27.Bölüm : Sadece arkadaşız

1.5K 117 45
                                    

........::::::::__Eylül__::::::::........


"Eğer bugün ya da yarın gittiğini duyarsam hiç düşünmem hastaneden Meral'i kaçırdığımız usulde kaçıp İzmit'e geri gelirim ve sen de kendini yine bana ağzına geleni söyleyerek kahve yaparken bulursun"


Savurduğu tehdidin ardından bir süre birbirimize bakıp kaldık. Ben bu dediğini gerçekten de yapar mı diye düşünüyordum o da büyük ihtimalle beni köşeye sıkıştırmanın verdiği rahatlığı yaşıyordu. Bir de cevabımın ne olacağını biliyormuş gibi bakmıyor mu? Bu tehdidi bana sağlığına kavuşup ayağa kalktığı zaman savuracaktı ki bak ben onu ne yapıyordum! Artık o temsili kahve burnundan mı gelirdi kulaklarından mı fışkırırdı garanti veremiyorum ama ne yaparsam yapayım yine de ses getiren bir şey olurdu.


Sessizliğimi uzun süre koruduktan sonra ne yapacağıma karar verip tehdidine boyun eğmek zorunda kalıyorum bari kurallarımı da en baştan koyayım dedim. Kuzu kuzu laf dinleyen biri gibi görünmek istemedim doğrusu. Adilane bir restleşme için benim de kaydım kuydum olmalı.


Kollarımı önümde kavuşturup tek kaşımı da kaldırabildiğim kadar kaldırarak "Tamam kalıyorum ama bilmeni ve unutmamanı istediğim bir şey var" dediğimde buna cevap olarak bana "Senin de beni sevdiğini mi? Onu ölsem unutmam!" deyince yalan yok küçük dilimi yutuyordum. İfademi ister istemez bozup şaşkınca "Ne!" dediğimde de korktuğum başıma geldi. Otoparkta ona ne dediysem hepsini duymuş iyi mi!


"Vurulduğumda böyle hoş bir itirafta bulunmuştun diye hatırlıyorum. Hani birbirimize sarılmıştık ben seni öpmüştüm sonra sen de..."

"O bir itiraf değildi!"

"Bariz bir şekilde bana ilan-ı aşk ettin Eylül kıvırma"

"Ne münasebet! Sen vurulmuştun ve ben de kendini iyi hisset diye böyle bir şey söylemiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ne münasebet! Sen vurulmuştun ve ben de kendini iyi hisset diye böyle bir şey söylemiştim. Gerçeklik payı yok yani"

"Hani sen inanmadığı şeyleri söylemeyen ve insanlara da boş ümitler vermeyi sevmeyen biriydin"

"Tamam kes şunu artık! Hem sen hangi ara bu kadar ayıldın?"

"Yukarıdayken zaten kendime gelmiştim. Sadece senin tepkini merak ettiğim için uyuyormuş gibi yaptım"

"Harika! Oyuna geldim demek"

"Ee! Sen ne diyecektin peki?"

"Vazgeçtim doktor!"

"Doktor... Ahmet'e ne oldu?"

"Gördüğüm kadarıyla vurulmasına rağmen Ahmet'e pek bir şey olmamış tam gaz beni çileden çıkarmaya devam ediyor. Ama bana sorarsan eğer en iyisi ben artık gideyim yoksa kendileri yoğun bakım ünitesine geri dönmek zorunda kalacak gibi görünüyor"

Beni Kalbine Yaz (Dizi Tadında)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin