4.Bölüm : Cilveli Köstebek ;)

2.6K 189 165
                                    

........::::::::__Eylül__::::::::........


"Peki doktorun konuştuğu şu siyahlı kadın kim? O da bir Atahan değil herhalde"


Yüzüme söylesem mi söylemesem mi dercesine çelişkili bir ifadeyle bakarken sonunda ne diyeceğine karar vermiş gibi başını iki yana da yavaşça sallayıp "Hayır o bir Atahan değil. Umarım hiçbir zaman da olmaz. Derya Hanım uzun yıllardır Selim ile birlikte çalışıyor. Adeta sağ kolu gibi" dedi. Bir dakika bir dakika! Sağ kol derken... Bayan Görümce Topuz mu sağ kol?


Ooo! Bu hatunun bir işler çevirdiği ortada. Demek Atahanlarla çalışıp bir yandan da korsan yayın yapmacılık he! Fısıltı gazetem bu bilgi ışığında basıma hazır gibi görünüyor. Bana da bu haberi altına imzamı atıp ana sayfadan patlatmak düşüyor tabii. Terastaki şu kıyı köşe kumrularının yaptığı ayak kaydırmalı satışı düşünürken bir yandan da gözlerimi kısarak "Bak sen şu maskeli baloların kimliği belirlenemeyen şaibeli davetlisine! İkili oynuyor yani?" dedim. Meral bunu duyar duymaz bana doğru döndü ve şaşırarak "Maskeli mi? Neden böyle bir şey söyledin?" diye sordu.


Meral bunu sorarken bir ara Tolga ile yaptığım ayak üstü konuşmayı düşündüm. Yanıma geldiğinde gergin gözüküyordu ve nedenini sorduğumda bana bir davetliyi işaret ederek durumu anlatmaya başladı. Birkaç dakika öncesinde o adam ve Meral yanlışlıkla çarpışmışlar ama Meral özür dileyip yoluna gitmek istemesine rağmen adam buna hiçbir şekilde müsaade etmemiş. Sanırım biraz da rahatsızlık verecek şekilde Meral'e karşı samimi tavırlar içerisine girmiş. Kız çok tedirgin olmuş tabii. Bu durumu uzaktan gören Tolga'da adamı daha önceden tanıdığı ve Selim Bey ile aralarındaki husumetten haberdar olduğu için bundan hoşlanmayacağını düşünüp hemen müdahale ederek Meral'i o adamın yanından uzaklaştırmış. Ama en bombası geliyor. Bil bakalım o adam kimdi?


"Hani sana çarpan bir adam vardı ya... Tolga söyledi Emir mi Demir mi ne öyle bir şey..."

"Evet ne olmuş Emir Bey'e?"

"Valla senin patronun sağ kolunu kendi sol koluna transfer etmiş galiba"

"Eylül ben hiçbir şey anlamıyorum"

"Bir ara hava almak için terasa çıkmıştım. O ikisi de oradaydı. Sessizce konuşmaya dalmışken benim geldiğimi fark edemediler"

"Ne konuşuyorlardı?"

"Bir seriden bahsettiler ama o sırada çok odaklanmadığım için tüm konuşmayı anlayamadım"

"İki Hayal Tek Bir Şişede'nin serisi olabilir mi?"

"Olabilir ama emin değilim. Bu Emir denilen adam sizin Bayan Sağ Kol'a teklifini kabul edip etmediğini sorduktan sonra bir çek uzattı"

"Derya Hanım çeki aldı mı?"

"Aldı ama istediği şeyin bedelinin bundan daha fazla olduğunu söyledi"

"Sen ciddi misin? Ama o adam ezelden beri Atahanların rakibiymiş"

"Ooo! O halde bir ara Selim Bey'e çıtlat da şirketindeki Cilveli Köstebek'e dikkat etsin"


Cilveli dedim çünkü deminden beri izliyorum da kadın biraz daha zorlasa doktorun ağzının içine gönül rızasıyla düşüverecek gibi görünüyor. Haah! Doktorda pek memnun maşallah kadın ona göz süzdükçe keyiften dört köşe oluyor. Her neyse... Meral bu duyduklarına inanmakta epeyce zorluk çekti. Aklından neler geçiyor bilmiyorum ama sanki allak bullak olmuş gibi. Belki de bunları Selim Bey'e uygun bir dille nasıl anlatacağını düşünüyordur.

Beni Kalbine Yaz (Dizi Tadında)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin