-35. Bölüm-
~ Keyifli okumalar ~
***
(az önce aynı anda yayınlanan bir önceki bölümü atlamayalm yorobun 😘)
Taehyung, bu sırada diğer elindeki uygulamayı en çok sevdiği özel bir alet ile, Jeon'un kalçalarını arkasında dikilip irislerini o pembe girişe diktiğinde, aklına bocalanan o kilisedeki geçmiş görüntülerle birkaç saniye öylece hareketsiz kalmıştı o an.
Gencin sabırsızlığı ise artık tak etmişti sanki. Bir süreliğine duraksayan o adamın Fitilini ateşleyecek olan o sözler, ağzındaki tasmaya rağmen zorlukla yuvarlayarak söyleyebildiği birer ok gibi çıkmak üzereydi sarışının agzından, bulunduğu duruma rağmen meydan okuyordu.
"İntikamını bu kadarcık sertlikle alabileceğini düşünmüyorsun değil mi Lor-"
Daha hazırlanmadan içine yollanan kalın anal kancanın buz gibi kıvrak yüzeyi içini sanki delip geçtiğinde, koca bir "Ahhmh!"lama yankılanmıştı Jeon'un gözleri siyah kumaşın altından şokla açılırken.
İşte o sözler, Kim Taehyung'un kirpiklerinin ağırlaşarak irislerinin bir ton daha koyulaşıp, sakladığı o deliyi mağarasından çıkarmasına sebep olmuştu tek bir saniyede.
Ah bu velete, acımamalı ve ona... İstediği nefesini kesecek kavgayı vermeliydi alaşağı edip.
İşler işte şimdi tempo kazanıp Jeon için başka bir levele atlamak üzereydi.
Deliğini zonklatan o demir anal Kancanın dışarıda kalan kısmından sarkan kalın ve uzun zincirin ucu, Jeongguk'un ensesindeki tasmaya sırtı üzerinden bağlanarak birleştirilmişti.
Yani şu an içindeki kancayla boynundaki tasma birbirine eklemlendiğinden, kafasını öne doğru her hareket ettirişinde kendi eylemlerine bağlı olarak içindeki kancanın ucunu da çekiştirmiş olduğundan, deliğine baskı olarak geri dönüyordu bu. (twt görsel)
Sırtındaki ağır zincir ve bu hissi hazmetmeye çalışan çocuk, şimdi bir de kavranan erkekliğine karşı daha önce hiç tatmadığı bir şey yapılmak üzere olduğundan habersizdi
Taa ki, şu özel yapım ince ve spiralli bir şekle sahip olan metal bir çubuk görüntüsünde olan penis fişi, normalde işediği delikten içeri yollanmaya başlayana kadar...
"Ahhhgh s-" yarıda kalan hecesi hırıltıyla son bulmuştu kesilerek.
Erkekliğinin başından içeri kademe kademe yollanan fiş ile resmen uzuvları yanan ve aleti deliniyormuş gibi hisseden Jeon, kalçasını geri çekmeye ve bu çubuktan kaçmaya çalıştı o an, işte ensesine bağlı olan o zincirin ucundaki kanca... Deliğinin içinde gerilerek gencin tıslamasına sebep olmuştu.
Neden her seferinde kendini tutamayıp büyük konuşuyordu ki? Ya da belki de asıl istediği o lafları yiyecek cezaları tüm şımarıklığıyla çekmek ve bundan beslenmekti ha?...
Neredeyse fişin tamamını içine alan sertliği alev alıyormuş gibi derisinin kazındığını hissettiğinde, kastığı baldırlarını histerik bir titreme almıştı o an. İçinden küfürler ederken, dayanmaya yemin etmişti.
Aslında öyle olmamasına rağmen etini yüze yüzeymiş gibi içeri giren bir çivi hissiyatı veren o aletle, yumduğu gözlerinin pınarlarından istemsiz birkaç damla yaş akıp, göz bandının kumaşını ıslatmıştı farkında olmadan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bonjour, Bitch! を ✓
Fanfiction[+18] ''Bu kiliseden ayakta çıkmana izin vereceğimi mi sanmıştın?" #𝚃𝙰𝙴𝙺𝙾𝙾𝙺 #BL [[ İlk yayın 2019 ]] ©Bety & ©Jey