-1- Bonjour, B*tch!

98.3K 5.6K 8.4K
                                    

~🍷🍷🍷~

BU FİC, BDSM İÇERİR. ⛓️ ⚧ 🔞

Evet, Selam Sürtük şimdi yayımda, siz keyifle okuyun diye 😈

Başlamadan hemen önce yeniden başlama tarihlerinizi buraya bırakın ve yorumlarda buluşalım 💜

***

Telefon rehberinde dolanmaya devam eden Jimin bezmiş bir şekilde, "Benden bu kadar, tüm barzoları bitirdik." diyerek yatağa kendini attığında, hala sandalyede dönmeye devam eden Yunki de onu göz hapsine alan diğerine,

"Bana hiç bakma Kook, bende toplasan on kişinin numarası bile yok." demişti.

Jungkooksa bunun ardından, yatağındaki yastığı kucağına aldığı gibi elindeki telefonu çevirmeye başlayıp, sıkıntıdan burnunun üstünde tutmaya çalıştığı kalemi düşürerek bu heyecansızlığa isyan etmişti.

"Daha tam eğlenemedim bile. Of!"

Önündeki bilgisayarı iteklediği gibi kalkmıştı ayağa, yarım kalan eğlencesine devam edebilmek için sinsice düşünüyordu şimdi.

"Ne sikim bir site bu böyle. Ne demek yaşınız yeterli değil!

Jimin ekranda okuduklarına öfkeyle burun kıvırırken, siyah arka fonun üstünde kalın puntolar ile yazılı olan, Ruhunu şeytana satmaya hazır mısın? ibaresine bakıyordu çatık kaşları ile.

"Kaç gündür karantina yüzünden anca evdeyiz ve artık sizin taşak kokunuzdan biktim, zaten zaman bile geçmiyorken bir de şu kıçı kırık site bana vücut kitle endeksiniz yetmediği için kaydolamazsınız diyor, üye mi seçiyorlar manavdan karpuz mu seçiyorlar belli değil, ritüel zimbirtisinin ne olduğunu hele hala anlamadım, her şey çok gizli ve kapalı!"

Jeongguk, Jimin'in şişirdiği pembe yanaklarıyla sinirliden ziyade, sevimli görünen arkadaşına ithafen "Neyse ki 2 gün sonra okullar açılıyor... Gerçi Yugyeom yine dibimden ayrılmayarak beni delirtecek ama..." dediğinde, sarı saçlı da arkasından ekledi.

"O çocuğun sana her gün içmen ve gözüne girmek için getirdiği muzlu sütleri belki uzarım diye içmekten kabız oldum Kook. Tam bir baş belası cidden."

Yoongi, daha fazla bu sıkıcı konuşmaya maruz kalmamak adına mıhlandığı koltuğa daha da gömülüp dudaklarını araladığında, sesi mırıltıdan farksızdı.

"Sıkılmamak için bulduğumuz en yaratıcı plan, ergen gibi birilerini işletmek ha? Millet üzülmeyin diye söylememiştim ama dışarıda birileri şu an çatır çutur yatak kırmalı kaşık pozisyonu alırken, biz burada 3 sap içler acısı durumda porno bile izleyip iki zevke gelemiyoruz, işletmek ha? ha ha ve de ha."

Jimin hazır cevaplı girişkenliliğiyle hemen söze atıldığında, "Başka planın var mı ki sayın grubumuzun çok bilge büyükbaba hazretleri? 17 yaşındayız biz, ne bekliyordun atomu falan mi parçalamamızı? Gerçi kanımız deli akıyor ve bir takım şeyleri parçalarına ayırarak çekiştirdiğimiz doğru falan ama konu bu değil şu an..." diyip tam da dalaşmayı sürdürecekken Kook'tan beynine doğru yediği tokat ile susarak tekrar örgütün web sayfasına yönelmişti homurdanip.

RUHUNU ŞEYTANA SATMAYA HAZIR MISIN?

Gözüne tekrardan çarpan kalın harfler Vişne çürüğü dudaklarını büzerek bakışlarını tekrardan Yunki'ye çevirdiğinde, haylaz mimikleri birden yer edinmişti yüzünde.

Bonjour, Bitch! を ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin