16. Bölüm : Bu defa sen kazandın doktor...

2.1K 123 19
                                    

........::::::::__Eylül__::::::::........


"Merhaba Kaan ben de Halit amcanım. Seni yeniden gördüğüme çok sevindim. En son karşılaştığımızda sen küçücük bir bebektin ama şimdi kocaman bir delikanlı olmuşsun"


Ortam Kaan'ın "Hoş geldiniz..." dedikten sonra sözünü soğuk bir tavırla "Halit Bey" diye tamamlamasıyla gerilmişken kapının zili tekrardan duyuldu. Herkes Kaan'ın amcasına koyduğu tavır karşısında donup kalmışken Selim'in kapıyı açmasıyla Kaan bizlerin aksine büyük bir sevinç yaşayıp "Yaşasın amcam geldi!" dedi. Amcam derken de altını kalıncana bir çizdi hani.


Orada bulunanların yüzüne şöyle bir baktım da herkes mesajı almışa benziyordu. Küçük bey az önce resmen doktordan başka birini amca olarak kabul edemeyeceğini bizlere alttan alttan belli etti. Kaan kucağına atladığı doktorun boynuna sarıldıktan sonra yanağını öperek "Hoş geldin Ahmet amca seni çok özledim" dediğinde öz amcaya şöyle bir baktım da üzüldü ama yine de belli etmemeye çalıştı adam.


Doktor da Noel Baba gibi rengarenk ışıl ışıl torbalarla teşrif ettiği için haliyle epeyce bir dikkat çekti. Kaan onun kucağından inmeye çalışırken "Ne getirdin amca?" diye sorunca kapıdan zar zor geçip elindekileri yere bırakarak "Bunu babana sor çünkü siparişleri o verdi. Ben sadece aracı oldum" dedi. Küçük beyin gözleri torbalarda ufak tefek hediyeler olduğunu söyleyen babasına doğru kayarken o sırada biz de doktorla göz göze geldik. O bana ben ona öylece bakıp kaldık.

Ona bakarken içimden de "Görüşmeyeli ne kadar oldu ki?" diye saçma sapan bir soru geçti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ona bakarken içimden de "Görüşmeyeli ne kadar oldu ki?" diye saçma sapan bir soru geçti. Özlemek ile alakası yok manasız alelalde bir meraktı sadece. Ayrıca ne kadar olduysa da oldu. Ne yapacağım yani gün gün saat saat çetelesini mi tutacağım? Yok artık daha neler!


Doktor Halit Bey ile el sıkışıp tanışma merasimine başlarken sürekli bana bakınca bir an "Önüne dön be adam!" diyesim geldi ama ortam uygun olmayınca diyemedim. Yoksa hiç çekinmez derdim. Dikkatimi başka tarafa vermeye çalışırken doktorun Ece Nur'un yanağını okşayarak "Sen ne kadar güzel bir prensessin öyle" demesiyle yeniden ona baktım. Bu sefer ki bakışım meraktan değildi. Sadece içten içe tempo tutarak "Isır elini Ece Nur!" derken bu dediğimi yapacak mı diye bakıyordum. Ancak bunu yapmadığı gibi bir de kollarını açıp doktorun kucağına gitmeye çalıştı.


İsteğine de kavuştu. Doktor küçük kızı güldürmek için komik komik yüz ifadeleri yaparken bir yandan da onu annesinin kucağından aldı. Ece Nur da onun mimiklerine gülüp minicik eliyle doktorun ağzını kapatıyordu. Hey Allah'ım! Küçücük kızı bile ilk dakikadan bağladı ya ben bu adama ne diyeyim gerçekten bilemiyorum.

Beni Kalbine Yaz (Dizi Tadında)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin