-57- Küçük Bir Oyun

21.7K 1.1K 2K
                                    

-57. Bölüm-

⚠️ ÖNEMLİ DUYURU ⚠️

[[[ BU BÖLÜMLE BİRLİKTE, BONJOUR BITCH'İN SON 3 BÖLÜMÜNÜ OKUMAKTASINIZ!!! BUNDAN SONRAKİ 2 BÖLÜM İSE FİNAL + ÖZEL BÖLÜM OLACAKTIR.]]]

Bir yanım buruk 🥺, piç yanım ise ee artık bi zahmet bu ficin de sonunu görelim yahu diyor heyecanla 😈

Uzatmıyorum ve Taekook'a doyacağımız son anılarımızla sizi başbaşa bırakıyorum. Keyifli okumalar Armyyyyy 🍷

***

Kan kırmızı dudakların kenarından sızan demirimsi sıvı...

Sarmaş dolaş halde birbirlerine çarpan üyeleriyle kenetlenen kolları...

Kaç dakika geçmişti? Saat? Ya da... Gün? Bilmiyordu, belirsizdi.

Ne ara birkaç metre uzaktaki başka bir odaya geçip de kapıyı üzerlerine kapamışlar, her şey adeta bir film şeridi gibiydi.

Esmer, iri elleriyle ayakta geri geri giderken çok sevdiği beyaz sıkı kalçalara avuçlarıyla eziyet ede ede kendine doğru çekerek bastırmış, bir yandan da göğsündeki V's izine saldırdığı gibi üyelerinin birbirlerine doğru kayganca sürtünmesine sebep olduğunda, Jeon'dan zevkli bir inleyiş duyulmuştu odaya yayılan.

Jeongguk'un elleri de kavruk tenlinin Jk's kazılı parçalarını bulduğu an, parmaklarını oraya bastırdı ansızın. Bu sefer de onun duyduğu hırıltılı koyu tını, beyazlının midesinde bir şeylerin kavrulmasına sebep olmuştu.

Açlıkla sınanırken, inatla durmuyorlardı.
Taa ki, Jeongguk'un sırtı, demir bir yüzeye çarpana kadar...

İkili, az önce suyun içinden çıktıktan sonra birkaç posta attıkları için terli ve sırılsıklamken, çarpışın şiddetiyle birbirlerinden hafifçe uzaklaştıkları an, aletlerinin uçları havada kesişmişti.

Yere düşen metalik zımpırtılarla kendine gelen bir diğer kişi ise Taehyung olurken, barbarca saldırdığı dudaklardan zorlukla tiz bir tınıyla kopmuştu bir an için hiç istemese de.

Çünkü keskin bir cisim Jeon'un sırtına denk geldiği için acıyla karışık bir ahlama duymuştu ondan. Duraksadı.

Dökülen şeylerden bazıları da karanlıkta neon renk yaratan boyaları. Kırmızı ve maviydi... Ve Bedenlerinin bir kısmına ikisinin de bulaşmış görunuyordu tüm sıvışkanlığıyla.

Genç, adamının yüzünde gördüğü endişeli ifade ile gözlerini ona dikmiş ve burunları birbirine değecek kadar yakınken sırıttığında, dudakları aralandı.

"Lordumda gördüğüm bu şey..." dedi beyaz parmaklarından biri Kim Taehyung'un parıldayan siluetini bulup gözünün altındaki beni okşarken devam etti.

"Merhamet falan mıydı yoksa?" imalı tonu, tam bir yaramazlık abidesiydi.

Kirpikleri yana devrilen kumral, histerik bir gülüş savurarak tam da onun üzerine yürüyecekti ki, Jeongguk kollarını iki yana birden kaldırarak,

"Tamam tamam, bir saniye." dedi gözleri etrafı tararken. Bir hinlik peşinde olduğunu gizlemeye çalışıyordu.

Parmaklarını esmerin omuzlarına yükseltip tüy gibi iki taraftan yerleştirdiğinde, ses tonu iyice oyuncu olmaya başlamıştı şimdi.

Bonjour, Bitch! を ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin