🍷🍷🍷
Bro, hesap silinmeden önce ilk yayımından itibaren yalnızca birkaç haftada 30K'yı geçen BONJOUR BITCH, şimdi 4 aydır 50K bile olamadı.
Açıkçası üzgünüz.Çünkü biliyorsunuz ki eski hesabımızın kapatılmasında önceden bu ficte paylastıgımız açık goruntulerin etkisi vardı ve buna rağmen risk alarak yeniden paylaştık sizler için... Yeni bir formatla da olsa...
Beklentimizin Karşılığını tamamen görememek ise bir miktar kırıcı ama yine de çabaladığınızı biliyorum 😩😔
Morluyoruz sizleri lütfen ilhamımız olmaya devam edin 💜
***
Birkaç gün boyunca iki yakın dostunun diline pelesenk olan Jeon'un o geceden sonraki hali, Jeongguk'u içten içe daha da hırslandırmıştı aslında.
Öyle ki, bu sabah aldığı duşta aynada kendi yansımasına takılan gözleri, 18 yıllık bedenine yeni eklenen o detayı dakikalar boyunca izleyip, gözlerinin istemsizce ağırlaşmasına ve... Kilisede yaşanan o anların zihnine doluşmasıyla son bulmuştu.
Evin yolunu nasıl bulduğunu, fazla yüksek orgazmdan bayılan bedeninin nasıl kendi yatağına ulaştığını hala hatırlayamasa da, içindeki kaynamaya başlayan o tılsımın hissini bir kez tatmıştı.
Öğrendiği o gerçek, esmer adamın aslında LordV oluşu... Önce boğazına sert bir yumru oturtmuştu elbet.
Göğsüne kazınan iz ise cabasıydı...
Tanrım... Son birkaç ayda hayatında neler olmuştu öyle?
Lakin bilmediği şey ise, bunun yalnızca bir başlangıç olduğuydu Kook'un.
Çoktan örgütün karanlık tarafına bulaşan teni ve zihni... O dünyanın gizli şehvetiyle yavaş yavaş sarmalanacaktı...
...
İşte şimdi Liseden mezun olmalarına haftalar kalan günlerden birinde, 3 yakın arkadaş erkekler tuvalatinde yan yana dizilip psuvarın önünde işlerini halletmekte ve aynı anda da çene çalmaktaydı.
"Hey Kook... Kıçın ne alemde?"
İşte o an aklına gelen şey, Ertesi gün hapının kutusunun içinde bambaşka bir ilaç olan ağrı kesici merhem oluşuydu.
Neydi yani bu? O hale getiren kendisi değilmiş gibi bir de vicdan yaparak after care'ini mi önemsiyordu?
Bu sırada Min'in dediği lafa sinirlenerek, Elinde tuttuğu kendi aletini ona doğru savurup Yoon'un yüzüne işememek için kendini zor tutan Jeongguk dilini yanağının içinde döndürmüştü sabırla.
"Benimki en azından hala işlevli. Seninki gibi kuruyup kalmadı neyse ki ha ha ve de ha Mr. Meow meow!"
Her birinden Şırıl Şırıl akan sesin ardında araya girmek için dudaklarını aralamak üzere olan kişi şimdi de Jimindi.
"Tartışmanın vakti değil brolarım. Bilmem farkında mısınız ama örgütün V.I.P kısmına tuhaf bir şans eseri yolla da olsa sızmış bulunmaktayız. Bunun anlamını biliyorsunuz değil mi?"
İşini ilk bitirip kemerini bağlayan Yunki, hafif bir şamarı Jimin'in kafasına arkadan yolladığında,
"Amacımız seks tanrısı falan olmak mı amına koyim, ne işimize yarayacak bu sanki?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bonjour, Bitch! を ✓
Fanfic[+18] ''Bu kiliseden ayakta çıkmana izin vereceğimi mi sanmıştın?" #𝚃𝙰𝙴𝙺𝙾𝙾𝙺 #BL [[ İlk yayın 2019 ]] ©Bety & ©Jey