........::::::::__Eylül__::::::::........
"Eylül!"
Benim acilen yürüyüşe başlamam hatta en iyisi bir spor salonuna yazılmam lazım. Yiğit'ten sonra iyice saldım kendimi olmaz böyle. Ahmet'te boğazına düşkün bir adam zaten ona bir uyarsam bir daha kendimi zor toparlarım çünkü metabolizmamın onun önüne gelene depar atan metabolizmasıyla aşık atabileceğini hiç sanmıyorum. Of! Çok lazımmış gibi nereden çıktı bu çiroz kadın karşıma ya!
"Eylüüüül!"
Ahmet'in yanında ne arıyordu acaba? Konuşmuşlardır değil mi? Konuştularsa ne konuşmuşlardır ki? Kesin ellerini o incecik belini vurgulamak için iki kalçasına dayamış sol bacağını da hafifçe diğerinden uzaklaştırıp gözlerini kısa kısa "Görüşmeyeli nasılsın Ahmet?" deyip hâlâ Ahmet'in üzerinde etkisi sürüyor mu diye anlamaya çalışmıştır. Gerçi Ahmet'in vermediği yüzle sayemde yerinde yeller estiğini anlaması iyi olmuştur da... Of! Sen yine neler diyon Eylül ya kadın evli yapmaz öyle şeyler saçmalama! İyi de Mine'de başkasıyla nişanlıydı bozdu nişanı Kenan'a kaçtı. Kız Mine bacak kadar boyunla ortalığı hep sen karıştırıyorsun he!
"Eyy-lüüüül!"
Düşüncelerimle boğuşarak dalgın bir halde yürürken pat diye önüme geçen Ahmet ile Yiğit'in korkusuyla sıçrayıp elimi hızla çarpan kalbimin üzerine koymam bir oldu. Yaşadığım şoku atlatmaya çalışırken bu da yetmezmiş gibi diğer yanımdan da bir anda "Selam Eylül!" diyen Sinan ile kızı geçip önümde durdular. Tek tek gelin arkadaş! Şu koca hastanenin iki güzide doktoru az önce bildiğin canıma kastetti ki içlerinden biri bildiğin manitam oluyor.
Gözlerimi ikisinin arasında gezdirirken hafiften bir rahatlama hissederek "Siz oyun bölümünde beraber miydiniz? Böyle dörtlü halde yani" dediğimde onlar da birbirlerine ve kucaklarındaki çocuklara bakıp şükürler olsun ki "Evet" dediler. Bu da demek oluyor ki Bayan Bacak benimkini tek yakalamamış yanında Sinan da varmış. Sinan'ın yanında aralarında hoşlanmayacağım tarzda bir konuşma geçmiş olamayacağına göre rahatlamaya devam edebilirim.
"Sen burada ne yapıyorsun Eylül?"
"Seni arıyordum. Meral'i birazdan doğuma alacaklar yanında olalım diyorum gitmeden önce illaki seni de görmek ister. Malumunuz güven teşkil eden bir yanınız mevcut doktor! Şaka bir yana kardeşin de ekstra stresli görünüyor onu şu dakikalarda yalnız bırakmasan iyi olur"
Yiğit'i kucağıma alırken bir yandan da Sinan'ın telefonu çalmaya başladı. Aslında daha çok çaldırıp kapatma şeklindeydi. Sinan sesin ardından ekrana bakıp bize de imalı bir bakış atarak "Didem hastaneye yaklaşmış olmalı. Biz kızımızla biraz çıkıyoruz çünkü önemli işlerimiz var. Sizinle de sonra görüşürüz" dedikten sonra Melisa da babasının kucağından uzanıp önce Ahmet'i sonra da beni ve Yiğit'i öptü. Ona el sallayıp hoşça kal diye diye uğurlarken bir yandan da yürümeye başladık.
"Yeniden bir araya mı geliyorlar diyeceğim ama Sinan'ın bakışından daha çok birbirlerinden illallah ediyorlar gibi görünüyor"
"Sinan illallah etme kısmını biraz geçti. Şimdi üçü birlikte pedagogla görüşmeye gidiyorlar. Didem yeniden evlenmeye karar vermiş ve bu süreçle ilgili Melisa'yı en doğru şekilde bilgilendirmeye çalışacaklar"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Kalbine Yaz (Dizi Tadında)
RomantikGözlerimiz birbirimizin gözlerinde özgürce gezinirken etkileyici bir ses tonuyla "Güzel olan sadece yüzün gülüşün sesin ya da yürüyüşün değilmiş" dedikten sonra ne demek istediğini anlayamamış gibi bakmam üzerine tebessüm edip sözlerine devam etti v...