-42. BÖLÜM-
Şu Senpai videolarına bi ben mi düşüyorum? *salya akan emoji* 😏
➡️ Bu arada, Japonca Senpai = korece hyung gibi bir kitap şekli.
♠️ Ayrıca, bölümde geçen 'oğlum' kelimesini 'My Boy' gibi düşünelim pls. O konuda tuhaf ve çarpıtılmış (ensest, pedofili) tarzı yorumları görmeyi istemiyorum. Öyle olmadığını ve benim bu tarz konulara dikkat ettiğimi biliyorsunuzdur artık >.<
Öhöm öhöm her neyse, evet, bu bölüm bir takım feelsler, beklenilen bazı girişimler bulundurmakta, bu ve özellikle diğer sıradaki bölümü halka açık ortamda okumayıp, çığlık atmamaya özen gösteriniz. Ehehe 🤭
Minik spoi; hep #teamJk'cileri görüyorum taşşaklı yaramaz karakterinden dolayı, ee bu bölüm artık bir de #TeamV'cileri coşturalım bakalım, malum artık saha ve icraat ona geçti bi zahmet 🐯🐰
Keyifli okumalar yorobun, oylamayı jebal juseyo unutmayalım mck 💜
***
"Bakışlarının üzerinde olması gereken o asıl ve tek sahibinin kim olduğunu iyi bil. Yoksa... Dokunduğun herkesi de, seni de... Cehennemimde yakarım benim güzel çocuğum..."
Iri elleri, gencin belinde sıkıca yerini alırken, kendilerini güverteden denize bırakan adam tek bir saniye bile ayırmamıştı tutuşunu ondan.
İşte bu, kendisini birine karşı ilk gerçek bırakışıydı da... Sonunun ne getireceğini bilmeden, kontrolü ilk bırakışıydı...
Jeon, karşısındaki adamın bunu, elbetteki diğerleri gibi normal bir yolla yapmayıp, yine o kendi vahşi diliyle konuşurcasına gerçekleştirdiğini serin suyun altına tamamen giren bedeniyle anlamıştı birden o an.
Su soğuk, ama bıraktığı his yakıcıydı. Bir yandan hava kararıyor olsa da yatın ışıkları suya vurduğu için ona sarılan adamın yüzünü suyun altına bile seçebiliyordu.
Ikisinin de gözleri açık, birbirlerine kısa bir süre suyun altında öylece bakarken, her şey, fazlasıyla ıslaktı...
Serin suyun içinde dahi birbirlerinin sıcak tenleri parmak uçlarındaki hücrelerini yakarken, sanki tüm bilinci kapanıp, paçalarından usul usul akıyor gibi hissediyordu.
Aslında bu bir çeşit fragmandı. Birlikte yükselip, birlikte yere çakılmaya cesaret etmeye ilk adımı atan iki adama ait olan, bir fragmanın başlangıcıydı.
Konu ikisi ise, hiçbir şey stabil olağan akışında kalmayacaktı, bundan emindi.
Ancak şimdilik, yüzeye çıkma vaktiydi. Birlikte nefes almayı öğrenmek ve bir şeyleri paylaşmaksa, onların ilk sınavlarıydı.
Sarmaş dolaş bedenleri yüzeye çıkar çıkmaz, Taehyung'un bir eli sarışının belinde, diğer eli ise durmakta olan yatın denize inilen kısmındaki halatta hafifçe yukarıdaydı sımsıkı. Suyun içinden ikisini de çekip çıkarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bonjour, Bitch! を ✓
Fanfiction[+18] ''Bu kiliseden ayakta çıkmana izin vereceğimi mi sanmıştın?" #𝚃𝙰𝙴𝙺𝙾𝙾𝙺 #BL [[ İlk yayın 2019 ]] ©Bety & ©Jey