-39. Bölüm-
Kısa bir aradan sonra beraberiz, çok sıklıkla yazamayacak olsam da, dayanamayıp bir bölüm bırakıyorum, çünkü sizi çok özledim ühüğ 😭😭
Bölümde beklenen bir misafirimiz var, onun haricinde bölüm sonundaki bilgilendirmeyi de okumayı unutmayın lütfen 💜
Ee, ozaman... Let's get it bro! 🍷
***
Defalarca aralıksız süren orgazmın etkisi
ile dakikalardır uyuşan o hücreleri, Jeon'un nefesini yeni yeni düzene sokabilmesine neden olmuştu.Öyle ki, en son kaldıkları o pozisyon olan ikisinin da tavana dönük olarak esmerin üzerinde sırt uzanan çocuk, hala içindeki aletin nabzını, beyaz cehenneminin içerisinde hissediyordu.
Taehyung'un üzerinde öylece serili olan bedenine rağmen ona dinlenmesi için zaman tanıdığını anlamasıyla, uzun bir süre öylece hareketsiz kalmışlardı.
Kim Taehyung'un kalp atışlarını, sırtının hemen ardında hissettiğindeyse, seks dedi... Onu heyecanlandıran tek şey bu olmalı... Yani benim için falan atmıyor...
O bir lorddu, evet ama herkese böyle dokunuyor muydu sahiden?
Hatta az önce kucağındayken o kirpiklerinin altından attığı bakış... Halbuki çok derin ve anlamlı gelmişti Jeongguk'a. Belki de yalnızca o anın şehvetiyle sunduğu bir mimikti o esmerin.
Evet, bunca vakit birbirlerini hep körükleyip, sürüklendikleri o iniş çıkışlı savaş yolunda belki her şey bir inat ve merak uğruna başlamıştı ancak...
Ah... Ne bekliyordu ki sahiden? Ne ara böylesine duygusal zımbırtılar için derinlemesine düşünen, beklentilere sahip ezik biri olmuştu?
Bu adamda kesinlikle bir şeytan tüyü vardı, bekle, zaten şeytanın ta kendisiyle dans etmek değil miydi amacı? Ee... Bu arzusuna ulaşmamıştı çoktan genç? Peki ya istediği neydi? Neden daha fazlasını arzu eder hale gelmişti böyle şimdi?
Bildiği tek şey, kabul etmek istemese bile Kim Taehyung'a karşı gün geçtikçe alıştığı bir zaaf beslediğiydi.
Ona karşı çıkar gibi rollere büründüğü, taşşaklı bir zaaf...
Düşüncelerin ardından işte yine çok sıcak hissediyordu. Sıcak... Hala içindeki sıcak üyeyi ve onun bir süre önce içine saldığı baş döndüren sıvının, girişinin kenarlarından sızdığını hissediyordu. Uzuvları hala hayali birer etkiyle kasılıp gevşeyerek sanki az önceki gibi o aleti içine çekiyordu.
Lord'un iri kemikli elleriyse, hala arkadan uzatılmış bir şekilde Jeon'un ince belinin iki yanında soluklanıyordu.
O da çekmemişti hücrelerini...Hayır, anlam yükleme Jeon |
Elleri-|
Düşünm- |
Yine sıcaklaşıyordu zihni... Bu ateşin ise, fazlasıyla terleyen bedenlerinin birbirine adeta kenetlendiği için öyle olduğunu düşündü. Ancak hafife alıyordu bu har'ı.
Taa ki, dakikalar önce kavruk tenin dudaklarından yere düşen masanın yanındaki o sigaranın dağılan kağıtlar üzerine düşmesiyle odanın ortasında çıkan ateşi farkedene kadar.
Malikanede başlayan yangın siren sesiyle birlikte Jeon daha koca bir siktir çekip ayağa kalkmadan hemen önce, tavandaki yangın savar fıskiyeler dört dönerek suyun yağmur yağarcasına üzerlerine akması saniyeler içerisinde gelişmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bonjour, Bitch! を ✓
Fanfiction[+18] ''Bu kiliseden ayakta çıkmana izin vereceğimi mi sanmıştın?" #𝚃𝙰𝙴𝙺𝙾𝙾𝙺 #BL [[ İlk yayın 2019 ]] ©Bety & ©Jey