🍷🍷🍷
Bu bölümün ardından öyle uçurucu şeyler olucak ki, bunları beklediğinizi duyar gibiyim eheh
~ Pinkmang yazarsınız Bety Keyifli okumalar diler ❤️~
***
Elindeki şişme bebeği havuza atıp yüzündeki maskeyi çıkaran Yunki,
"S*ktiğimin hazırlığını neden biz yapıyoruz acaba? Hizmetçileri göndermek zorunda mıydın bay aklı götünden akan Jeon hazretleri?" demişti hemen kenarda duran bir şişe suyu başından aşağı dökerken.
O sırada bahçenin köşesine konumlandırılmış uzun masanın üzerine içkileri dizen Kook, şimdiden dırdırlanmaya başlayan Min'e döndüğünde,
"Elin kedi kuyrukları haricinde bir işe yarıyor işte fena mı bebeğim?" diyerek müzik sistemi ile ilgilenen Jimin'in yanına doğru yaklaşıyordu.
"Ayrıca... Bu hafta düşünmekten yanan devrelerimiz bir miktar kendine gelecek."
Ardından da elindeki iki biradan birini ona doğru yaklaşan Yunki'ye uzatarak,
"Sonunda reşit kervanına katılıp hakkını verecek bir maskeli partiyi hak ediyoruz." demişti.
"Yaa tabii... Dün ağzı süt kokan bir bebeydin, şimdi ise şu kavruk esmerin sütüne layık koca bir babyboy!"
Jimin ve Yoon kahkahalarla gülmeye başladığında, aslında şu son bir haftadır Jeon'un durup durup dillendirdiği fakat şimdi sanki hiç yaşanmamış gibi davrandığı tavırlarını oldukça komik buluyorlardı.
Lakin onları da huzursuz eden bir gerçek vardı ki, günlerdir gelmeyen herhangi bir görev mesajı ile içten içe meraklanmış, attıkları tüm gönderi ve açtıkları tüm yayınlara rağmen yeni bir görev alamamışlardı.
Min son gelen görevi sonucu yastığı ile vedalaşırken ikinci levele geçmeyi başarıp Jimin ile eşitlenmişti artık.
Fakat Jeon, büyük konuştuğu yayınların hiçbir geri dönütü olmayışı ile iyice hırslanırken, düzenledikleri doğum günü partisi sayesinde bir miktar kafa dağıtmak istiyordu.
İçmeye şimdiden başladığı elindeki birayı kafasına dikip boş kutuyu çöpe gönderirken elinin tersi ile dudaklarını silip ikiliye dönen Kook,
"Bu gece partiden açacağım yayından sonra bile, eğer herhangi bir görev gelmezse, ben yapacağımı biliyorum, siz iki avanak konuşadurun tamam mı??" demişti bir çırpıda.
İkili birbirine bakıp gözlerini deviriyordu şimdi.
Elindeki uğraşına devam eden sarışın ise birkaç saniye sonra tek kaşı çatılarak,
"Sahiden neden hala görev gelmiyor? Normali bu mu acaba?" dediğinde, ilk atak Yoongi'den gelmek üzereydi.
"Oyundan atıldık belki de ne dersiniz? Bize daha fazla katlanamadılar ve boom!"
Jeon, havanın sıcaklığı yüzünden sıfır kol tişörtünün içinde göğsünden aşağı doğru süzülen teri hissettiğinde, kumaşın eteklerinden tutup tek hamlede çıkarmış ve,
"Bir noktada haklısın belki de kedicik Minie meowie... O da şu ki, ekran başındaki birilerin bizim cazibemize asla katlanamadığı..."
Dediği gibi çıplak kalan kaslı gövdesini tişörtü ile silip, bitmek üzere olan hazırlık işlerinin ardından kendini duşa atmadan önce son kez bakmıştı çocuklara imayla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bonjour, Bitch! を ✓
Fanfic[+18] ''Bu kiliseden ayakta çıkmana izin vereceğimi mi sanmıştın?" #𝚃𝙰𝙴𝙺𝙾𝙾𝙺 #BL [[ İlk yayın 2019 ]] ©Bety & ©Jey