- 46. Bölüm -
EEE OZAMAN TEREYAĞĞ GİBİ PÜRÜZSÜZ BİR ŞEYLER OKUMAYA HAZIR MIYIZ YOROBUN??? 😈
Evet, Butter stream'i ve ayrıca beni de oylarınızla beslemeyi unutmadıysak eğer... 🍞Uzatmıyorum, sizi seviyorum ve keyifli okumalar diliyorum 💜
[ SONDAKI DUYURUYU MUHAKAK OKUYALIM LÜTFEN :') ]
***
Birileri yine saatlerdir mışıl mışıl uyuyordu...
Sebeblerinden biri, ohh... Elbetteki some little azgın libido problems detayıydı...
Diğeri ise... Sonunda ulaştığı ve kalbine girdiği erkeğine, delicesine bulanmaktı her şeyiyle sınırsızca...
Bir gece önce, anın aşk dolu şehveti ve adranaliniyle birlikte, bolca da bratt damarı sayesinde zorluğunu algılayamadığı tüm yaşanan o hurmalar... Gencin götünü tatlı bir acıyla tırmalıyordu uyurken henüz hissetmese bile.
Öyle ki, Kırmızı... Artık yalnızca beyaz tenini değil, ruhunu bile sararak ateş topuna çevirmişti onu sanki.
Dün gece... Onun kollarındayken nasıl daha da güçlü hissetmişti öyle? İşte tüm bunları, yarı uykulu - yarı uyanmak üzere olan içgüdüleriyle düşünüyordu hayal meyal.
Evet hala, uyuyordu ancak teni hala o sıcaklığı ve tahrişi hissediyor, göğüs kafesi aldığı o nemli nefesle yükselip alçalıyordu. Derin bir soluk süzüldü genzinden önce. Yakınlarda bir yerde, sevdiği o koku vardı hala. Siyah çarşaflar üzerine serildiği yatak, henüz sıcaktı.
Bu hissin verdiği dürtüyle, saten çarşafın tenine sürünen mayhoş duygusuyla, yerinde bilinçsizce daha da kıvrılıp yanağını yastığına sürtmüştü iyice gömüldüğü yerde. Yüzünde ise tarifsiz bir mimik vardı.
Dudaklarına istemsizce yerleşen yarı kapalı bilinciyle, her şey sanki son bir kez daha gözlerinin önünden geçmek üzereydi şimdi.
Gizlice giydiği o sürpriz tasma... Çift düğüm şibari usulü bir elmas gibi bağlanan bilekleri ve göğsü...
Dahası... İnce belini saran deri korseden sonra esmerin tırnaklarının geçirildiği o şekilli kıvrımları... Bitiyordu yüklenenler...
Kalça altında o demir kelepçe halkanın bıraktığı iz... Hatta Sırtı ve baldırlarındaki o kamçıların değerli haritası... Hem titreşimli aleti, hem de piercingli iri üyeyi içine almış olduğu için kızaran girişi...
Son olarak sevgilisinin iştahlı ısırıklarıyla çevrelenerek hafifçe şişen meme ucu çevresi ve... Geriye kalan tüm beyaz bedeninin üzerinde hala hissettiği o sert ama tutkulu dokunuşlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bonjour, Bitch! を ✓
Fanfic[+18] ''Bu kiliseden ayakta çıkmana izin vereceğimi mi sanmıştın?" #𝚃𝙰𝙴𝙺𝙾𝙾𝙺 #BL [[ İlk yayın 2019 ]] ©Bety & ©Jey