-45- Taehyung'un Taş*kları ve Taş*kları...

43.5K 2K 6.1K
                                    

- 45. Bölüm -

BAŞLIK VE MEDYA :Dd

➡️ Evet, Jeon'un Baldırları Ve Baldırları'ndan sonra şimdi de Taehyung'un Taşakları ve Taşakları olmasaydı olmazdı elbette ki Şşhh Jdmflghd 😂

ARKADAŞLAR BÖLÜMDEKİ HİÇBİR DETAY GEREKSİZ DEĞİL EMİN OLUN, BU GEREKİYORDU ÇÜNKÜ UMM... SEXİN ÖTESİNDE BİR DUYGUSAL BAĞIN AKTARIMI SÖZ KONUSU, LÜTFEN HİSSEDERK OKUYALM MCK🤭

Eee, O zaman birkaç haftalık yüksek dozlu ilham kaybından sonra yeniden gelen yb'de hep birlikte şahlanıyoruz hazırsak? Yumulalım hadi vote butonuna veee...

🐰 BOLCA YORUM İSTİYORUM 🐯

💜 Let's get it broSs 💜

***

"Hyung'un seni bekliyor, hadi... Ohhmh..."

Süresi hala dolmamışken kendini saldığında, gözlerini açabildiği an hissettiği şey, yanında oturan adamın ona eğilip Jeon'un nemli saçlarını okşayışıydı.

Esmer ona eğilip, dudakları üzerine kapandı. Öptü ve usulca geri çekildi. Bu hareketler onluk değildi belki de.

Jeongguk'un şaşkınlıkla aralanan dudakları neye uğradığını şaşırırken, burunları birbirine değecek kadar bir mesafeden onu yukarıdan bakan Taehyung, mahzenini ve kalbini süsleyen gencin ellerinden birini alıp kendi boynuna götürerek tutunmasını sağladı yavaşça.

Nihayet elleri özgürce ona dokunuyordu. Kucakladığı bedeni tek hamlede yataktan kaldırdığı gibi ayağa kalkmış ve son yere doğru onu götürmek üzereydi.

Ona doya doya dokunmasına izin vereceği salıncak, onları bekliyordu... Ve... Kucağındaki asil simurg'u küllerinden yeniden doğurmaya hazırdı...

Gittikleri o yolda aklından binlerce yeni düşünce geçiyordu yeni yeni anlayabildiği, çabuk kavrayan zeki ve potansiyeli yüksek bir adamdı Jeon.

Farketmişti ki, öğrenmeye başladığı bu BDSM evreni, aslında partnerlere tahminlerin de ötesinde bir deneyim sunabilirdi. Örneğin şu anki gibi yalnızca bir süreliğine de olsa kendilerini bu dünyanın hakimi ve yanında ona eşlik eden o özel insanla geriye kalan son değerli ikiliymiş gibi hissettiren o duyguyu tattırabilirdi. Nitekim Jeongguk, şu an işte tam da bu sularda yüzüyordu.

Tüm o duyguyla harmanlanan Zaferi ve mücadeleyi... Hatta Aşkı... Acı ve zevk dahil Kalan her bir duyguyu, birlikte enlerde yaşamaya olanak tanıyan o sahnelerdi kendilerini ele geçiren... Çok farklı bir bağdı bu. Elegeçiriyordu.

Az önce o iplerin ve aletlerin ardınayken, Hayatın bir nevi saklı fragmanında olduğu gibi zorluklar karşısında nasıl direndiğini ve nasıl tepki gösterip, başa çıkacabileceğini bile keşfettiriyordu sanki.

Bitmek bilmeyen bir öğrenme okyanusuydu adeta... Taehyung ona hep bir şeyler katıyor ve bu cool'luk, ona daha da aşık olmasına sebep oluyordu.

Tüm bunlar Her ne kadar birçok kişiye bir aşağılama ve sapkın bir düşünce olarak gelse de, aslında bunu en iyi anlayan ve içini dolduran o sebeplerini, yalnızca o iki kişi bilebilirdi.

Sonrasında ise yediği her bir darbe, ondan bir şeyler götürmüyordu. Aksine... Kendine daha da güvenip, nasıl dik durabileceğini öğretiyor veyahut... Nasıl birlikte dibe batılacağını gösteriyordu...

Bonjour, Bitch! を ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin