeli değil ondan bu dizilerin filmlerin sonunda çift evlenir evlenmez mutlu sonu çakıp final diyorlar. Devam etseler mevzunun çok da matah bir şey olmadığı belli olacak tabii"

"Ben o cicim zamanlarını bitirmem de önce bir uykumu almam lazım"

"Hani bir cerrahta olması gereken en önemli özellik uykuyu sevmemesiydi"

"Ben de bir insanım Eylül benim bedenimin de belli bir dayanma süresi var ki son birkaç gündür o limiti epey bir zorlamış bulunmaktayım"

"Ne şanslı adamsın ya konuşurken alarm kendi kendine sustu"

Beni Kalbine Yaz (Dizi Tadında)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin