14.Bölüm : Ona dokunursan öldürürüm seni doktor!

1.9K 138 26
                                    

........::::::::__Eylül__::::::::........


Fıttıracağım! Deminden beri şu Derya denen hatunla doktorun samimi "dostluklarına" istinaden yaptıkları sohbetlerine maruz kalıyorum. Vay arkadaş konuşacak ne çok şeyleri birikmiş meğerse. Bu karşılaşma iyi olmuş bak bahane ile ne güzel hasret gidermiş oldular.


En sinir bozucu olanı da bu sohbet sırasında duyduğum bazı şeyler oldu. Hani doktor efendi İzmir'e o güzel havayı solumak ve orada yaşayan tanıdıklarını görmek için gittiğini söylemişti ya... Öyleymiş ama o tanıdıklar diye adlandırdığı kişiler bu köstebeğin ailesiymiş! Aile de bahane tabii! Belli ki hissettiği aşk mıdır sevgi midir artık her ne haltsa onun peşinden düşüyordu İzmir yollarına. Ay fena daraldım ben! Gidip hava almam lazım yoksa ben daraldım siz de eksik kalmayın deyip ümüklerine çöküvereceğim birazdan!


Sessiz sedasız otururken ani bir şekilde kalkınca Selim dedenin dikkatini çekmiş olacağım ki bana "Eylül kızım nereye?" dedikten sonra ağzımı bile açamadan "Gitmiyorsun değil mi?" diye sordu. Hemen gidemedim tabii. Sinirden kuruyan boğazım yüzünden zar zor yutkunup "Hayır efendim su almak için kalktım. Siz de ister misiniz?" diye sorduğumda bana gayet kibar bir şekilde "Sağ ol istemem. Hadi sen git gel de iki çift laf edelim karşılıklı" dedi ama yine gidemedim. 


Bu sefer bela geliyorum dedi bende ayağıma kadar gelen bela bile olsa geri çevirmek olmaz diyerekten bu gelişi avantaja çevirmeye karar verdim. Tam adım atmışken gidemememin sebebi Derya Üstündağ hanımefendinin bana hangi hakla olduğunu anlayamadığım bir şekilde önce "Ben bir bardak alırım" ile başlayıp sonrasında da ters bakışlarıma aldırmadan sinir bozucu bir tavırla da "Zahmet olmazsa tabii" demesiydi. Hem bana bakışlarıyla meydan okuyor hem de bu kadar insanın içinde reddedemeyip ona hizmet edeyim diye kibarca istiyor. 


İşin kötüsü şimdi onu terslersem kendimi kötü bir duruma düşürdüğüm yetmiyormuş gibi tartışma ortamı yaratarak Meral ile Selim'i de ailelerine karşı mahcup ederim. Bu kadının da istediği büyük ihtimalle bu ama ona istediğini vermeyip kendi pratik yöntemlerime başvuracağım. Siz giderken ben okeye dönüyordum Derya Hanım! Tamam bu dediğini duyduğum an biraz buz kesmiş olabilirim ama o da hakikaten kaşındı şimdi! Kaşınanı da kaşımak lazım. Sevaptır!


Biz iki kadın birbirimize restleşircesine bakarken doktorun araya girmeye teşebbüs edip "Eylül sen misafirsin otur lütfen. Suları ben getiririm" dediğini duydum ama benim daha parlak bir fikrim vardı. Bu sebeple de gözlerimi Derya hanımefendiden ayırmadan elimi gerek yok dercesine doktora doğru açıp gayet mülayim bir ses tonuyla da "Hemen dönerim" dedikten sonra salondan çıktım. 

 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Beni Kalbine Yaz (Dizi Tadında)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin