20. Bölüm : Sen bir ömür beklenmeye değersin Eylül Acar

1.7K 118 55
                                    

"Eylül yapmadım de! Bana bir aptal gibi Buğra'nın sana aşık olduğuna inandığını söyleyip gönül rızanla o bataklığa tekrardan düşmediğini söyle Eylül! Bunu bana söyle Eylül!"

"Kenan..."

"Bana Kenan deme Eylül! Bana saçmalama Kenan ben o kadar da aptal değilim benim de az da olsa bir beynim var ve böyle bir salaklık yaptığımda sonuçlarının bana nasıl yansıyacağını da anlayabilecek zekaya sahibim de Eylül! Bari bunu de Eylül!"

"Kenan bu benim hayatım ve ben..."

"Aaah! Hayır hayır sakın bana o herifin şu an içeride nü modeller gibi poz verdiğini söyleme! Aman Allah'ım düşüncesi bile görme fonksiyonlarımda hasara yol açıyor"

"Onu seviyorum Kenan"

"Eylül onun aklını karıştırıp Ela'dan uzaklaştırman gerekiyordu daha çok aşık olman değil! Seninle böyle mi anlaştık? Bu herif için kazdığımız kuyuya onunla birlikte nasıl atlarsın Eylül delirtme beni!"

"Biraz sessiz olur musun lütfen! Ben Buğra'nın artık değişeceğine inanıyorum Kenan. Onun Ela'yı unutmasını ve hayatına devam etmesini sağlayacağım. O değişecek inan bana... Her şey düzelecek. Denemeyi kabul etmesi bile büyük bir adım"

"Ne yani Buğra'nın deneme tahtası olmayı kabul mü ettin? Bak Buğra gibi insanları değiştirebileceğine inanmak aptallıktan başka bir şey değildir çünkü ne yaparsan yap o dönüp dolaşıp yine içindeki gerçek kişiliği ortaya çıkarmanın bir yolunu bulacaktır"

"Sen de Mine için değişmedin mi? Senin içindeki o sorumsuz o kendisinden başka kimseyi umursamayan o bir gece sonra adını bile hatırlamayacağı kızların peşine takılan gerçek Kenan ne zaman ortaya çıkmayı planlıyor? Geri dönüş yolu için bir kıvılcım mı bekliyor? Mine de senin bataklığına çekildiğinin henüz farkında değil mi yoksa? O bunu ne zaman anlayacak Kenan?"

"Bizim Buğra ile aramızdaki fark ne biliyor musun Eylül? Bizim aramızdaki bariz bir şekilde ortaya konan fark benim Mine'yi gerçekten seviyor olmam ve onu kaybetmemek için kendimden bile vazgeçmeye hazır olmam. Peki ya Buğra? Sence onun bunları yapabileceği kişi sen misin yoksa Ela mı?"


........::::::::__Eylül / Cumartesi Sabahı__::::::::........


Sabaha karşı gördüğüm bu rüyanın etkisiyle uyanıp sonra da bir daha uyuyamadım. Bu bir rüyaydı ama söylenenler kelimesi kelimesine gerçekti. İstanbul'a gelmeden önce Kenan ile yaptığımız bu konuşmayı düşünüyorum da o gün hayatımın belki de en ama en kötü günlerinden biriydi. Hatta belki de bu hayattaki en önemli kırılma noktamdı. Babamın ölümünden sonra demek istiyorum. Keyfim o kadar kaçtı ki güne bu şekilde başlayacağımı hiç düşünmemiştim. Neden tam da bugün böyle bir rüya gördüm anlamıyorum. Hey bilinçaltım! Uğraşma benimle fena olur!

 Hey bilinçaltım! Uğraşma benimle fena olur!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Beni Kalbine Yaz (Dizi Tadında)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin