- 26. BÖLÜM -
Önceki bölümlerde Fuck Boi jeon online'dı bizi fena şeyler bekliyor 😈😈
Ama onun öncesinde uzun süredir Taekook rüzgarına kapıldık Bitch'te, diğer shiplerin sahnelerine yer verilmemişti, şimdi bulalım bakalım bir orta yol :''))
Bu bölüm; zeka ve sapyoseksüel adranalin patlaması yaşama garantisi veriyorum sizlere ahaha 🧨🔥
Dünyanın IQ seviyesini yukarıya çeken iki adamla başbaşa kalacağız birazdan bitchezz, hırr-
🍷Keyifle okuyunuz efenim 🍷
***Jungkook, görevi tamamlama ve inat uğruna o dövmeyi esmer ellerce yaptırıp orayı terkedeli iki gün olmuştu.
Ardında bıraktığı adamın aklında ise, Jeon'un oradan ayrılmadan hemen önce söylediği söz yankılanıyordu hala.
"Görevi yerine getirdiğime göre... Bu günlük senin benimle, benim de seninle işim bitti."
Ah hayır hayır... Bu cümle değil. Jeongguk, bunu söyleyip ceketini üstüne geçirir geçirmez arkasını döndüğünde, kapıdan çıkıp gitmeden önce duraksayarak son bir cümle daha eklemişti aslında ve... Asıl buydu fitili ateşleyen.
"Sadece altta olmak için doğmamış birinin, sırf kasıklarına işlenen şu basit çizgilerle dize getirilemeyeceğini sana kanıtlayacağım Lord-umm..."
Tuhaf olan şuydu ki, eğer konu görevi mecburi olarak yerine getirmek değil ise... Aslında her ikisi de kendi oynadığı rolden emindi ve bu, işleri kızıştıran o dalaşı çoktan harlamıştı.
Esmerin dünyaya yayılan o gizli teşkilatın başındaki Lord oluşu, elinden sayısız insanın geçişi ve bu zamana kadar ayinlerle düzenlenen orgy partilerinin etkisiyle kabarık geçmiş listesi, orada oynadığı baskın roller ve konumunun üstte oluşu su götürmez bir gerçekti.
Ancak ona böylesine karşı çıkan biri ile ne karşılaşmıştı ne de ummuştu.
Çünkü yarattığı ikinci kimliği V, bunca vakit sadece başkaları tarafından arzulanan ve erişilmek istenen zorlu bir karakterdi.
O gençten yüzüne yediği yumruktu aslında onu kendisine getiren, kızdıran.
Jeon Jeongguk, esmerin dünyasındaki ilk kolay lokma olmamak için direnen ve başkaldıran kişiydi...
...
Yoğun sınav haftalarını geride bırakan üçlü sahile çektikleri arabaları ile rahat bir nefes alırken, Jeongguk denize attığı taşı sektirmeye çalışıyor, Yunki oturduğu yerde kedi gibi parmağıyla kumu eşeliyor, Jimin ise ince kemik gözlüğünü burnunun ucundan düzelterek düşüncelere dalmış bir şekilde manzarayı izliyordu.
"Hayatın heyecanı kalmadı, son sınıf olmak çok zor ve bunu yapacak enerjim battery low kıvamında..."
Dalga seslerini bölen ses, Min'e aitken onu cevaplamak üzere olan kişi ise Jimin'di.
"Heyecan olarak aradığın şeyin ne olduğuna göre değişir bu aslında Yoon. Ayrıca senin hiçbir zaman enerjin yok o yüzden bu yılı falan suçlama. Hepimiz biliyoruz aldığın son model masaj koltuğunda saatler boyunca zevkle uyuduğunu. Sıska götün yer görmeyedursun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bonjour, Bitch! を ✓
Fanfiction[+18] ''Bu kiliseden ayakta çıkmana izin vereceğimi mi sanmıştın?" #𝚃𝙰𝙴𝙺𝙾𝙾𝙺 #BL [[ İlk yayın 2019 ]] ©Bety & ©Jey