-51. Bölüm-
TEK BİR SÖZÜM VAR BEBEKLERİM,
MORALİMİ O TARZ KİMLİKSİZ "HİÇ"LERİN BOZMASINA İZİN VERMEYECEĞİM. 🙃ŞİMDİ HAZIR OLUN, BU BÖLÜM BAŞIMIZ ÇOOOOK DÖNECEK ☠️🍷
***
Kim Taehyung'un gözleri, içinde aniden yeniden büyümeye başlayan aletle kocaman olmuştu birden.
Kulağına doğru eğilen çocuk, cidden gençlik ve enerji kokan tatlı nefesiyle ima dolu bir hınzırlıkla fısıldadı.
"Bir tur daha isterdim ama daha şimdiden yorulduysan eğeer..."
Sona doğru uzatılan heceyle tek kaşı kalkan esmer, kendi cehenneminde deplasman muamelesi gördüğü an şeytanice sırıttı.
İşte tam da bu noktadan sonra gerçekleşmek üzere olan şeyler, yalnızca tek bir göz açıp kapama saniyesine gelişmiş ve... Arkasına dönmesi, yalnızca tek bir parmak ucuyla Jeon'u göğsünden ittirerek koltuğa geriye doğru sırt üstü düşürmesi ve son olarak...
Yukarı kaldırdığı o beyaz baldırlara rağmen sanki bu sefer o becerecekmiş gibi davranıp aksine... O penisin tam üstüne şak diye oturması, ışık hızında oluvermişti adeta...
"İlk kimin yorulacağına bahse var mısn?"
Red lights Caddesi'ndeki ortak odalardan birinde, kapı sonuna kadar açıktı. Ancak açık olan bir şey daha varsa, o da...
Bu iki adamın ilk kez birbirlerine karşı bu derece sınırsız yaklaşıyor oluşuydu kuralsızca.
Kim Taehyung isteseydi özel oda tutabilirdi ama bilerek bunu seçmişti çoktan, çıplaklıksa çıplaklık tüm laflara ithaf, en iyi kanıttı açıklığı. Artık Ortaktı.
Genç, baldırları yukarıdayken tam da bu sefer de Taehyung'un onun içine gireceğini sanmışken, o esmer kalçalarına kendi aletinin üstüne şak diye oturuşuyla hem gözleri şaşkınlıkla kocaman olmuş hem de idrak edemediği pozisyon ve aletindeki baskıyla nefesi kesilmişti o an.
Evet ah... Durum biraz (!) tuhaf olsa da teorik olarak o beceriyordu değil mi?
Üzerinde birkaç kere sertçe oturup kalkan adamın deli dehşet darlığıyla çenesi gerildiğinde, siker gibi sikilmek de neyin nesiydi?!
Her şey tersten akıyor gibi ayaklardan başlayan karıncalanma, kasıklarına çıktığında, zaman kavramı yoktu sanki.
Çünkü tüm bunlara rağmen aklından tek bir şey geçiyordu, Lord'u kendi ayakları ve arzusuyla onun için gelip, onun için ağlayarak, onun için savaşmış ve her nasılsa şu an garip bir şekilde de iç içelerdi. Gerçekmiş gibi gelmiyor olsa da, Bu sıcaklığı ölesiye özlemişti.
Tüm bunları düşünürken koyu kumral olan birden arkadan da kolunu uzatıp, kendi aletinden süzülen sıvıyla ıslattığı parmaklarını aynı anda Jeon'un girişine ittirmişti arkadan. (Twt)
Siyahlı, bu beklenmedik hareketle çok pis inlediğinde, aynı anda hem önden hem de arkadan müdahale olduğu için bir an gözleri kayar gibi oldu ansızın... Ama o da kolay lokma değildi. Bir söz vermişti sonuçta bu gece...
Tam 53 milyon euro değerinde güzelce...
Bu sefer de Jeongguk rahat durmayıp kendini olabildiğince daha sert ittirmeye devam ediyordu aşağıdan da olsa.... Kendisini hem becerdiği Taehyung'un içine doğru, hem de kendi içindeki onun parmaklarına doğru kavislendirmişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bonjour, Bitch! を ✓
Fanfiction[+18] ''Bu kiliseden ayakta çıkmana izin vereceğimi mi sanmıştın?" #𝚃𝙰𝙴𝙺𝙾𝙾𝙺 #BL [[ İlk yayın 2019 ]] ©Bety & ©Jey